دکتر پوست خوب در پونک برای ساکنین غرب تهران!

دکتر پوست خوب در پونک

دکتر پوست خوب در پونک

این روزها چیزی که در شهری مثل تهران فت و فراوونه ، دکتر پوست و مو است!

به خاطر همین همه تلاش می کنند که پزشکی را انتخاب کنند که در نزدیکی محل زندگی آن ها باشد و بتوانند راحت و بی دردسر به مطبش مراجعه کنن و خدمات مورد نظرشون را دریافت کنن!

اما این مسئله به هیچ وجه نباید باعث بشه که کیفیت کار پزشک و مهارتش مورد توجه نباشه و فقط به نزدیکی مطب اهمیت بدین.

دکتر پوست خوب در پونک
دکتر پوست خوب در پونک

خوشبختانه منطقه ی غرب تهران ، پزشکان پوست و موی خیلی خوبی داره که می توانند برای شما تمام عملیات های زیبایی و درمانی پوست را انجام بدن.اما اگر براتون سوال پیش اومده که واقعا کدام مرکز از همه بهتره ، ما به شما بهترین دکتر پوست و زیبایی را معرفی می کنیم.

اگر ساکن مناطقی مثل پونک ، آزادی و در کل غرب تهران هستید ، باید اسم مرکز هلنیوم را شنیده باشید.

این مرکز با در اختیار داشتن بهترین پزشکان پوست و مو و سابقه ی چندین ساله ، شاید بهترین انتخاب شما به حساب بیاد.اگر می خواهید که راجع به هلنیوم و پزشکان اون جا اطلاعات بیشتری به دست بیارید ، توصیه می کنیم همین الان به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما در هلنیوم صحبت کنید.

میکرودرم ابریژن : اصلی ترین خدمات مرکز هلنیوم برای جوانسازی پوست

در حال حاضر خیلی ها فکر می کنند که با استفاده از چندتا ماسک و گیاه می تونند مشکلات پوستی خودشان را درمان کنند. البته که کسی منکر فواید این گونه ماسک ها نیست اما به هیچ وجه کافی نخواهند بود.

وقتی که سن ما افزایش پیدا می کنه و به سنین بالای 30 سالگی می رسیم، خیلی چیزها در پوست تغییر می کنند. عضلات ما رو به تحلیل می روند، چرا که در طول سالیان ، استفاده ی زیادی از آن ها کرده ایم و کم کم چین و چروک ها ظاهر می شوند.

میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن

پوستمان حالت پژمرده و خشکی پیدا می کند و هرچقدر هم که با آب و ماسک های مختلف آن را تقویت کنیم ،بی فایده است. به همین خاطره که توصیه می کنیم بعد از یک سن خاص ، درمان های پیشرفته تری مثل میکرودرم ابریژن را به کار ببرید!

میکرودرم ابریژن با استفاده از پاشش یک نوع پودر خاص ( کریستال ریز) اقدام به لایه برداری از پوستمان می کند و در نتیجه شفافیت و شادابی را برای ما به همراه خواهد داشت.

بعضی از مزایای میکرودرم ابریژن

چین و چروک های خفیف پوستی را رفع می کنه

رنگ پوستمان را روشن تر می کنه

جوش ها و آکنه های فعال را از بین می بره

لکه های کمرنگ پوست را از بین میبره

سوءتفاهم هایی راجع به کاربرد میکرودرم

میکرودرم به هیچ وجه برای رفع ترک های پوستی جوابدهی ندارد.بنابراین وقت و هزینه ی خود را صرف این کار نکنید.

میکرودرم نمی تونه چین و چروک های عمیق پوست را درمان کنه.برای انجام این کار بهتر است روش های دیگه ای مثل بوتاکس یا تزریق فیلر را امتحان کنید.به هر حال در سنین بالا و زمانی که چروک های عمیق ایجاد شده اند ، باید به روش های تهاجمی تری برای رفع آن ها فکر کرد. روش هایی که خود عضلات و چربی ها را تارگت می کنند.

میکرودرم را نمی شود برای نواحی اطراف چشم به کار برد. چرا که احتمال ورود پودر به داخل چشم ها زیاد است و ممکن است التهاب و عوارض جانبی دیگری هم به وجود بیاورد.

نظرات راجع به میکرودرم

مرکز هلنیوم ، مرکز معتبری است که مراجعه کنندگان وفاداری دارد و همیشه نسبت به خدماتی که اینجا دریافت می کنند، رضایت کامل داشته اند.

به همین خاطر نظراتی که مراجعه کنندگان ما راجع به خدماتمان دارند ، برایمان بسیار حائز اهمیت است.

اگر سری به وب سایت های نی نی سایت و تبادل نظر بزنید ، متوجه خواهید شد که خیلی ها مراکز مورد نظر خود را از همین جور جاها انتخاب می کنند.اما در کمال تاسف خیلی ها هم هستند که متاسفانه نتیجه ی چندان جالبی دریافت نمی کنند.به همین خاطر نمی توان با قطعیت گفت که بهترین مرجع پیدا کردن یک مرکز معتبر همین وب سایت ها هستند.

خانمی در یکی از این چت روم ها پرسیده بود که به نظرتان دکتر پوست خوب در پونک کجاست؟ جواب ها به قدری پرت و پلا بود که نمی شد رویشان حسابی باز کرد.

خانم بیچاره مجبور شده بود کلی مسیر را از پونک به تهرانپارس برود و در نهایت هم نتیجه ی جالبی نگرفته بود.

نظرات راجع به میکرودرم
نظرات راجع به میکرودرم

به همین خاطر گرچه نظرات مردم راجع به یک مسئله مهم است اما کارشناسان و مراکز معتبر ، بهترین جایی هستند که می توانید جستجوی خود را آغاز کنید!

ترکیبات جادویی : میکرونیدلینگ + سرم های گیاهی

یکی دیگه از خدمات فوق العاده ی مرکز زیبایی هلنیوم ، استفاده از متد جادویی میکرونیدلینگ است.در این روش از دستگاهی استفاده می شود که مجهز به صدها سوزن خیلی ریز می باشد و با ایجاد سوراخ های خیلی ریز در عمق پوست باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین ( پروتئین های ضروری برای شفافیت پوست ) می شوند.

ترکیبات جادویی : میکرونیدلینگ + سرم های گیاهی
ترکیبات جادویی : میکرونیدلینگ + سرم های گیاهی

اما مهم ترین نکته در مورد میکرونیدلینگ این است که معمولا به تنهایی کاربرد چندان زیادی ندارد. به همین خاطر ما نوعی ترکیب جادویی را به شما معرفی می کنیم : میکرونیدلینگ + سرم های گیاهی و آبرسان

البته به خاطر داشته باشید که انتخاب این سرم ها با دقت زیادی انجام میشه! پزشک متخصص پوست در ابتدا به پوست شما نگاهی می اندازه و عارضه ی مربوطه را تشخیص می دهه!

مثلا برای عارضه های پوستی زیر سرم های مختلفی توصیه می شه:

برای خشکی پوست : سرم های هیالورونیک اسید

برای هایپرپیگمنتیشن و پژمردگی پوست :سرم ویتامین C (البته اگر نسبت به این ویتامین حساسیت دارید ، گزینه مناسبی نخواهد بود. با پزشک خود مشورت کنید)

برای پیری پوست و چین و چروک ها :فقط اطمینان حاصل کنید که از سرم های حاوی رتینول استفاده نمی کنید.روند میکرونیدلینگ به خودی خود برای رفع چین و چروک ها ( از طریق تحریک تولید کلاژن و الاستین ) مفید است.

برای قرمزی و التهاب پوست : استفاده از نوعی سرم کره ای به نام دکتر جارت ( DR.jart)

ترکیبات جادویی : میکرونیدلینگ + سرم های گیاهی
ترکیبات جادویی : میکرونیدلینگ + سرم های گیاهی

بهترین دکتر فوق تخصص پوست و مو در غرب تهران

اگر به دنبال یک دکتر پوست خوب در پونک و ناحیه های اطراف آن هستید ، توصیه ما به شما مراجعه به پزشکان مرکز زیبایی هلنیوم است.اعتبار ما به سابقه و مهارت پزشکان و فوق تخصصین پوستمان است.

مطمئن باشید که مهارت و تجربه ی پزشک برای ما مهم تر از هر چیز دیگری است.بنابراین می توانید با خیالی آسوده به هلنیوم مراجعه کرده و خدمات پوستی مورد نظرتان را دریافت کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع علمی مقاله

 

1 دیدگاه دربارهٔ «دکتر پوست خوب در پونک برای ساکنین غرب تهران!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا