میکرودرم نت برگ : اعتبار بن های تخفیف پزشکی؟!

میکرودرم نت برگ

میکرودرم نت برگ

در دنیای امروز ، یکی از بزرگ ترین لذت ها خرید و شاپینگ است.هیچ چیز بیشتر از چرخیدن در بازار و دیدن اجناس متفاوت و گوناگون نمی تواند خلق و خوی فرد را سر جایش بیاورد. اما می دانید چه چیزی در پروسه ی خرید از هر چیز دیگری لذت بخش تر است ؟ بله درست حدس زده اید !
دیدن کلمه ی تخفیف ، که روی شیشه ی مغازه ها و فروشگاه ها چسبانده اند می تواند وسوسه ی خرید را حتی به میزان بیشتری در ما به جنب و جوش وادار کند.

میکرودرم نت برگ
میکرودرم نت برگ

مسئله فقط خرید جنس و کالا نیست ! اگر هر جایی ببینیم که برای یک خدماتی هم تخفیف می دهند ، برایمان جذاب خواهد بود.
به خاطر همین میل طبیعی ماست که وب سایت های تخفیفی مثل نت برگ راه افتاده اند! این وب سایت ها نه فقط برای کالاها تخفیف می دهند ، بلکه در زمینه های خیلی خیلی مختلف تر و متنوع تری هم بن تخفیف ارائه می کنند.
یکی از این زمینه ها ، که رواج زیادی هم دارد همین خدمات پزشکی و زیبایی است.اگر اسم میکرودرم را نشنیده اید ، پس احتمالا تا الان هیچ وقت از پوستتان مراقبت نکرده اید و به یک عملیات حسابی احتیاج دارید.
خب در این مقاله تصمیم داریم به سراغ نت برگ برویم و بگوییم که میکرودرم نت برگ به چه دردی می خورد و آیا اصولاً می توان به بن های خریدی که در این وب سایت ارائه می شود اعتماد کرد ؟ توصیه می کنیم اگر تصمیم به خرید یک میکرودرم نت برگ یا اصلاً هرگونه بن خرید دیگری از این وب سایت دارید ، در وهله ی اول این مطلب را بخوانید و سپس تصمیم خود را قطعی کنید!

میکرودرم نت برگ
میکرودرم نت برگ

اصولا نت برگ چیست ؟

حتما از قدیم یادتان می آید که خیلی از جاها کوپن هایی ارائه می کردند که با داشتن آن ها می توانستید برای خرید یک محصول یا استفاده از خدمات ، کلی تخفیف بگیرید ؟! مثلا بن های خرید کتاب بودند یا کوپن های خرید شکر و قند!
وب سایت هایی مثل نت برگ و تخفیفان هم همین کار را می کنند البته به شکل مجازی و اینترنتی! یعنی که دیگر خبری از کوپن های کاغذی نیست بلکه شما با خرید اینترنتی یک نت برگ دارای کد تخفیف می شوید!

خب این از تعریف نت برگ!
اما سوال این جاست که آیا این بن های تخفیفی به درد می خورند؟ خب ما تصمیم نداریم که به طور کلی بگوییم که از اساس این بن ها بیهوده هستند اما واقعیت این جاست که تعاریفی که درباره ی محصول یا خدمات در این وب سایت می شود با آن چه که دریافت می کنید ، کاملاً متفاوت است.

مثلا تیتر درشت می زنند که تخفیف 50 درصدی خدمات دندانپزشکی در فلان مرکز ! اما وقتی که وارد می شوی ،می بینی که این 50 درصد مربوط به خدماتی از دندانپزشکی است که مجموعاً 100 هزار تومن هم نمی شود و این تخفیف 50 درصد برعکس آن چه که تبلیغش را کرده اند، اصلا چیز به درد بخوری نیست!
همین مسئله باعث شده که روز به روز اعتماد افراد ، نسبت به این وب سایت ها از بین برود! به حدی که امروزه کمتر کسی را می بینید که بگوید فلان محصول یا فلان خدمات را از وب سایت نت برگ یا تخفیفان خرید کرده ام!

نت برگ چیست
نت برگ چیست

میکرودرم تخفیفان چه ؟

وب سایت تخفیفان هم متد مشابهی دارد و راستش را بخواهید تفاوت زیادی با نت برگ ندارد. شاید فقط اندکی اعتبار و قدمت بیشتری داشته باشد.
میکرودرم یک روش جوانسازی پوست است که با پاشش نوعی پودر کریستال خیلی ریز روی پوست و سپس سایش آن ، موجب لایه برداری و پاکسازی می شود. وقتی که صحبت از پوست و جوانی اش می شود، دیگر نمی توان به هر جایی اعتماد کرد ، به خصوص میکرودرم تخفیفان یا نت برگ!
چرا که همان گونه که گفتیم ، اعتماد زیادی به مراکزی که در این دو وب سایت تخفیف ارائه می دهند ، نیست!
تلاش کنید در این جور مواقع ، به جای استفاده از نت برگ یا بن های تخفیفی ، به سراغ مرکزی بروید که خود به شکل مستقیم به شما تخفیف می دهد!
میکرودرم گرچه پروسیجر گران قیمتی نیست ، اما تقریباً همیشه مراکزی پیدا می شوند که به مناسبت های مختلف ، روی تعرفه ی خدمات میکرودرم خود تخفیف می زنند. به جای راحت کردن کار خود و استفاده از بن های تخفیفی ، تلاش کنید که این مراکز را پیدا کنید.

میکرودرم تخفیفان
میکرودرم تخفیفان

هزینه میکرودرم چقدر است

میکرودرم به شکل ماهیانه انجام می شود و بسته به شرایط پوستی پزشک متخصص پوست ، تعداد جلسات درمانی را مشخص می کند. یکی دیگر از مشکلات بن های تخفیف وبسایت ها ، این است که اصولا این تخفیف را فقط برای یک جلسه در نظر می گیرند ، در حالی که ممکن است پوستتان به چندین جلسه میکرودرم احتیاج داشته باشد.
این جوری هزینه های شما بالا می رود بدون این که به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کرده باشید!
هزینه میکرودرم به هیچ وجه بالا نیست و بیشتر مواقع به شدت و وخامت عارضه پوستی بستگی دارد.
عموم مواقع از میکرودرم برای رفع چین و چروک های خفیف ، ملاسما ، جوش و آکنه ، منافذ باز و …استفاده می شود.
به شما این اطمینان را می دهیم که با انتخاب یک مرکز معتبر و پزشکی حرفه ای ، به هیچ وجه حسرت پولی را که برای میکرودرم هزینه کرده اید را نخواهید خورد. چرا که معمولاً این روش بدون هیچ گونه عوارض یا معضل پوستی ، می تواند جوانی ، شادابی و نشاط را به پوست بازگرداند.

بهترین مرکز میکرودرم در تهران

توصیه ی اول : برای استفاده از خدمات جوانسازی پوست با میکرودرم ، وب سایت ها و بن های تخفیف را فراموش کنید.
توصیه ی دوم : بهترین مرکز میکرودرم در تهران را پیدا کنید.
راستش را بخواهید خلاصه ی کل مطالبی که ذکر کردیم را در همین دو توصیه ی خیلی مهم می توان پیدا کرد. می خواهیم به شما بگوییم که مسائل پزشکی و درمانی ، چیزی نیست که برای استفاده از آن ها به دنبال ارزانی و تخفیف بگردید!

بهترین مرکز میکرودرم در تهران
بهترین مرکز میکرودرم در تهران

این دسته وبسایت ها شاید برای خرید یک بلیط استخر ، یا حتی بلیط باغ وحش مناسب باشند ، اما برای استفاده از خدمات درمانی مثل میکرودرم بهتر است به سراغ مراکز معتبر و با سابقه باشید!

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم افتخار دارد که کلیه خدمات میکرودرم را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و گرد آورنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا