پاکسازی و جوانسازی پوست صورت با دستگاه میکرودرم ابریژن در تهران

با میکرودرم جای جوش های خود را از بین ببرید

میکرودرم ابریژن یک روش غیر تهاجمی است که اغلب از کریستال های ریز برای برطرف کردن لایه فوقانی پوست که خشک است و جز بافت مرده به حساب می ‌آید استفاده می ‌کند.

میکرودرم ابریژن یک روش زیبایی معروف است که اسم آن به گوش تعداد زیادی از افراد خورده است اما آنها واقعاً نمی ‌دانند که میکرودرم ابریژن چیست. ما در این مقاله تصمیم داریم به بررسی این روش زیبایی بپردازیم با ما همراه باشید.

 

مکانیسم عمل میکرودرم ابریژن چگونه است؟

دستگاه میکرودرم ابریژن با استفاده از کریستال های ریز یا نوک الماسه به سایش پوست شما می ‌پردازد. برخی سیستم ها دارای قابلیت ساکشن هستند که به جمع آوری پوست مرده از روی سطح پوست کمک می کنند.

میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن

پزشکان عقیده دارند افرادی که روی صورت آنها خطوط ریزی وجود دارد، منافذ پوست آنها بزرگ شده است یا سطح پوست شان ناصاف است می توانند از درمان با این روش بهره ‌مند شوند.

دو تفاوت مهمی که بین میکرودرم ابریژن در منزل و میکرودرم ابریژن در مطب پزشک وجود دارد این است که دستگاه هایی که در مطب پزشک مورد استفاده قرار می گیرند موتور های بزرگ تر و با قدرت بیشتری دارند و می توانند به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کنند و به طور دقیق به لایه برداری پوست بپردازند.

در مطب پزشک دستگاه میکرودرم ابریژن همانند وسایل مخصوص جراحی استریل می ‌شوند تا ریسک بروز هر گونه مشکلی به صفر برسد اما ممکن است این مسئله در منزل رعایت نشود.

سر الماسه دستگاه به نحوی طراحی شده است که سلول های مرده پوست را برطرف می کند و به صورت همزمان آنها را از روی سطح پوست جمع آوری می نماید.

نفوذ دستگاه به لایه های عمیق پوست به مقدار فشاری که به هند پیس وارد می شود بستگی دارد. این نوع هندپیس معمولاً برای نقاط حساس صورت از قبیل اطراف چشم استفاده می شود.

 

تخفیف میکرودرم در تهران

میکرودرم ابریژن معجزه ای برای جوان سازی صورت است که می ‌تواند با از بین بردن مشکلات پوستی ظاهر مناسبی را به وجود می آورد. مسئله مهم که نباید از آن غافل شد این است که درمان با میکرودرم به شرایط مالی و نیاز به مراقبت از پوست شما بستگی دارد.

تخفیف میکرودرم در تهران
تخفیف میکرودرم در تهران

معمولا جلسات درمانی شما با فاصله یک تا دو ماه انجام می‌ شود تا شما نتیجه مطلوبی را به دست بیاورید. شما می توانید با مراجعه به مراکز ما از تخفیف میکرودرم بهره مند شوید.

 

میکرودرم ابریژن چه کاربردهایی دارد؟

از میکرودرم به عنوان یک روش ایمن برای درمان انواع پوست های مختلف یاد می شود. می توان از این روش برای درمان مشکلات زیر استفاده کرد:

  • خطوط و چین و چروک ریز صورت
  • هایپرپیگمنتیشن، لکه های قهوه ای صورت و لکه های حاصل از بالا رفتن سن
  • جوش های سر سیاه
  • منافذ بزرگ پوست
  • آکنه و بافت اسکار حاصل از آن
  • ترک های پوستی
  • ملاسما
  • آفتاب سوختگی
  • ناصافی پوست

 

هزینه میکرودرم صورت چقدر است؟

هزینه میکرودرم صورت
هزینه میکرودرم صورت

میکرودرم ابریژن جز روش های زیبایی محسوب می ‌شود به همین دلیل تحت پوشش بیمه قرار ندارد و شما باید شخصا هزینه آن را پرداخت نمایید. به طور کلی هزینه درمان با میکرودرم به موقعیت جغرافیایی مطب پزشک، میزان مهارت و تخصص او و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد.

 

چگونه برای میکرودرم آماده شویم؟

میکرودرم یک روش غیر جراحی کم تهاجمی است که از آن برای بهبود وضعیت پوست استفاده می شود. بهترین کار این است که در خصوص نکات مهم قبل از انجام میکرودرم با پزشک خود مشورت کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کند.

معمولاً پزشک از شما می خواهد که حدود یک هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و استفاده از موم خودداری کنید. همچنین به شما توصیه می‌ کند که حدود ۳ روز قبل از شروع درمان از استفاده از کرم های لایه بردار اجتناب نمایید. آرایش صورت خود را پاک کنید قبل از شروع درمان صورت تان را بشویید.

 

عوارض جانبی میکرودرم چیست؟

حساسیت خفیف، تورم و قرمزی پوست از عوارض جانبی شایع میکرودرم ابریژن هستند که معمولاً طی مدت چند ساعت پس از درمان از بین می روند. پزشک به شما توصیه می ‌کند که پس از درمان از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا از میزان خشکی پوست شما کاسته شود. احتمال بروز کبودی خفیف پس از درمان وجود دارد که معمولاً به علت ساکشن در طول درمان به وجود می آید.

 

مراقبت از پوست پس از درمان

معمولاً شما پس از درمان نیاز به استراحت در منزل ندارید و می توانید فوراً به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. از آن جایی که پس از درمان پوست شما خشک می ‌شود باید پوست خود را مرطوب نگه دارید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.

مراقبت از پوست پس از درمان
مراقبت از پوست پس از درمان

حداقل تا یک روز پس از درمان از استفاده از داروهای موضعی مخصوص آکنه خودداری کنید. از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید اجتناب کنید زیرا نور خورشید باعث افزایش حساسیت پوست شما خواهد شد.

معمولاً شما می توانید فورا شاهد نتایج اولیه حاصل از درمان باشید. تعداد جلسات مورد نیاز برای بهبود وضعیت پوست شما به شدت مشکلات پوستی و اهداف شما از درمان بستگی دارد.

 

مراکز میکرودرم در تهران

میکرودرم یک روش کاملاً متفاوت است که از ذرات ریز آلومینیوم اکسید یا سدیم بی کربنات برای ساییدگی سطح پوست و جوان سازی آن استفاده می کند.

این روش به خاطر کارایی بالایی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما به دنبال مراکز معتبر میکرودرم در تهران می گردید می توانید از خدمات مراکز زیبایی ما بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

 

پاکسازی و جوان سازی پوست صورت آقایان

امروز جوان سازی پوست به یک دغدغه بسیار مهم تبدیل شده است و آقایان نیز از این قافله عقب نمانده اند. آثار جوش های دوران بلوغ و آسیب هایی که به پوست رسیده است همیشه دغدغه تعداد زیادی از افراد می باشد و آنها به دنبال روشی برای برطرف کردن ناصافی پوست خود و مشکلات آن می باشند.

میکرودرم صورت آقایان
میکرودرم صورت آقایان

میکرودرم ابریژن یک روش عالی برای پاکسازی و جوان سازی پوست صورت است که با از بین بردن لایه فوقانی پوست به شما پوستی جوان و شاداب و بدون لک و جای جوش هدیه می دهد.

میکرودرم ابریژن جز روش های بدون درد است و حتی اگر در طول درمان دردی را احساس کنید کاملاً قابل تحمل است و شما دچار هیچ‌ گونه مشکلی نخواهید شد. پس با خیال راحت برای درمان اقدام کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا