لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی میشود ؟!

لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی میشود

 

لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی میشود

یک جوک خیلی قدیمی وجود دارد که می گوید : از چشم به پایین وجود هیچ مویی خوشایند نیست!

شاید همین جوک خیلی قدیمی ملاک این باشد که لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی میشود!

در واقع به جز موهای سر ، ابرو و مژه ها ، هر نوع مویی دیگری را در هر قسمت از بدن می توان هدف قرار داد!

اگر بخواهیم دانه به دانه مثال بزنیم  ، باید به موهای صورت (گونه، چانه،پشت لب) ،دست ها ، کمر و شکم ، پاها ( ران و ساق پا) و زانو اشاره کرد!

لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی میشود
لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی میشود

در واقع هر جایی که موهای زائد رشد می کند، جزو لیزر فول بادی محسوب می شود!

اما آیا هیچ گونه تفاوتی در لیزر کردن موهای نواحی مختلف بدن وجود ندارد ؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر نقطه از بدن جنس خاصی از موها را دارد.

به عنوان مثال، موهای زائد روی صورت شاید نازک تر و باریک تر از موهای زائد بیکینی یا ساق پا باشند.

به همین خاطر نحوه ی برخورد با آن ها باید متفاوت باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای کل بدن

 

مهم ترین نکته ای که باید به هنگام لیزر موهای زائد کل بدن در نظر داشته باشید این است که دستگاهی را انتخاب کنید که با انواع و اقسام موها سازگار بوده و بتواند آن ها را از بین ببرد!

یا مثلا اگر نواحی مختلف بدن شما رنگ های مختلفی دارد (مثلا ناحیه ی بیکینی شما از ران تیره تر بود) باید دستگاهی را انتخاب نمایید که برای همه ی رنگ پوست ها مناسب باشد!

به هر حال وقتی که صحبت از لیزر موهای زائد کل بدن مطرح باشد ، باید تفاوت هایی که میان قسمت های مختلف بدن وجود دارد را در نظر گرفت!

متاسفانه دستگاه هایی در بازار وجود دارند که بسیار قدیمی بوده و اصولا لیزر به حساب نمی آیند ( مثل آی پی ال) و عوارض آن ها بیش از منافعشان است!

اما در عین حال دستگاه هایی نیز به بازار عرضه شده اند که علاوه بر جدید بودن، با رنگ پوست و موهای مختلف سازگار بوده و بهترین گزینه جهت لیزر فول بادی می باشند.

یکی از این دستگاه ها ؛ دستگاه های دایود و الکس  می باشند که با طول موج های مخصوص موهای نازک و ضخیم ، می توانند به راحتی کلیه ی موهای بدن را از بین ببرند!

مرکز لیزر هلنیوم ، یکی از بهترین مراکز زیبایی و لیزر در غرب تهران است که مجهز به بهترین دستگاه روز دنیا می باشد و با حضور بهترین متخصصین و پزشکان، تضمین خواهد کرد که دچار هیچ گونه عارضه ی جانبی ای نخواهید شد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از مرکز هلنیوم به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید!

بهترین دستگاه لیزر موهای کل بدن
بهترین دستگاه لیزر موهای کل بدن

لیزر دائمی کل بدن

متاسفانه سوءتفاهمی بزرگ در زمینه ی لیزر موهای زائد وجود دارد که بیشتر به خاطر تبلیغات دروغ برخی مراکز به وجود آمده است.این شایعه ی بزرگ چنین می گوید که با لیزر موهای زائد ، به طور دائم موها را از بین خواهید برد و دیگر هیچ وقت لازم نیست که نگران رشد آن ها باشید!

برای پاسخ به این شبهه باید بگوییم که هیچ روشی هنوز نتوانسته است به طور کامل موهای زائد را از بین ببرد!پس به هیچ وجه گول این را نخورید که برخی مراکز دستگاه جدیدتری دارند یا فلان دستگاه می تواند برای همیشه موها را از بین ببرد.

مکانیزم عمل تمام دستگاه های لیزر موهای زائد شبیه هم است! تنها تفاوت آن ها در اضافه شدن برخی آپشن ها به مدل های جدیدتر است.

لیزر می تواند تا مدت زیادی باعث عدم رشد موهای زائد شود اما به هرحال عروق تغذیه رسان به فولیکول موها، دوباره فعال می شوند و باعث رشد مجدد مو می گردند.به همین خاطر بعد از چند سال شاید لازم باشد که دوباره جلسات لیزر خود را شارژ کنید.

هم چنین همه چیز بستگی به ژنتیک و هورمون های فرد هم بستگی دارد. برخی ها با چند جلسه به راحتی از دست موهای زائد خلاص می شوند اما بعضی دیگر باید جلسات بیشتری داشته باشند که بتوان نتیجه ای قابل قبول از درمان به دست آورد!

 

قیمت لیزر کل بدن چقدر است

 

معمولا محاسبه ی قیمت در مراکز مختلف لیزر، به دو صورت تعیین می شود :

بر حسب شات یا بر اساس ناحیه ی مورد نظر!

مورد اول چندان روش جالب و به صرفه ای نیست چرا که ممکن است برخی اپراتورها بدون هیچ دلیل خاصی ، شات های بیشتری به محل مورد نظر بزنند تا به این ترتیب هزینه ی فرد بالاتر برود!

اما محاسبه ی قیمت بر اساس ناحیه ی مورد نظر ، کاملا به صرفه و معقول است. به این ترتیب، قیمت مشخصی برای لیزر هر ناحیه در نظر می گیرند(به عنوان مثال لیزر بیکینی 60 هزار تومان) و همین قیمت را برای تمام افراد اعمال می کنند .بدون در نظر گرفتن سایز و بزرگی محل لیزر ( البته قیمت برای آقایان و خانم ها اندکی متفاوتی است )

قیمت لیزر کل بدن چقدر است
قیمت لیزر کل بدن چقدر است

همان گونه که گفتیم وقتی که صحبت از لیزر فول بادی باشد ، منظورمان هر نقطه ای از بدن است که موهای زائد و ناخواسته دارد! پس طبیعی است که قیمت انجام این درمان کمی گران تر باشد .

اما به خاطر داشته باشید که خیلی وقت ها لیزر همه ی نواحی بدن به صرفه تر است چرا که خیلی از مراکز پکیج بندی می کنند.

به این صورت که اگر بخواهید جدا جدا لیزر بیکینی و مثلا دست های خود را انجام دهید ، گران به پایتان می افتد اما اگر از پکیج های فول بادی ، پکیج کاربردی و …استفاده کنید ، هزینه هایتان تا حد زیادی کمتر خواهد شد.

 

منبع علمی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا