مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران | لیزر خوب در محدوده غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران

مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران

یکی از نشانه های بلوغ انسان رشد تدریجی موهای زائد در نواحی پنجگانه ی بدن است. البته زمان رشد موهای زائد هر کدام از نواحی پا ها، دست ها، ناحیه ی تناسلی، سینه و زیر بغل ممکن است با دیگری تفاوت بکند. مثلا ممکن است موهای دست و پا زود تر از موهای سینه یا ناحیه ی تناسلی رشد کنند.
(البته موهای زائد فقط در این نواحی رشد نمی کنند و موهای صورت آقایان و موی کمر هم موی زائد محسوب می شوند.)
اما آنچه که در مورد این موها مشخص است، ویژگی ای است که در نام آنها هم به چشم می خورد. این موها زائد هستند. چرا؟

مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران
مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران

چون در فرایند هزاران ساله ی تکامل بشر، با پیدایش و گسترش استفاده از البسه، رفته رفته نیاز انسان به موهای بدن برای حفاظت در برابر گرما کم رنگ تر شده. به همین خاطر موهای بدن در دوران ما عملا دیگر هیچ کارکردی ندارند.
اما صرف بلا استفاده بودن ممکن است در نگاه اول دلیل کافی برای حذف آنها نباشد. ما در کل به دو لیل با تیغ و اپیلاسیون و بند و غیره به جان موهای زائد بدنمان می افتیم. اولین و مهم ترین دلیل نقش آنها در زیبایی بدن است. البته این اولویت بیشتر برای خانمها مطرح است و آقایان عموما اهمییت چندانی به این مسئله نمی دهند.
دلیل اصلی بعدی برای رفع موهای زائد نقش آنها در رعایت بهداشت فردی است. موهای زائد عموما در نواحی رشد می کنند که زیاد تولید عرق می کنند و اغلب زیر لباس پنهان باقی می مانند. عدم تماس با هوا و نور به خاطر ماندن زیر لباس و تماس با رطوبت به خاطر عرق بدن، موهای زائد را به مکانی کاملا ایده آل برای رشد باکتری و قارچ تبدیل می کند.
تقریبا همه ی ما تجربه ی رفع موهای زائد با استفاده از روش های گوناگون را داریم. و همگی می دانیم که هرچقدر هم که آنها را تیغ بزنیم یا با اپیلاسیون و روش های دیگر از بین ببریم، باز هم محکم تر از قبل سر جایشان سبز می شوند.
اما اگر راهی برای خلاصی دائمی از شر موهای زائد بدن وجود داشته باشد چه؟ تصورش را بکنید که دیگر نیازی نباشد نگران نوک زدن موهای زائد بدن باشید! یا اینکه بخواهید پیش از مراسمات خانوادگی نگران از بین بردن آنها بمانید و مدت زیادی را در حمام صرف رفع آنها کنید.
واقعیت آن است که تکنولوژیهای مدرن و امروزی بیش از یک راه برای حذف دائمی موهای زائد دراختیار ما قرار داده اند. اما آیا همه ی آنها قابل اعتماد هستند؟

مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران
مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران

روش های رفع دائمی موهای زائد

• الکترولیز
• آی پی ال
• لیزر
این سه روش عمده روش های رایج برای رفع دائمی موهای زائد هستند. یا بهتر است بگوییم تقریبا بودند. این سه روش تقریبا هم زمان با هم معرفی شدند و در اوایل شروع به کارشان مشکلات و نقص های بسیاری داشتند.
روش های الکترولیزر و آی پی ال اولا آنچنان که باید تاثیر قدرتمندی ندارند، و ثانیا خطرات و عوارضشان زیاد و بعضا جدی است. لیزر هم در ابتدا از این مشکلات مستثنی نبود، اما برخلاف دو روش دیگر با گذشت زمان رفته رفته پیشرفت کرد و عیب و نقص هایش برطرف شد. تا جاییکه امروزه لیزر با کنار زدن دو رقیب دیگر به تنها و موثرترین روش برای رفع دائمی موهای زائد تبدیل شده است.

مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران
مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

از اسمش پیدا نیست؟
درمان لیزر موهای زائد ازاشعه ی لیزر برای رفع موها بهره می برد.حتما اسم اشعه ی لیزر به گوشتان خورده و یا در فیلم های علمی تخیلی و ترسناک آن را مشاهده کرده اید. هرچند فیلم ها در مورد ماهیت آن کمی اغراق می کنند، اما در یک مورد حق دارند. لیزر اشعه ی قدرتمندی است.
نگران نباشید، اینجا صحنه ی فیلم های ترسناک نیست. لیزر در عین قدرتمند بودن اشعه ای بسیار کنترل پذیر است که در رشته ها و صنایع گوناگونی با شدت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ازصنایع فلزی برای برش های سنگین گرفته تا حسگر های حرکتی بدون اثر تخریبی.
لیزر ماهیت نوری دارد که یکی از رایج ترین کاربرد هایش ایجاد حرارت متمرکز است. دقیقا همان چیزی که رفع دائمی موهای زائد به آن نیاز دارد.
در این درمان، اشعه ی لیزر بر سطح پوست تابیده می شود و به خاطر ماهیت نوری اش به بافت روشن پوست کاری نداشته و مستقیما جذب ریشه های مو می گردد. در ریشه ی مو، این اشعه تولید حرارت متمرکز می کند و از این طریق فولیکول که عامل اصلی رشد مو است را در داخل پیاز مو می سوزاند و از بین می برد. چنانچه این فولیکول ها در بازه ای معین و طی جلسات منظم از بین بروند، ریشه ی مو کم کم ضعیف شده و در نهایت کاملا از بین می رود.
در نتیجه رشد موها برای همیشه متوقف شده و شما پوستی صاف و صیقلی و بدون مو خواهید داشت. چون از بین رفتن ریشه های مو به معنی بسته شدن منافذ پوستی است.

مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران
مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران

ایمنی لیزر

اشعه ی مورد استفاده در درمان لیزر موهای زائد برد کوتاهی دارد و بیشتر از عمق ریشه های مو نفوذ نمی کند. به همین خاطر اصلا جای نگرانی نیست. چنانچه به مرکز معتبری برای این درمان مراجعه کرده باشید و روند درمانی به خوبی طی شده باشد، می توانید مطمئن باشید که لیزر هیچ خطری برای شما ندارد.
عوارض جانبی آن هم در حد سطحی و زودگذر هستند که خود به خود بعد ازمدت کوتاهی ازبین می روند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران

مولفه های بسیار زیادی برای تشخیص یک مرکز لیزر خوب و با کیفیت از یک مرکز نامعتبر وجود دارند. مولفه هایی که بررسی آنها خود به یک مقاله ی مفصل نیازمند است. اما خلاصه ای که به کار شما بیاید را برایتان بیان می کنیم.
یکی از شاخصه های مهم در انتخاب یک مرکز لیزر این است که مرکز مورد نظر فاصله ی چندانی با شما نداشته باشد و دسترسی به آن برایتان آسان باشد. چون لیزر یک درمان چند جلسه ای و دوره ایست و تقریبا هر ماه باید به مرکز آن مراجعه کنید. پس سعی کنید حتی الامکان مرکزی را انتخاب کنید که در نزدیکی محل زندگی یا کار شما باشد. این نکته به خصوص برای غرب نشینان بسیار حائز اهمیت است.
نکته : گاهی اوقات ممکن است کیفیت خدمات یک مرکز آنقدر خوب باشد که شما حاضر باشید تا آن سر شهر هم بروید تا به آن برسید.

مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران
مرکز لیزر موهای زائد در مرزداران

دو نکته ی اساسی که کیفیت درمان لیزر را تعیین می کنند، یکی تخصص، مهارت و تجربه ی تکنسین مرکز لیزر است، و دیگری دستگاه لیزر مورد استفاده. همانطور که گفتیم لیزر روز به روز در حال پیشرفت است و دستگاه های جدید لیزر ممکن است تفاوت های چشمگیری با یک مدل قبل تر خود داشته باشند. پس حتما مرکزی را انتخاب کنید که بهترین تکنسین ها را دارد و از از جدیدترین دستگاه های لیزر استفاده می کند.
مرکز لیزر هلنیوم در منطقه ی مرزداران، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، به یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد روز دنیا مجهز است . این مرکز با ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات لیزر، تلاش دارد تا به صرفه ترین تعرفه ها را هم برای شما عزیزان در نظر بگیرد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این مرکز معتبر و همچنین تماس جهت اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
محقق : ندا ناصری
برای حرفه ای ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا