بهترین و معتبرترین مرکز لیزر ستارخان

مرکز لیزر ستارخان

مرکز لیزر ستارخان

اگر می خواهید برای همیشه موهای زائد بدن خود را از بین ببرید بهتر است لیزر را امتحان کنید. اگر می خواهید درمان لیزر موهای زائد را انجام دهید بهتر است مرکز لیزری را انتخاب کنید که دسترسی به آن برای شما آسان باشد. اگر می خواهید مرکز لیزری در نزدیکی محل کار یا سکونت خود انتخاب کنید، بهتر است به یک مرکز معتبر و با کیفیت مراجعه کنید.
ستارخان یکی از قدیمیترین و پر تردد ترین محله های تهران است که به تبع کل ناحیه ی غرب تهران ساکنان زیادی هم دارد. پس طبیعی است که بر اساس افزایش روزافزون علاقه ی مردم نسبت به درمان لیزر موهای زائد، مراکزلیزر زیادی هم در این ناحیه وجود داشته باشند. اما اگر به دنبال بهترین می گردید، به شما توصیه می کنیم با هلنیوم تماس بگیرید.

مرکز لیزر ستارخان
مرکز لیزر ستارخان

از مهمترین مولفه های تشخیص یک مرکز معتبر لیزر یکی جدید و مرغوب بودن دستگاه لیزر آن مرکز است، و دیگری میزان مهارت، تخصص و تجربه ی تکنسین هایش. مولفه هایی که هر دو در بالا ترین حد کیفی خود در مرکز لیزر هلنیوم، در محدوده ی اطراف ستارخان وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
اما چرا لیزر؟ در ادامه بیشتر با جنبه های گوناگون مقوله ی لیزر موهای زائد آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

لیزر دائمی موهای زائد

لیزر به واسطه ی استفاده از اشعه ی متمرکز و پر حرارت لیزر، درمانی دوره ای است که به جای هرگونه اثر سطحی، عمقی عمل کرده و فولیکول موجود در عمق ریشه ی موها را از بین می برد. این درمان دوره ای با تکرار این فرآیند در جلسات متعدد، رفته رفته موجب توقف دائمی رشد موهای زائد می شود.( فولیکول ماده ای طبیعی در بدن است که عامل اصلی رشد مو محسوب می شود).
پس چنانچه کمی صبر و حوصله به خرج دهید و طی یک دوره ی منظم موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، می توانید برای همیشه از شر رشد دوباره ی آنها خلاص شوید. مزیت های این تاثیر بر کسی (مخصوصا خانم ها) پوشیده نیست.

مرکز لیزر ستارخان
مرکز لیزر ستارخان

چه قسمت هایی از بدن را می توان لیزر کرد؟

لیزر یک درمان ایمن با اثربخشی بالا است که می توان آن را تقریبا برای همه ی بخش های بدن استفاده کرد. با لیزر می توانید موهای زائد صورت، گردن، کمر، سینه، شکم، ناحیه ی بیکینی، دست ها و پا ، زیر بغل و حتی انگشتان پا را هم از بین ببرید.
تنها نقطه ای که نمی توان با لیزر موهای آن را از بین برد ابرو ها و مژه ها هستند، که آن هم به خاطر نزدیکی بیش از حد آنها به اندام حساس چشم است.

درد لیزر

اگر کسی به شما بگوید که لیزر درمانی بدون درد است دروغ گفته. همچنین اگر کسی بگوید که هیچ راهی برای تسکین درد آن وجود ندارد هم دروغ گفته!
واقعیت آن است که چون اساس کار لیزر بر حرارت است و عملا ریشه های مو را می سوزاند، اصلا نمی تواند فرآیند بدون دردی باشد. اما دو روش برای تسکین درد آن در دسترس هستند.یکی استفاده از کرم های ضد درد است که به تنهایی اصلا کافی نیست، و دیگری سیستم خنک کننده ی موجود در هندپیس دستگاه های لیزر جدید است.
سیستم خنک کننده در دستگاه های به روز لیزر، بعد از هر شات سطح پوست را سرد کرده و با درد ناشی از حرارت لیزر مقابله می کند. ترکیب این دو روش تسکینی امروزه عملا درد لیزر را تا حد یک مور مور ساده کاهش داده است.
پس تا وقتی مطمئن باشید که به مرکزمطمئنی مراجعه کرده اید، لازم نیست اصلا نگران درد لیزر باشید.

مرکز لیزر ستارخان
مرکز لیزر ستارخان

تعداد جلسات لیزر

همانطور که قبلا هم گفتیم، لیزر یک درمان دوره ای است که باید در چند جلسه ی مجزا و البته متعدد انجام شود تا بتواند موثر باشد. تعداد این جلسات اما برای هر کس با دیگری متفاوت است و به شرایط خاص پوست و موی هر نفر مانند حساسیت های پوستی و ضخامت مو و غیره بستگی مستقیم دارد.
ولی اگر بخواهیم عددی میانگین را به شما بگوییم، باید گفت که هر نفر به صورت متوسط بین 6 الی 10 جلسه باید لیزر کند تا درمان موفقی را پشت سر بگذارد.

فاصله بین جلسات لیزر

اگر گمان می کنید که می توانید به سرعت از لیزر نتیجه بگیرید سخت در اشتباهید. در حقیقت خیلی از افراد هستند که صبر و حوصله ی لازم برای گرفتن نتیجه از لیزر را ندارند و بعد از چند جلسه ی محدود، با دیدن نتایج اولیه دوره را ناتمام رها می کنند. یادتان باشد که اگر یک دوره را ناقص بگذارید، اثرات لیزر کم کم از بین رفته و مو ها دوباره شروع به رشد می کنند. چنانچه هم بخواهید جلسات را ادامه دهید بی تاثیر خواهد بود و مجبورید دوره ی درمانی جدیدی را از سر بگیرید.
لیزر به صبر نیاز دارد چون فاصله بین جلساتش بیشتر از آنی است که فکرش را می کنید. این فاصله برای هرکس متفاوت است و به سرعت رشد مو بستگی دارد، اما به طور میانگین هر نفر به طور متوسط به 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارد تا آماده ی انجام دوباره ی لیزر در جلسه ی بعدی گردد.
با این اوصاف وقتی برای درمان لیزر موهای زائد اقدام می کنید باید آگاه باشید که دارید قدم در یک پروسه ی حداقل شش ماهه تا یک ساله می گذارید.

مرکز لیزر ستارخان
مرکز لیزر ستارخان

قیمت لیزر موهای زائد

اگر به دنبال لیزر موهای زائد بوده باشید، احتمالا قیمت های مختلف و بعضا بسیار متفاوت از همی به گوشتان خورده است. متاسفانه تعرفه ی دقیقی از قیمت های لیزر وجود ندارد و هر مرکز به صلاحدید خودش قیمت گذاری می نماید. اما این به معنای آن نیست که نمی توان عرفی هم برای آن تعریف کرد و متر معیاری داشت.
به طوری کلی قیمت میانگین لیزر به دستگاه مورد استفاده و کیفیت خدمات بستگی دارد. البته به شرطی که ادعاها با واقعیت آنچه که انجام می شود حداقل قرابت را داشته باشند.

مرکز لیزر ستارخان
مرکز لیزر ستارخان

به هر صورت فارغ از هر بحث اختلاف قیمتی، بهتر است بدانید که لیزر بیش از هرچیز درمانی است که به لحاظ قیمتی به صرفه است. اولا اصلا به آن اندازه که فکرش را می کنید گران نیست، و ثانیا عملا قسطی است! از آنجاییکه اکثر مراکز، به خصوص مرکز لیزر هلنیوم هزینه ی لیزر را بعد از هرجلسه دریافت می کنند و فاصله ی بین جلسات هم حداقل یک ماه است، شما عملا کل مبلغ را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت خواهید کرد و فشاری به شما نمی آید.
نگاهی به تعرفه های هلنیوم می تواند معیار متوسط مناسبی از تعرفه های عادلانه و متناسب با خدمات را به شما بدهد.

محقق : ندا ناصری
مطلب تخصصی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا