فول بادی کاربردی :بهترین پکیج لیزر برای شما!

فول بادی کاربردی 

فول بادی کاربردی 

دوست بسیار بذله گویی داشتم  که بسیار پر مو بود و همیشه به شوخی می گفت :خدا از هر کسی بدش آمده بهش موی زائد داده!!

با همین استدلال بامزه اش فکر می کرد که اروپایی ها بنده های برگزیده ی خدا هستند و ما شرقی ها ، مغضوب واقع شده ایم!

از کنایه های روزگار این جا بود که دوست پر موی ما بعد از مدتی کلاً طاس شد و یک دانه مو هم روی سرش باقی نماند .ترکیب بدن پر مو و کله ی طاس را دیگر خودتان تصور کنید!

از آن جایی که خودم در یک مجموعه ی پزشکی کار می کنم؛بارها به این دوستمان توصیه کردم که حتما یک بار لیزر موهای زائد را انجام دهد.اما طبق معمول همه چیز را به شوخی می گرفت و می گفت که لیزر موهای زائد فوقش برای دست و پاهایم افاقه داشته باشد ، با این همه موی کمر و سینه و شکم و …چه کنم؟

این جا بود که متوجه شدم دوست عزیز ما اصلاً با کاربرد لیزر و نواحی ای که می شود این درمان را به کار برد، به هیچ وجه آشنایی ندارد.به همین خاطر یک روز او را به مجموعه ی خودمان دعوت کردم تا از نزدیک با روند کار آشنا شود و در این حین هم به سوالات مختلفی که داشت پاسخ دادیم!

فول بادی کاربردی 
فول بادی کاربردی

خلاصه ای از این پرسش و پاسخ ها را برای شما نیز در ادامه ی این مطلب آورده ایم.متاسفانه از تجربه ی این دوست عزیز متوجه شدیم که خیلی ها اصولاً معنای لیزر فول بادی را نمی دانند و به هیچ وجه هم با لیزر فول بادی کاربردی آشنایی ندارند.

متوجه شدیم که متاسفانه بیش از حد در فضای حرفه ای خود غرق شدیم و تصورمان بر این بوده است که دیگر همه معنای فول بادی کاربردی را می دانند. اما گویا اشتباه می کرده ایم.

پیش از این که فراموش کنیم اطلاعات مرکز خودمان را در اختیار شما قرار می دهیم که در صورت تمایل با آن جا تماس بگیرید:

مرکز لیزر و زیبایی هلنیوم ، با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر  که یکی از بهترین دستگاه های بدون درد و موثر بر روی تمام انواع پوست است ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

معنی فول بادی چیست ؟

اولین سوال این رفیق بامزه ی ما این بود که اصلاً فول بادی به چه معناست؟ تصورش بر این بود که فول بادی به معنی “بدن پُر” است و همین ماجرا حسابی او را گیج کرده بود!
برای او روشن کردیم که منظورمان از فول بادی همان تمام نواحی بدن است.طبعاً ممکن است شخصی روی تک تک نقاط بدن خود مو نداشته باشد یا سطح اهمیت آن ها یکسان نباشد. به عنوان مثال همیشه موهای ران از موهای ساق پا نازک تر و کمرنگ تر هستند.همین مسئله شاید باعث شود که شخصی فقط بخواهد که موهای ساق پایش را لیزر کند !
در چنین شرایطی است که دیگر لیزر فول بادی چندان مناسب نیست و باید به فکر دسته بندی نواحی مختلف بود.

معنی فول بادی چیست ؟
معنی فول بادی چیست ؟

به عنوان مثال پکیج فول بادی کاربردی شامل این موارد است : دست ها کامل، پاها کامل ، بیکینی و زیربغل (در خیلی موارد صورت یا یک ناحیه ی کوچک دیگر نیز ب عنوان اشانتیون در مرکز هلنیوم برای افراد در نظر گرفته می شود)

این گونه به جای لیزر کل نواحی بدن ، فقط مناطق کاربردی و پرمو را لیزر خواهید کرد.

لیزر فول بادی شامل کلیه نواحی بدن (از چشم ها به پایین) می باشد.اما کمتر پیش می آید که شخصی نیاز به لیزر همه ی نواحی بدن خود داشته باشد!

لیزر فول بادی شامل چیست؟

همان طور که گفتیم لیزر فول بادی شامل کلیه ی نواحی بدن (به جز موهای ضروری ) می باشد.دست ها ، پاها، زیربغل، بیکینی ، لاین ، ژنیتال، کمر ، شکم؛ روی سینه، صورت و …جزو نواحی ای هستند که امکان رشد موها در آن وجود دارد.

بسته به ژنتیک و هورمون های فرد ، ممکن است یکی موهای زائد کمتری داشته باشد و شخص دیگر در کلیه ی نواحی بدنش مو داشته باشد. در چنین شرایطی است که پکیج بندی به کار افراد می آید.

نکته ی خیلی مهم : مرکز لیزر هلنیوم تلاش دارد که با توجه به نیاز شما پکیج های خود را ارائه کند و اگر در نواحی مورد نظر پکیج ما نیاز به تغییری باشد ، با کمال میل و بسته به درخواست شما تغییر خواهد کرد.

لیزر فول بادی شامل چیست؟
لیزر فول بادی شامل چیست؟

قیمت لیزر فول بادی کاربردی

فول بادی کاربردی برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند برای موهای زائد نواحی اصلی بدن از لیزر استفاده کنند، بهترین گزینه ی ممکن است.چرا که علاوه بر تارگت کردن همه ی موهای زائد ، هزینه های اضافی لیزر فول بادی را نیز به شما تحمیل نخواند کرد.

قیمت لیزر موهای زائد اصولاً به نوع دستگاه، میزان مهارت پزشک و هم چنین بزرگی ناحیه ی مورد نظر بستگی دارد.

اما عموماً در این گونه مواقع تلاش می شود که با پکیج بندی هزینه های افراد را پایین نگه داشت.

توضیحاتی راجع به دستگاه مرکز هلنیوم 

این دستگاه یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر در ایران می باشد که علاقه مندان زیادی به خود دارد. وب سایت علی بابا ، خصوصیات این دستگاه را چنین ذکر کرده :

  1. رفع دائمی موهای زائد با انواع و اقسام رنگ مو و مناسب برای 6 تایپ پوستی مختلف (حتی پوست های تیره)
  2. اثرگذاری بسیار بالا (10 پالس در ثانیه ) در کوتاه ترین زمان ممکن
  3. مجهز به سیستم کولینگ ، بدون درد و رسیدن به دمای 18 درجه در 5 دقیقه
  4. اثر گذاری در کوتاه ترین زمان ممکن و مناسب برای موهای نازک و کرکی

متاسفانه در کشور ما این گونه جا افتاده است که فقط دستگاه لیزر الکساندرایت برای رفع موها مناسب است.اما مهم ترین نکته در این میان ، انتخاب یک دستگاهی است که با پوست و موی شما بیشترین تطابق را داشته باشد.

یه عنوان مثال این دستگاه ، برای رفع موهای نازک و روشن نیز اثرگذاری لازم را دارد.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

پ.ن : راستی بلاخره رفیقمان را راضی کردیم که لیزر موهای زائدش را انجام دهد.در حال حاضر جلسه ی چهارم خود را می گذراند و به نظر که کاملاً از نتیجه راضیست!!

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع علمی مقاله 1

منبع علمی مقاله 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا