معرفی یک مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

قبل از اینکه یکی از بهترین مرکز های لیزر موهای زائد در غرب تهران را به شما معرفی کنیم، با شما در مورد مولفه هایی صحبت می کنیم که با دانستن آنها خودتان می توانید یک مرکز خوب را از یک مرکز بی کیفیت تشخیص دهید.
اما بهتر است پیش از هر چیز کمی با درمان لیزر موهای زائد آشنا شوید تا بدانید که اصلا چرا باید این درمان را انجام داد و مزیت هایش چیست؟ مطالب این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بدانید چرا این روزها هرکسی که می تواند موهای بدنش را لیزر می کند؟ حتی آنهایی هم که از این درمان اظهار نارضایتی می کنند، خودشان آن را انجام داده اند.
با ما در ادامه همراه باشید…

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران
مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

مزایای لیزر کردن موهای زائد

شاید در نگاه اول صرف هرگونه هزینه برای هر درمانی جهت رفع موهای زائد بی اهمیت به نظر برسد. اما واقعیت آن است که اگر به زیبایی بدن خود اهمیت بدهید و رعایت بهداشت فردی برایتان مهم باشد، می دانید که رفع موهای زائد یکی از اولویت ها خواهد بود.
خیلی ها هستند که پوست حساسی دارند و بعد از هر نوبت ژیلت کشیدن یا اپیلاسیون پوستشان ملتهب شده، خارش می گیرد و جوش می زند. از آنطرف حتما شما هم با دردسر هایی که موهای زائد در زمان نزدیکی مراسمات و جشن های فامیلی برایتان ایجاد می کند آشنا هستید. تصور کنید که عروسی یکی از اقوام نزدیک است و شما می خواهید موهای پا ها را اصلاح کنید، اما می دانید که اگر نزدیک مراسم اینکار را انجام دهید، پا ها قرمز می شود و جوش می زند و اگر زود هم اقدام کنید، دوباره موهای پا قدری رشد می کنند. اتفاقی که برای نواحی دیگر بدن مانند زیر بغل و غیره هم می افتد.
در چنین شرایطی راهکاری که شما را برای همیشه و تا آخر عمر از شر رشد موهای زائد خلاص کند، می تواند پیشنهاد فوق العاده ای به نظر برسد. هرچند خیلی ها امکان پذیر بودن این اتفاق را باور ندارند، اما لیزر همان درمانی است که دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد.
اگر فقط یک دوره موهای زائد بدن خود را لیزر کنید و جلسات ترمیمی را هم پشت سر بگذارید، می توانید مطمئن باشید که تا آخر عمر دیگر شاهد رشد هیچ موی زائدی در ناحیه ی تحت درمان نخواهید بود. در ادامه بیشتر در مورد اینکه لیزر چگونه این کار را می کند صحبت خواهیم کرد.

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران
مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک درمان از زیر مجموعه ی درمان های زیبایی است که از اشعه ی لیزر برا رفع موهای زائد استفاده می کند.
اشعه ی لیزر یک اشعه ی پر قدرت و حرارت زا است که ماهیت نوری دارد. روش عملکر لیزر به اینصورت است که در مرکز لیزر، تکنسین مربوطه هندپیسی که متصل به دستگاه لیزر است را بر سطح پوست می کشد. این هندپیس چند بار به اصطلاح شات می زند و اشعه ی لیزر را بر سطح پوست می تاباند. اشعه ی لیزر تابیده شده بر سطح پوست به دلیل ماهیت نوری که دارد، جذب نقاط تیره که ریشه های مو هستند می شود ( به همین دلیل مهم است که در جلسه ی لیزر موی ناحیه ی تحت درمان را شیو کرده باشید تا فقط ریشه ها بر سطح پوست باقی مانده باشند).
در ریشه ی مو لیزر به انرژی حرارتی تبدیل شده و عملا ریشه را می سوزاند. با سوختن ریشه، فولیکول که عامل اصلی رشد موهاست و در پیاز مو قرار دارد از بین می رود. اما از آنجایی که فولیکول ماده ای طبیعی در بدن است، بعد از چند مدت دوباره تولید شده و باعث رشد مجدد موها می گردد.
به همین دلیل هم هست که لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است. با هر بار لیزر کردن فولیکول ها ضعیف تر می شوند و رشد شان چه از نظر سرعت و چه از نظر تعداد کاهش می یابد. از همین رو اگر لیزر چند بار در فواصل منظم انجام شود رفته رفته همه ی فولیکول ها را از بین برده و بدن را به تولید نکردن مجدد آنها عادت می دهد.

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران
مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

جلسات ترمیمی لیزر

هر مرکزی به شما بگوید که با یک دوره لیزر رشد موها برای همیشه متوقف می شود دروغ می گوید. درست است که بعد از پایان دوره تا مدت طولانی شاهد رشد موها نخواهید بود، اما بالاخره بعد از این مدت بدن رفته رفته روند تولید فولیکول را از سر می گیرد. چون هنوز هم مقدار کمی از آنها در لایه های عمیق تر پوست باقی مانده اند.
به این خاطر برای اینکه واقعا اثر لیزر را دائمی و همیشگی کنید، به جلسات ترمیمی نیاز خواهید داشت. جلسات ترمیمی تک جلساتی هستند که حدود 6 تا 8 ماه بعد از پایان دوره لیزر باید هر شش ماه الی یکسال، برای حدود پنج سال آنها را انجام دهید تا رفته رفته اثر لیزر دائمی و مادم العمر گردد.

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران
مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

دوره ی لیزر چقدر طول می کشد؟

دور ی لیزر به تعداد جلسات و فاصله ی بین آنها وابسته است. هرچند مدت این دوره برای هرکس فرق می کند، اما با توجه به میانگین حدودا 6 الی 10 جلسه و فاصله ی 4 الی 6 هفته بین آنها، به طور متوسط دوره ی لیزر شش ماه الی یکسال طول خواهد کشید.

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

تا به حال فکر کرده اید که چرا منطقه ای که مرکز لیزر در آن قرار دارد مهم است؟ چرا نمی توان به سادگی به جای معرفی یک مرکز در غرب، بهترین مرکز را در تهران معرفی کرد؟!
سه مولفه ی اصلی برای پیدا کردن یک مرکز لیزر خوب وجود دارد. تکنسین ها، دستگاه های لیزر و سطح دسترسی.
یک مرکز لیزر با کیفیت حتما تکنسین های متخصص و ماهری دارد که تجربه ی زیادی در انجام این درمان برای افراد مختلف دارند و با ظریف کاری های آن آشنا هستند. پس حتما وقتی به مرکزی مراجعه می کنید، خجالت نکشید و از تجارب و مهارت های تکنسین هایش سوال بپرسید.
عامل بسیار مهم بعدی دستگاه لیزر مورد استفاده است که هرچه جدیدتر و از برند معتبرتری باشد بهتر است. لیزر تکنولوژی است که تازگی ها برخی ایرادات خود را رفع کرده و دستگاه های جدید از برندهای مناسب ممکن است تفاوت چشمگیری با یک مدل قبلتر خود داشته باشد. چه در زمینه ی کیفیت اشعه و چه در زمینه ی ایمنی درمان. بهترین برند های دستگاه های لیزر دایود و الکساندرایت هستند.

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران
مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

اما همانطور که می دانید لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است. پس بسیار مهم است که رسیدن به مرکز برای انجام جلسه لیزر برای شما سخت و طاقت فرسا نباشد. چون همانطور که می دانید روند این جلسات قرار است حدودا یکسال شمال را درگیر کنند و دوری مرکز لیزر می تواند از جلسات سوم به بعد واقعا به یک معضل تبدیل شود.
مراکز لیزر خوب در همه ی مناطق تهران وجود دارند، اما اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین مرکز لیزر در محدوده ی غرب تهران می گردید که دسترسی اش برایتان آسان باشد، مرکز لیزر هلنیوم را به شما معرفی می کنیم.
مرکز لیزر هلنیوم، واقع در خیابان آزادی دسترسی بسیار خوبی برای غربی های عزیز دارد. مجهز بودن به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ، در کنار کادری مجرب از تکنسین های متخصص، مرکز هلنیوم را به مرکزی ایده آل جهت لیزر دائمی موهای زائد تبدیل کرده است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این مرکز و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری
مطلب بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا