رفع دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان و خانمها به کمک فناوری لیزر+فیلم

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی

تیغ کشیدن مداوم ناحیه تناسلی و دردسرهای آن تمامی ندارد و اکثر افراد پیر و جوان را دچار دردسر کرده است. به عبارتی برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی به یکی از معضلات بشر تبدیل شده است که تصور می شود هیچ راهی برای خلاص شدن از آن وجود ندارد.

اگر شما با مشکلات تیغ کشیدن از قبیل بریدگی و سوختگی پوست یا جوش زدن پوست و یا رشد موها زیر سطح پوست دست و پنجه نرم می ‌کنید وقت آن رسیده است که برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

 

چه روش هایی برای برطرف کردن موهای زائد وجود دارد؟

برطرف کردن موهای زائد از همان دوران قدیم یکی از مشکلات بسیار بزرگ بشر بوده است. در زمان قدیم انسان ها از موم برای برطرف کردن موهای زائد بدن خود استفاده می کردند. به تدریج تیغ و ژیلت و کرم و پودرهای موبر در دسترس همه افراد قرار گرفت.

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی
برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی

هر یک از این روش ها با معایب و دردسرهای خاص خود همراه هستند. به عنوان مثال احتمال بریدگی پوست و زخم شدن آن در هنگام استفاده از تیغ ژیلت بسیار زیاد است و این مسئله یک چالش بزرگ برای افراد محسوب می ‌شود. استفاده از پودر و کرم های موبر نیز با بوی بسیار زیادی همراه است که باعث می شود بوی بدی در منزل پخش شود.

از درد اپیلاسیون هم چیزی برای تان نمی ‌گویم چرا که به خوبی با درد حاصل از آن آشنایی دارید و می دانید که چقدر طاقت فرسا است. به تدریج با پیشرفت علم و معرفی لیزر در عرصه زیبایی افراد زیادی متقاضی درمان با لیزر شدند و از آن برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کردند.

در ابتدا فقط افرادی می توانستند از لیزر استفاده کنند که رنگ پوست آنها روشن اما رنگ موهای زائد شان تیره بود در حال حاضر دستگاه های لیزر مخصوص افرادی که رنگ پوست آنها تیره است طراحی شده تا این افراد هم بتوانند از مزایای لیزر بهره‌ مند شوند. لیزر یک روش بی نظیر برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی و سایر نقاط بدن است و شما را برای همیشه از مشکلات مربوط به شیو کردن خلاص می کند.

 

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چگونه انجام می شود؟

در این روش اپراتور هندپیس را روی پوسته ناحیه ای که قرار است درمان شود می ‌گذارد و پرتوهای لیزر به سمت فولیکول های مو ارسال می گردد. فولیکول های مو به جذب نور لیزر می پردازند و به این ترتیب نور لیزر به گرما تبدیل می شود. گرمای تولید شده باعث از بین رفتن فولیکول می شود و به این ترتیب امکان رشد موهای زائد وجود نخواهد داشت.

برای برطرف کردن موهای زائد توسط لیزر به چند جلسه درمان نیاز داریم؟

جلسات لیزر موهای زائد
جلسات لیزر موهای زائد

بهتر است بدانید که نور لیزر فقط می ‌تواند موهایی را هدف قرار دهد که در فاز فعال رشد قرار دارند و هیچ تاثیری بر روی موهایی که در فاز استراحت یا ریزش هستند نخواهد داشت. به همین دلیل شما به چند جلسه درمان نیاز دارید تا همه موهای زائد به تدریج وارد فاز فعال رشد شوند و نور لیزر می تواند آنها را از بین ببرد. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد توسط پزشک و پس از بررسی فاکتورهای مربوطه تعیین می شود.

 

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی توسط لیزر به وسعت این ناحیه، تراکم موهای زائد، نوع دستگاه مورد استفاده، تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد. برخی از افراد دوست دارند که موهای زائد ناحیه تناسلی خود را به شکل مستطیل، مربع یا مثلث لیزر کنند که این مسئله در هزینه لیزر موهای زائد تاثیر دارد.

 

بهترین مرکز لیزر تهران نی نی سایت

اگر شما به دنبال یک مرکز لیزر معتبر می گردید به احتمال زیاد سریع به نی نی سایت زده اید و قسمت تبادل نظر را زیر و رو کرده اید تا یک مرکز لیزر معتبر را پیدا کنید.

بهترین مرکز لیزر تهران نی نی سایت
بهترین مرکز لیزر تهران نی نی سایت

در این زمان شما به اسامی مختلفی برخورد می کنید که کاربران نی نی سایت از آنها به عنوان مراکز لیزر معتبر یاد کرده ‌اند. بهتر است که در انتخاب مرکز لیزر کاملا هوشیارانه عمل کنید و فقط به تبلیغاتی که از جانب کاربران دریافت می کنید توجه نمایید.

 

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

چنانچه تصمیم شما برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی قطعی است و یک مرکز لیزر معتبر را پیدا کرده‌ اید نوبت به آماده شدن برای لیزر موهای زائد می ‌رسد. برای این کار شما باید ۱۲ ساعت تا ۲۴ ساعت قبل از لیزر به شیو کردن موهای زائد خود بپردازید.

مراقبت های قبل از لیزر
مراقبت های قبل از لیزر

به خاطر داشته باشید که تحت هیچ شرایطی از موم برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده نکنید زیرا وجود ریشه موها برای کسب نتایج عالی از درمان با لیزر کاملاً ضروری است. قبل از مراجعه به مرکز لیزر دوش بگیرید و لباس زیر راحت بپوشید زیرا پس از لیزر پوست ناحیه تناسلی شما مقداری ملتهب و متورم می شود و پوشیدن لباس تنگ باعث افزایش التهاب این ناحیه خواهد شد.

 

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث نازایی می شود؟

شاید این جمله به گوش شما هم خورده باشد که لیزر باعث می ‌شود که شما توانایی باروری خود را از دست بدهید و برای بارداری به مشکل بر بخورید. اجازه بدهید صادقانه خدمت شما عرض کنیم که پرتوهای نور لیزر اصلاً توانایی نفوذ به درون اندام های داخلی بدن را ندارند و فقط می توانند موهای زائد را هدف قرار بدهند.

ارتباط بین لیزر و ناباروری
ارتباط بین لیزر و ناباروری

اگر این مسئله تاکنون باعث شده که شما از لیزر موهای زائد خود اجتناب کنید بهتر است شک و تردید را کنار بگذارید و با خیال راحت از لیزر به عنوان یک روش جادویی برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنید.

 

آیا آقایان هم می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند؟

با توجه به اثرگذاری بالای لیزر و افزایش روز افزون محبوبیت آن آقایان هم از این فناوری خلاقانه برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن خود از قبیل صورت، پشت گردن، قفسه سینه، کمر، روی شکم و حتی ناحیه تناسلی استفاده می ‌کنند. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان هیچ گونه تاثیرات منفی بر روی باروری یا توانایی جنسی آنها ندارد و هیچ گونه مشکلی را در این راستا به وجود نخواهد آمد.

 

عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چیست؟

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی با برخی از عوارض جانبی همراه است که به شرح زیر می باشند:

  • قرمزی و تورم پوست که معمولاً طی مدت کوتاهی برطرف می ‌شود. این مسئله پس از لیزر بسیار شایع است به همین دلیل بهتر است از پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید تا التهاب پوست بیشتر نشود.
  • در برخی موارد نادر احتمال بروز تاول پوستی و سوختگی پوست وجود دارد. در این شرایط باید فورا به پزشک مراجعه کنید تا فرآیند درمان را آغاز کند و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نماید.
  • خارش پوست پس از لیزر یک پدیده شایع است که پس از مدتی از بین می رود پس نگران نباشید.

 

لیزر موهای زائد در حوالی آزادی

اگر شما در حوالی آزادی سکونت دارید و به دنبال یک مرکز لیزر معتبر برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی می گردید می توانید از خدمات ما در مرکز لیزر هلنیوم بهره مند شوید و برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا