با خدمات بهترين مركز ميكرودرم در تهران بیشتر آشنا شویم!

بهترين مركز ميكرودرم در تهران

بهترين مركز ميكرودرم در تهران

در حال حاضر، کار دستگاه های پاکسازی پوست به داخل خانه ها نیز کشیده شده است و هر کسی یک دستگاه کوچک و جمع جور برای پاکسازی صورت خود دارد و همین جاست که دقیقا مشکلات شروع شده و کار سخت می شود!

از خودتان می پرسید چرا ؟ خب پاسخش واضح است دیگر! پاکسازی پوست یک عملیات تخصصی و علمی است که فقط باید تحت نظر متخصص پوست و زیبایی انجام شود، نه در خانه یا آرایشگاه یا هرجای دیگری!

خب حالا پیش از این که بخواهیم بیشتر به این موضوع بپردازیم ، شما را با بهترین مرکز میکرودرم در تهران آشنا می کنیم :

مرکز زیبایی و هلنیوم با سال ها سابقه ی مفید و موثر در زمینه های مختلف جوانسازی پوست، بهترین مرکز میکرودرم در تهران می باشد که اماده ارائه ی کلیه ی این خدمات به شما عزیزان است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترين مركز ميكرودرم در تهران
بهترين مركز ميكرودرم در تهران

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند ؟

میکرودرم ابریژن نوعی پروسیجر زیبایی غیر تهاجمی است.متخصص پوست در حین این پروسیجر، مقداری پودر کریستال ریز را روی پوست اسپری کرده یا می مالد و سپس با استفاده از یک دستگاه کوچک ، سطح پوست را به آهستگی لایه برداری کرده و لایه ی بالایی آن را برمی دارد. این عملیات باعث جوان تر شدن پوست می شود.

این پروسیجر به هیچ وجه دردناک نیست.آکادمی پوست آمریکا گفته است که این عملیات برای صورت حدوداً 30 الی 40 دقیقه و برای گردن 20 دقیقه به طول می انجامد.بعد از اتمام این عملیات ممکن است برای چند روز پوستتان اندکی متورم و قرمز (شبیه به علائم آفتاب سوختگی ) باشد.

قبل از این که بتوانید نتایج خیره کننده و جوانسازی میکرودرم را به عینه ببینید، نیاز به 5 الی 16 جلسه ی درمانی با درماتولوژیست هستید!

افراد بسته به تایپ پوستی خود و دلیل درمان، می توانند به صورت هفتگی ، هر 2 هفته یا ماهانه جلسات میکرودرم ابریژن داشته باشند

بیشتر افرادی که از میکرودرم ابریژن استفاده می کنند، پوست صورت و گردن خود را تارگت کرده اند.

اما پزشک متخصص هلنیوم ، می توانند این درمان را برای پوست هر ناحیه از بدنتان که خواستید به کار ببرد!

نکته ی خیلی مهم : نتایج حاصل از میکرودرم ابریژن دائمی نخواهند بود.

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند ؟
میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند ؟

مزایا و کاربرد میکرودرم ابریژن

هدف اصلی میکرودرم ابریژن این است که پوست فرد را نرم تر، روشن تر و یکدست تر سازد.

بیشتر مواقع افراد برای مشکلات و مسائل زیر به سراغ میکرودرم می آیند :

  • پژمردگی صورت و چهره
  • یکدست نبودن رنگ پوست
  • یکدست نبودن بافت پوست
  • نقطه های تیره ی ناشی از پیری
  • نقاط تیره ای که ممکن است بعد از رفع آکنه و جوش به وجود بیایند
  • ملاسما : نوعی عارضه ی رایج و معمول که نقاط تیره یا لکه هایی روی پوست به وجود می آورد!
  • اسکارها

ممکن است درماتولوژیست شما برای بهبود نتیجه ی استفاده از مواد و محصولات بهداشتی از میکرودرم ابریژن نیز استفاده کند.این پروسیجر باعث می شود که این گونه محصولات به شکل عمیق تری به داخل پوست نفوذ کنند

عوارض جانبی میکرودرم

افرادی که در طول 6 ماه گذشته ، برای درمان آکنه و جوش های خود از داروی ایزوترتینوئین استفاده کرده اند ، برای استفاده از میکرودرم ابریژن باید صبرکنند.ممکن است خطر بروز عارضه های مثل اسکار در آن ها بیشتر شود.

راجع به هرگونه نقطه یا لکه ای که روی پوستتان رشد می کند، خونریزی یا هرجور تغییری با پزشک خود صحبت کنید.ممکن است ایت علائم نشان دهنده ی سرطان پوست باشند.

برای چند روز بعد از جلسه ی درمانی ، فرد ممکن است متوجه عارضه های زیر شود :

  • تورم پوستی
  • قرمزی پوست شبیه به آفتاب سوختگی
  • کبودی
  • احساس سوزش یا سوزن سوزن شدن
  • افزایش حساسیت پوست به نور خورشید

بعد از درمان، مراقب پوست خود باشید.این نکته باعث می شود که بهترین نتیجه را به دست آورده و کمترین عوارض جانبی گریبانگیر شما شود.

نکته ی خیلی مهم : میکرودرم ابریژن ممکن است برای آن دسته افرادی که به سرعت زخم می شوند یا زخم های سرد دارند ، مناسب نباشد

عوارض جانبی میکرودرم
عوارض جانبی میکرودرم

میکرودرم نت برگ بهتر است یا تخفیف های واقعی ؟

به خاطر می آورم که دو سال پیش برای رفتن به یک استخر ، بن تخفیفی از این وب سایت های تخفیفی خریداری کردم.وقتی که به آن جا رسیدم ، همه چیز عادی بود و با خیال راحت مشغول شنا شدم.تا این که بعد از 1 ساعت صدای سوتی بلند شد و من را صدا کردند. وقتی که از آب بیرون آمدم و رفتم تا ببینم چه اتفاقی افتاده ، به من گفتند که بن تخفیف من برای 1 ساعت استفاده از استخر بوده است!

کمی جروبحث کردم اما دیدم که بی فایده است و باید بروم.عصبانیت من از آن جا بود که هیچ چیزی راجع به این مسئله در وب سایت نوشته نشده بود. از آن جا دیگر هرگز به بن های تخفیف اعتماد نکردم و ترجیحم بر این بوده که همیشه خدماتی را پیدا کنم که از همان ابتدا به صرفه باشند یا خودشان و بدون واسطه تخفیف زده باشند.

در مسائل مربوط به زیبایی هم همین است .مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم ، همیشه تمایل داشته تا به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته و تخفیف های خود را ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات راجع به تخفیف های  بهترین مرکز میکرودرم در تهران با همکاران ما در هلنیوم تماس بگیرید!

ارائه تخفیف میکرودرم در تهران (مرکز هلنیوم )

اما حالا که صحبت از تخفیف های میکرودرم به میان آمد ، باید بگوییم که مرکز هلنیوم در اعیاد ملی و جشن های مذهبی ، تخفیف های بسیار خوبی را به شما عزیزان ارائه می کند.

نکته ی خیلی مهم : ظرفیت این گونه تخفیف ها بسیار محدود است. پس به محض اطلاع رسانی در وب سایت ، با همکاران ما در هلنیوم تماس گرفته و نوبت رزرو کنید!

ارائه تخفیف میکرودرم در تهران (مرکز هلنیوم )
ارائه تخفیف میکرودرم در تهران (مرکز هلنیوم )

قیمت پاکسازی پوست میکرودرم

قیمت این پروسیجر به فاکتورهای زیر بستگی خواهد داشت

  • مهارت و تخصص پزشک متخصص پوست
  • تعداد جلسات
  • نوع دستگاه میکرودرم ابریژن ( دستگاه فیس آپ جدیدترین نوع این دستگاه است)
  • بزرگی ناحیه ای که تصمیم به پاکسازی آن دارید.

نکته ی مهم : بیمه ، پروسیجرهای زیبایی را پوشش نمی دهد.البته هزینه های میکرودرم نیز آن قدر بالا نیست که نیازی به بیمه داشته باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع علمی مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا