فواید میکرودرم ابریژن چیست؟| رفع جای جوش با میکرودرم+فیلم

درباره میکرودرم ابریژن چه می دانید؟

میکرودرم ابریژن یک روش زیبایی است که می تواند با سایش فیزیکی پوست به کاهش آثار حاصل از پیری کمک کند و ظاهر پوست را صاف و یکدست نماید. این روش زیبایی بسیار ایمن است و افراد مختلف با انواع رنگ پوست می‌ توانند متقاضی درمان با میکرودرم ابریژن باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق میکرودرم و آثار آن بپردازیم .با ما همراه باشید.

 

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک روش غیر تهاجمی است که به بهبود وضعیت پوست کمک می‌ کند. در این روش پزشک کریستال های ریز آلومینیوم اکسید را روی سطح پوست اسپری می‌ کند و به آرامی به سایش پوست می‌ پردازد تا لایه فوقانی آن از بین برود. هدف از انجام این کار جوانسازی پوست است.

میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن با هیچ گونه دردی همراه نیست و معمولاً فرآیند درمان صورت حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می‌ کشد و این زمان برای گردن حدود ۲۰ دقیقه است. پس از اتمام درمان ممکن است شما تا چند روز علایمی شبیه آفتاب سوختگی یا تورم خفیف پوست را داشته باشید.

ممکن است شما به ۵ تا ۱۶ جلسه درمان نیاز داشته باشید تا شاهد برطرف شدن آثار حاصل از پیری روی صورت خود باشید. اکثر افراد از میکرودرم ابریژن برای جوانسازی پوست صورت و گردن خود استفاده می کنند اما می توان از آن برای بهبود وضعیت پوست سایر نقاط بدن نیز استفاده کرد.

 

مزایای میکرودرم چیست؟

هدف از انجام این روش زیبایی بهبود وضعیت پوست و جوانسازی آن و روشن کردن رنگ آن است. میکرودرم به رفع ناصافی پوست و لکه هایی که به علت بالا رفتن سن به وجود می آیند کمک می کند و می تواند لکه های تیره ناشی از آکنه را نیز از بین ببرد.

همچنین در برطرف کردن بافت اسکار بسیار موثر است. متخصصین پوست همچنین از این روش برای افزایش تاثیر محصولات مراقبت از پوست و محصولات ضد پیری استفاده می کنند تا میزان نفوذ پذیری آنها به درون پوست افزایش پیدا کند.

 

تفاوت میکرودرم ابریژن با درم ابریژن چیست؟

تفاوت میکرودرم ابریژن با درم ابریژن
تفاوت میکرودرم ابریژن با درم ابریژن

میکرودرم ابریژن در مقایسه با درم ابریژن از تهاجم کمتری برخوردار است. درم ابریژن از روش‌ های تهاجمی تر برای از بین بردن لایه فوقانی پوست استفاده می کند. متخصص پوست برای برطرف کردن بافت اسکار حاصل از آکنه، برطرف کردن تاتو، رفع بافت اسکار حاصل از عمل جراحی یا تصادفات انجام درم ابریژن را توصیه می کند.

درم ابریژن فقط برای افرادی مناسب است که پوست آنها روشن است اما میکرودرم برای افراد مختلف با رنگ پوست های متفاوت مناسب می باشد.

 

چگونه برای میکرودرم آماده شویم؟

آماده شدن برای این روش زیبایی یکی از مراحل جوانسازی پوست است. جلسه مشاوره قبل از شروع درمان اهمیت بسیار زیادی دارد. در جلسه مشاوره شما باید بتوانید اطلاعاتی را در خصوص موارد زیر به دست بیاورید:

  •  پس از درمان چه نتایجی به دست می آید؟
  • به چند جلسه درمان نیاز دارید؟
  • عوارض جانبی میکرودرم چیست؟
  • فاکتورهای خطر آن چیست؟
  • هزینه درمان با میکرودرم چقدر است؟

شما همچنین می توانید از پزشک خود بخواهید تصاویر مربوط به قبل و بعد از درمان با میکرودرم را به شما نشان دهد تا بدانید قرار است که چه نتیجه ای را به دست بیاورید. سپس پزشک به بررسی وضعیت پوست شما می‌ پردازد تا از مناسب بودن میکرودرم ابریژن برای کسب نتایج دلخواه اطمینان حاصل کند.

 

 خطرات و عوارض جانبی میکرودرم چیست؟

اگر شما طی ۶ ماه گذشته از داروهای مخصوص آکنه از قبیل ایزوترتینوئین استفاده کرده اید باید مدتی صبر کنید زیرا در این حالت ریسک بروز تشکیل بافت اسکار افزایش خواهد یافت.

خطرات و عوارض میکرودرم
خطرات و عوارض میکرودرم

اگر روی صورت شما ضایعه ای به وجود آمده که در حال بزرگ شدن است، خونریزی می کند و ظاهر آن در حال تغییر کردن می باشد با پزشک خود در این خصوص صحبت کنید چرا که این عوامل می‌ توانند نشان دهنده سرطان پوست باشند. برخی از عوارض این روش زیبایی به شرح زیر می باشند:

  •  تورم پوست
  • قرمزی پوست که شبیه افتاب سوختگی است.
  • احساس سوزش و سوزن سوزن شدن پوست
  • افزایش حساسیت پوست به نور آفتاب

پس از اتمام درمان باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا ریسک بروز عوارض جانبی به حداقل برسد.

 

 دوران بهبود پس از درمان

اکثر افراد پس از اتمام درمان نیازی به استراحت ندارند و می‌ توانند به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازند اما در صورتی که هرگونه عارضه جانبی پس از درمان به وجود آمد جای نگرانی ندارد چرا که طی مدت چند روز برطرف خواهد شد. در اکثر افراد وضعیت پوست طی مدت یک هفته بهبود پیدا می کند و فرد برای جلسه بعدی درمان آماده خواهد شد.

 

 هزینه میکرودرم ابریژن در بهترین مرکز میکرودرم تهران

هدف از انجام میکرودرم بهبود وضعیت پوست و رفع مشکلات آن است تا شما به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنید. این روش زیبایی هم مانند سایر روش ها با صرف هزینه همراه است. به طور کلی هزینه درمان با میکرودرم به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  •  تخصص و مهارت پزشک
  • تعداد جلسات مورد نیاز
  • نوع میکرودرم‌ ابریژن
  • موقعیت فیزیکی مطب پزشک
  • وسعت ناحیه ای که قرار است درمان شود.
  • شدت ضایعات پوستی

 

 آیا می توان میکرودرم ابریژن را در منزل انجام داد؟

جوانسازی صورت در منزل
جوانسازی صورت در منزل

کیت های میکرودرم متعددی در بازار وجود دارد و برخی از افراد ترجیح می دهند که از آنها برای جوانسازی پوست خود در منزل استفاده کنند. اما باید بدانید که پاکسازی و لایه برداری پوست یک روش کاملاً تخصصی است و بهتر است توسط پزشک و در مطب انجام شود.

شرایط پوست همه افراد یکسان نیست به همین دلیل مراجعه به پزشک کاملاً ضروری است تا ضمن بررسی وضعیت پوست شما روند درمان را آغاز کند تا ریسک بروز عوارض جانبی به حداقل برسد.

 

 تخفیفان میکرودرم

اگر شما تصمیم به پاکسازی و جوانسازی پوست خود توسط میکرودرم ابریژن را گرفته اید بدون شک در اینترنت جستجو کرده اید و سایت های مختلف را ز زیر و رو نموده اید. به احتمال زیاد در هنگام جستجو های خود به سایت تخفیفان برخورد نموده اید و از قیمت هایی که به عنوان تخفیف خدمات زیبایی ارائه می دهد شوکه شده اید.

باید خدمت شما عرض کنم که هنگام مراجعه به این مراکز متوجه می شوید این قیمت ها با هزینه های جانبی دیگری نیز همراه هستند و واقعیت با چیزی که مشاهده کرده‌ اید کاملاً فرق دارد.

 

 نتیجه گیری

میکرودرم یک روش پرطرفدار و غیر تهاجمی در عرصه زیبایی است که برای کسب نتایج دلخواه، شما به چند جلسه درمان نیاز خواهید داشت. اکثر افرادی که تحت درمان با این روش قرار گرفته اند از نتایج به دست آمده رضایت دارند و می‌ گویند که مشکلات پوستی آنها برطرف شده است. برای آنکه نتیجه مطلوبی را از درمان به دست بیاورید باید دوران درمان را تکمیل نمایید.

ما در مرکز زیبایی هلنیوم آمادگی ارائه خدمات زیبایی به شما مخاطب گرامی هستیم تا شما را به آنچه که انتظارش را دارید برسانیم. میکرودرم باعث می‌ شود که ظاهر پوست شما چند سال جوان تر شود که بدون شک این مسئله در بهبود اعتماد به نفس تان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا