بوتاکس کل صورت در بهترین مرکز تزریق بوتاکس تهران

بوتاکس کل صورت یک روش عالی برای جوان سازی پوست صورت

 

بوتاکس کل صورت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و هر روز بر میزان طرفداران این روش زیبایی افزوده می ‌شود و آقایان و خانم ها از آن برای جوان سازی کل صورت خود استفاده می کنند. بوتاکس کل صورت جایگزین خوبی برای روش‌ های جراحی تهاجمی است. بوتاکس کل صورت فقط شامل رفع خطوط پیشانی، خطوط بین ابرو و  رفع خطوط پنجه کلاغی نیست بلکه شامل نقاط دیگر صورت از قبیل خطوط ریز روی بینی، چروک روی لب بالا، خط خنده از قسمت پایین گونه تا جلوی چانه است.

همچنین گاهی اوقات بوتاکس کل صورت شامل گردن و خط دکلته نیز هست. برای درمان خطوط ریز این نقاط از مقادیر بسیار کمی بوتاکس استفاده می شود تا به جای فلج کردن گروهی از عضلات به ضعیف کردن آنها پرداخته شود و شما بتوانید این نقاط به ویژه نقاط اطراف دهان خود را تکان دهید.

 

مکانیسم اثر بوتاکس به چه صورت است؟

مکانیسم عمل بوتاکس
مکانیسم عمل بوتاکس

بوتاکس یک نوع پروتئین پالایش شده است که توسط باکتری کلاستریدیوم بوتولونیوم تولید می ‌شود. بوتاکس با کاهش میزان فعالیت عضلات باعث شل شدن آنها می شود تا از حرکت کردن آنها و ارسال پیام به مغز برای منقبض شدن عضلات جلوگیری شود. این اثر باعث کاهش خطوط و چروک صورت می ‌شود. شما می ‌توانید با تزریق بوتاکس خط اخم بین ابروهای خود را از بین ببرید.

 

از بوتاکس برای رفع خطوط کدام نقاط صورت استفاده می شود؟

به طور کلی می توان از تزریق بوتاکس برای درمان سه نقطه اصلی صورت استفاده کرد این نقاط به شرح زیر می باشند:

خطوط پیشانی یا خط تعجب

هنگامی که شما ابروهای خود را بالا می آورید تعدادی خطوط افقی روی پیشانی شما به وجود می ‌آید که گاهی اوقات از آنها تحت عنوان خط تعجب یاد می شود. با بالا رفتن سن از میزان انعطاف پذیری پوست کاسته می شود این امر بدین معنا است که خطوطی روی پیشانی به وجود می‌ آید که با پایین آوردن ابرو از بین نمی رود. به تدریج این خود بسیار عمیق می شوند و باعث می شود صورت شما پیر به نظر برسد.

خطوط بین ابرو یا خط اخم

رفع خط اخم توسط بوتاکس
رفع خط اخم توسط بوتاکس

هنگامی که شما اخم می کنید و به اصطلاح ابروهای تان در هم گره می خورد دو خط عمودی بین ابروهای شما تشکیل می شود که از آنها تحت عنوان خط اخم یاد می شود. با گذر زمان خط اخم عمیق می شود و به خط دائمی تبدیل می گردد.

با بالا رفتن سن این خطوط باعث می ‌شود که شما خسته و ناراحت به نظر برسید و احساس واقعی شما نشان داده نخواهد شد. در صورتی که خطوط بین ابرو خیلی عمیق باشد پزشک از تزریق بوتاکس و فیلر برای تاثیر گذاری بهتر و ایجاد ظاهری جوان تر استفاده خواهد کرد.

 

خطوط کنار چشم یا خطوط پنجه کلاغی

بوتاکس یک روش عالی برای از بین بردن خطوط کنار چشم و خط خنده است. این خطوط به علت درگیر شدن عضلات این ناحیه در هنگام خندیدن و لبخند زدن به وجود می آیند. در نهایت از این خطوط به تعدادی خطوط دائمی تبدیل می ‌شوند و حتی هنگامی که شما نمی خندید نیز کاملاً قابل مشاهده خواهند بود. تزریق بوتاکس در این نواحی یک انتخاب عالی است و به جوان سازی صورت کمک می کند.

 

تزریق بوتاکس در سایر نقاط صورت

در برخی شرایط می توان از تزریق بوتاکس برای سایر نقاط صورت استفاده کرد. به عنوان مثال اگر در دو طرف دهان شما ( یعنی در دو گوشه دهان) خطوط عمیقی به وجود آمده است و حالت صورت شما را نامناسب کرده است پزشک از تزریق بوتاکس و فیلر به صورت ترکیبی برای درمان این مشکل استفاده می ‌کند.

تزریق بوتاکس در سایر نقاط صورت
تزریق بوتاکس در سایر نقاط صورت

متخصصین توانمند ما ابتدا در خصوص اهداف شما از درمان سوال می کنند سپس بهترین روش را برای رفع خطوط صورت پیشنهاد می دهند.

 

چگونه خطوط و چروک سایر نقاط صورت را از بین ببریم؟

در مواردی که تزریق بوتاکس اثر گذار نباشد معمولاً پزشک از فیلر برای رفع خطوط صورت و ایجاد ظاهری بهتر استفاده خواهد کرد. در حقیقت تعدادی از مراجعه کنندگان ما پس از مشاوره با پزشک ترجیح می ‌دهند از تزریق بوتاکس و فیلر به صورت ترکیبی برای جوان سازی صورت خود استفاده کنند. ما همچنین روش های غیر تهاجمی دیگری را برای کنترل خطوط و چروک صورت پیشنهاد می دهیم که یکی از آنها مزوتراپی است.

 

آیا تزریق بوتاکس خطر دارد؟

بوتاکس به عنوان روشی برای کاهش چین و چروک صورت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است اما مسئله ایمنی بودن آن ذهن تعداد زیادی از افراد را به خود درگیر نموده است.

همه داروهایی که ما برای اهداف مختلف مصرف می کنیم با خطرات خاص خود همراه هستند اما بوتاکس یک روش ایمن است. مادامی که شما به یک کلینیک معتبر و یک پزشک با تجربه مراجعه کنید هیچ گونه خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

 

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس کل صورت چیست؟

عوارض جانبی بوتاکس
عوارض جانبی بوتاکس

معمولاً احتمال بروز این کبودی و قرمزی در محل تزریق بوتاکس طبیعی است و برخی از افراد عوارض جانبی تزریق بوتاکس را به صورت علائم شبیه آنفولانزا از قبیل سردرد را به مدت ۲۴ ساعت پس از درمان تجربه خواهند کرد.

هنگامی که از بوتاکس برای درمان خطوط و چروک صورت استفاده می شود احتمال افتادگی پوست اطراف محل تزریق وجود دارد. به عنوان مثال تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی ممکن است باعث افتادگی موقت پلک شود.

در برخی موارد بسیار نادر احتمال تاری دید، دوبینی و مشکلات تنفسی وجود دارد که این عوارض معمولا در افراد ایجاد می شود که قبلاً یک بیماری خاص داشته اند.

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس

مراکز مختلفی برای تزریق بوتاکس کل صورت وجود دارد که هر یک از آنها با استفاده از برندهای مختلف وعده جوان سازی صورت را به مشتریان خود می دهند. ما در کلینیک های زیبایی خود به شما برای زیباتر شدن کمک می ‌کنیم تا به آنچه که انتظارش را دارید دست پیدا کنید.

هرگز فریب ارزان بودن خدمات یک کلینیک را نخورید چرا که زیبایی هزینه دارد. مطمئن باشید که این مراکز با هزینه های جانبی همراه هستند. بهترین کلینیک تزریق بوتاکس کل صورت به کلینیکی گفته می ‌شود که صادقانه به ارائه خدمات لازم در همه زمینه ها به مشتریان خود می پردازد.

 

قیمت بوتاکس کل صورت چقدر است؟

ممنون از افرادی که قصد دارند به کمک بوتاکس و جوان سازی صورت خود بپردازند این سوال در ذهن شان مطرح می شود که قیمت بوتاکس کل صورت چقدر است؟ باید خدمت شما عرض کنیم که قیمت بوتاکس به تعداد خطوط و چروک روی صورت و میزان عمیق بودن آن ها بستگی دارد.

در صورتی که خطوط صورت بسیار عمیق باشند ممکن است پزشک در کنار بوتاکس از فیلر هم استفاده کند که در این شرایط هزینه درمان افزایش پیدا می کند. شما می توانید با مراجعه به متخصصین ما به جوان سازی صورت خود بپردازید و از ظاهر صورت خود پس از تزریق بوتاکس لذت ببرید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا