بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران

مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران

مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران

فرض کنید در غرب تهران ساکن هستید و دوستی دارید که ساکن شرقی ترین نقطه ی تهران است. امروز می خواهید دوستتان را بعد از مدتی که او را ندیده اید ملاقات کنید، اما کجا او را می بینید؟ کاری ندارید که بخواهید به بهانه اش تا شرق تهران بروید و برای او هم سخت است تا خود را به غرب برساند و برگردد. در این شرایط بهترین مکانی که می توانید یکدیگر را ملاقات کنید کجاست؟ در مرکزشهر. جاییکه فاصله ی تقریبا مشابهی برای هردوتان دارد.
واقعیت این است که مرکز شهر و به خصوص تهران همیشه بهترین دسترسی را برای ساکنین تمام مناطق شهر دارد. از این رو هنگامی که بحث انتخاب یک مرکز لیزر موهای زائد پیش می آید، می توانید به راحتی مراکزی که در مرکز تهران هستند را هم جزو گزینه های خود قرار دهید.
مرکز لیزر موهای زائد هلنیوم، واقع در خیابان آزادی دسترسی بسیار مطلوبی برای تمام ساکنان تهران دارد. چون هم به راحتی با مترو قابل دسترس است، هم با تاکسی و اتوبوس و هم با ماشین شخصی. علاوه بر دسترسی عالی در مرکز شهر، هلنیوم با در اختیار داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار کادری مجرب از تکنسین های متخصص، بهترین و باکیفیت ترین خدمات لیزر را به شما ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت لیزر می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران
مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران

اما شاید سوالاتی در ذهن شما ایجاد شده باشد. مثل اینکه : اصلا چرا دسترسی مرکز لیزر مهم است؟ جدید بودن دستگاه لیزر چه اهمیتی در این درمان دارد؟ تکنسین های مجرب لیزر چه تفاوتی با سایر تکنسین ها دارند؟ مگر درمان لیزر موهای زائد چقدر دشوار است؟! و …
در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوال هایتان را بگیرید.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

برای مشخص کردن اهمیت دسترسی مرکز لیزر بهتر است کمی بیشتر با مدت زمانی که درمان لیزر موهای زائد طول میکشد آشنا شوید.
لیزر موهای زائد یک درمان نسبتا طولانی مدت است که دو عامل تعداد جلسات لیزر و فاصله ی بین جلسات در تعیین این مدت زمان دخیلند.
برای اثر بخشی لیزر باید آن را طی جلساتی متعدد و منظم انجام دهید. تعداد این جلسات به شرایط خاص پوست و موی هر کس بستگی دارد. مثلا حساسیت های پوستی خاص یا اینکه هرچه موها روشن تر باشند به تعداد جلسات لیزر بیشتری احتیاج است و غیره. اما به طور متوسط همه ی افراد به حداقل بین 6 الی 12 جلسه لیزر کردن موهای زائد احتیاج دارند.
فاصله ی بین این جلسات هم دوباره به شرایط و سرعت رشد موی بدن هر فرد بستگی دارد. هرچه سرعت رشد مو در بدن فرد کمتر باشد، فاصله بین جلسات هم بیشتر می شود. اما به طور میانگین هرکس به 4 تا 6 هفته زمان نیاز دارد تا بتواند برای جلسه بعدی لیزر اقدام کند. این یعنی دوره ی درمان لیزر حداقل بین 6 ماه تا یکسال به طول می انجامد.

مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران
مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران

حال فرض کنید مرکز لیزر منتخب شما فاصله ی زیادی داشته باشد و دسترسی به آن سخت باشد. این یعنی تقریبا هر ماه باید دردسر طی کردن مسیر مرکز لیزر را به جان بخرید. حالا فرض کنید مشکل کوچکی مانند ترافیک باعث شود به قرار مقرر ماهانه ی خود در مرکز لیزر نرسید. پس باز هم باید در قراری دیگر دوباره آن همه راه را طی کنید و عذابش را تحمل نمایید.
پس می بینید که دسترسی آسان به مرکز لیزر اهمیت زیادی دارد، آنهم برای آسایش شما، نه الزاما کیفیت درمان لیزر.

بهترین مراکز لیزر در تهران

حالا وقت آن رسیده تا بیشتر در مورد اهمیت دستگاه لیزر با شما صحبت کنیم. بهترین مراکز لیزر ویژگی هایی مشخصی دارند که آنها را به بهترین ها تبدیل می کند. که یکی از مهم ترین آنها دستگاه لیزر مورد استفاده است.
لیزر درمان نوینی است که تازه پا گرفته و به کیفیت امروزی اش رسیده است. با این که امروز لیزر یکی از ایمن ترین وموثر ترین درمان های موجود است، هنوز هم در حال پیشرفت است.

مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران
مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران

پس وقتی می شنوید که لیزر درمانی ایمن است، یعنی این ایمنی اطمینان بخش در دستگاه های جدید لیزر به وجود آمده، نه الزما در مدل یک سال قبل همان دستگاه! پس هرچه دستگاه لیزر جدیدتر و از برند معتبرتری باشد، یعنی احتمال دریافت درمانی بهتر و باکیفیت تر بالاتر می رود.
دو برند بسیار معتبر و خوب از دستگاه های لیزر وجود دارد. یکی دایود و دیگری الکساندرایت. مرکز لیزر هلنیوم به یکی از بهترین دستگاه لیزر روز دنیا مجهز می باشد

تکنسین لیزر

یک دیگر از عوامل تعیین کننده ی کیفیت درمان، علاوه بر دستگاه لیزر تکنسین لیزر است. تکنسین به تعبیری مانند پزشک است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، لیزر کردن موهای زائد زیر مجموعه ی درمان ها قرار می گیرد. پس وقتی بحث تکنسین لیزر می شود، او به تعبیری کسی است که شما دارید سلامتی تان را دست او می سپارید.
هرچند در ظاهر لیزر درمان ساده و آسانی به نظر می رسد که با قرار دادن یک هندپیس روی پوست انجام می شود، اما در واقع به این سادگی ها هم نیست. لیزر کردن موهای زائد ظرایفی دارد که تکنسین های غیرحرفه ای و بی تجربه، با رعایت نکردن آنها شانس و احتمال بروز عوارض و خطرات جانبی را بسیار زیاد می کنند و در بسیاری از موارد به جای کمک به فرد جهت رفع موی زائد، به پوست او آسیب های بعضا جدی وارد می کنند.

مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران
مرکز لیزر موهای زائد در مرکز تهران

تکنسین متخصص ، پیش از شروع درمان در مورد شرایط سلامتی شما، بیماری هایی که دارید یا قبلا داشته اید، باردار بودن یا نبودن شما، قرص ها، دارو و مکمل هایی که مصرف می کنید، حساسیت ها و آلرژی هایی که احتمالا دارید و غیره از شما سوال می پرسد.
سپس با توجه به شرایط خاص شما تعداد جلسات مورد نیاز و شدت اشعه را تعیین می کند. تنظیم نادرست شدت اشعه می تواند برای پوست خطرناک باشد. پس مرکزی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به تکنسینش اعتماد کنید و با خیال راحت پوستتان را به دست او بسپارید.

محقق : ندا ناصری
مطلب بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا