آشنایی با یکی از عالی ترین مراکز هیدرودرمی غرب تهران

هیدرودرمی غرب تهران

هیدرودرمی غرب تهران

حتما برای شما هم پیش آمده که دچار مشکلی شده باشید و به گمان خودتان خیلی خوب و درست آن را از چشم اطرافیانتان پنهان کرده اید ! اما تا شما را می بینند ، همه بلافاصله خواهند گفت که : چی شده ؟ چرا اینقدر پوستت خسته و مریضه ؟!

بله ، درست است! پوستمان بیشتر از هر چیز دیگری درون ما را نشان می دهد! اگر چروک و خسته باشد ، همه می گویند که احتمالاً زندگی خوبی ندارد و دچار سختی و مشکلات است!

شاید به همین خاطر باشد که تا این حد پروسیجرهای زیبایی و پوستی در میان مردم محبوبیت پیدا کرده اند، چرا که هیچ کس دلش نمی خواهد که از نظر دیگران ، پیر و چروکیده به نظر بیاید!

اما از میان این همه انتخاب های متنوع کدام روش و متد از بقیه بهتر است ؟ اصولاً به هنگام انتخاب این روش ها ، چه ملاک هایی را باید در نظر بگیریم؟!
در این مطلب تصمیم داریم به روش هیدرودرمی که معجزه ی پوستی هم نامیده می شود، اشاره ای داشته باشیم!

هیدرودرمی غرب تهران
هیدرودرمی غرب تهران

بهترین مرکز هیدرودرم در تهران

 

اما قبل از این که فراموش کنیم ، می خواهیم که شما را با یکی از بهترین مراکز هیدرودرمی غرب تهران به نام هلنیوم آشنا کنیم. این مرکز زیبایی کلیه ی خدمات جوانسازی پوست و هیدرودرمی را به شما عزیزان ارائه می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هیدرودرمی چیست ؟

هیدرودرمی یک نوع پاکسازی عمیق پوستی است که برای همه ی انواع پوست ها مناسب می باشد.با این روش بلاخره می توانید بدون هیچ گونه درد یا التهابی با جوش های سرسیاه خداحافظی کنید.

این درمان با یک پاکسازی قوی کار خود را شروع می کند که این کار توسط دستگاه هیدرا درم ابریژن انجام می گیرد.این دستگاه شبیه به دستگاه میکرودرم ابریژن است که سَر ساینده ای دارد که به آهستگی شروع به لایه برداری از پوست می کند.

هیدرودرمی چیست ؟
هیدرودرمی چیست ؟

هیدرودرمی کدام مشکلات پوستی را درمان می کند ؟

  • جوش های سرسیاه
  • جوش
  • منافذ بزرگ و باز شده ی پوستی
  • آکنه های فعال پوستی
  • پوست خشک و پژمرده
  • چرب شدن پوست
  • ویژگی های ضد پیری پوست دارد

 

میکرودرم یا هیدرودرم ؟ کدام بهتر است ؟

بهتر است بدانید که هر یک از این روش ها، مزایا  منافع خاص خود را برای پوست دارد. به عنوان مثال هیدرودرم به جای این که مثل میکرودرم ابریژن از کریستال های ریز برای لایه برداری از پوست استفاده کند ، از آب تصفیه شده و سرم های فعال تحت فشار برای لایه برداری استفاده می کند

در نتیجه این روش ، تهاجم کمتری دارد و نیازی به هیچ گونه زمان استراحت نخواهد داشت.البته ممکن است در اثر لایه برداری و استفاده از سرم های مختلف ، پوست شما به اندازه ی خیلی کمی قرمز و ملتهب شود.

 

دستگاه هیدرودرم به طور همزمان ، تمام جوش های سرسیاه را می کِشد و بدون این که فشار یا آسیبی به پوست وارد کند ، جوش ها را از بین خواهد برد.در عین حال ، نوعی سرم های آنتی باکتریال را به منافذ باز پوست می فرستد تا از بروز هر گونه جوش یا برآمدگی جلوگیری کند.

میکرودرم یا هیدرودرم ؟ کدام بهتر است ؟
میکرودرم یا هیدرودرم ؟ کدام بهتر است ؟

مرحله ی بعدی استفاده از نوعی ماسک خنک کننده برای تمام سطح پوست خواهد بود .این ماسک با خواص ضدالتهابی ، خنک کننده و تسکین دهنده ی خود باعث می شود که پس از انجام هیدرودرمی هیچ گونه قرمزی یا التهابی روی پوست باقی نماند.

این شیوه ی فوق العاده ، پوست را پاکسازی کرده و از بروز جوش های سرسیاه در آینده جلوگیری می کند.

در برخی مراکز ، بعد از اتمام تمام این مراحل ، پزشک یک ماساژ گردن نیز به شما خواهد داد!

به محضی که ماسک را از روی صورت برمی دارند ، عملیات اکسیژن درمانی آغاز می شود.در این مرحله ، از اکسیژن های خالص تحت فشار برای ارسال مواد آبرسان فعال به لایه های عمیق پوستت استفاده می کند.

اگر می خواهید بدانید که دقیقا از چه ماسک ها و سرم هایی برای شما استفاده خواهد شد ؛ باید با پزشک خود صحبت کنید چرا که این ماسک ها با توجه به نیازتان و هم چنین شرایط خاص شما انتخاب خواهند شد.

 

بعد از اتمام درمان ، متوجه خواهید شد که پوست شما درخشان تر ، شفاف تر و روشن تر شده است و این معجزه ی هیدرودرمی می باشد!

اما میکرودرم ابریژن نیز مزایای مخصوص به خود را دارد. اما برای برخی از عملیات ها مناسب نیست. مثلا این روش مثل هیدرودرمی نمی تواند باعث آبرسانی به پوست شود بلکه تنها لایه برداری خواهد کرد و برای رفع جوش و آکنه فعال مناسب است.

نکته ی خیلی مهم : برای انتخاب یک روش درمانی ، هیچ وقت سرخود اقدام نکنید. پزشک قبل از هر چیزی پوست شما را معاینه خواهد کرد و با توجه به شرایط آن ، یک نوع روش درمانی را به شما توصیه می کند.

اکسیژن چه فایده ای برای پوست دارد ؟

اکسیژن قبل از هر چیزی می تواند جوش های سرسیاه و برآمدگی های پوستی را از بین ببرد و با استفاده از ارسال خواص ضد پیری ، ضدالتهابی و آنتی باکتریال خود به لایه های عمیق پوست ، می تواند آن را به شدت درخشان ، پاک و روشن کند!

 

بعد از هر جلسه ی درمانی می توانید نتیجه را به عینه مشاهده کنید.بسته به شرایط پوستی تان می توانید هرماه یا هر دو ماه یکبار این درمان را تکرار کنید.

اکسیژن چه فایده ای برای پوست دارد ؟
اکسیژن چه فایده ای برای پوست دارد ؟

برای میکرودرم کجا برم ؟

گرچه میکرودرم به نظر عملیات ساده و پیش پا افتاده ای می آید اما نیاز به دانش و مهارت دارد. پزشکتان باید قبل از هر چیزی شرایط پوستی شما را تشخیص دهد و بسته به آن اقدام مناسبی را در پیش بگیرد.

خانم ها و آقایان زیادی که به مرکز هلنیوم مراجعه می کنند ، فقط دو نظر کلی راجع به میکرودرم و دیگر روش های جوانسازی پوست دارند :

یا اصلا هیچ گونه نتیجه ی خاصی نگرفته اند

یا دچار عوارض جانبی و بدتر شدن آن ها شده اند

و تمام این ها به خاطر انتخاب یک مرکز و پزشک بی تجربه است! پس توصیه ی اول و آخر ما به شما این است که در این زمینه باهوش باشید و به هیچ وجه فریب تبلیغات مراکز مختلف را نخورید. پیش از هر چیزی خودتان راجع به سابقه و مهارت پزشک و مرکز مورد نظرتان جستجو کنید!

مرکز هلنیوم همواره در خدمت شما عزیزان می باشد

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع علمی مقاله

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا