معرفی بهترین مرکز تخفیفان پزشکی تهران

تخفیفان پزشکی تهران

تخفیفان پزشکی تهران

می خواهیم امروز یک واقعیت بزرگ را برای شما افشا کنیم و آن این است : حقیقت این جاست که دیگر دفترچه های بیمه درمانی کفاف مخارج درمان ما را نمی دهند و همین مسئله موجب شده است که در این گونه مسائل هم به دنبال تخفیفان پزشکی باشیم!

غم انگیز است اما نمی توان از واقعیت فرار کرد. افراد به جای این که در پروسه ی درمان ، فقط به دنبال بهبود باشند ، ناچارند که در تک تک مراحل درگیر هزینه و قیمت ها باشند!

به همین خاطر است که استقبال مردم از تخفیف های پزشکی و وبسایت هایی که آن ها را ارائه می کنند، روز به روز افزایش پیدا می کند!

تخفیفان پزشکی تهران
تخفیفان پزشکی تهران

در این حیطه وبسایت هایی مثل نت برگ و تخفیفان پیشتاز هستند و بیشتر مواقع هم در زمینه های خدمات دندانپزشکی و زیبایی بن های تخفیف ارائه می کنند.

تصور کنید شخصی که تمام شب از دندان درد خوابش نبرده و از طرف دیگر هزینه ی مراجعه به دندانپزشک را نداشته باشد. اگر به این شخص بگویید که با 50 درصد تخفیف می تواند دندانش را عصب کشی کند ، قطعا بال درآورده و فورا کوپن مربوطه را خریداری می کند!

این است کاری که وبسایت های تخفیفی انجام می دهند! اما آیا واقعا این وبسایت ها در ارائه ی تخفیف های خود صادق هستند و به آن عمل می کنند؟!

این مسئله ای است که می توان روی آن بحث کرد!

در کمال تاسف این وبسایت ها ویترین بسیار پر زرق و برقی دارند اما خبری از کیفیت نیست!

بیشتر مراکز و پزشکانی که در این وبسایت برای خدمات زیبایی و دندانپزشکی خود تخفیف ارائه می کنند، از دو حالت خارج نیستند :

یا ناشی و تازه کار هستند یا این که مواد و محصولات آن ها رو به انقضا می باشد!

تخفیفان پزشکی تهران
تخفیفان پزشکی تهران

تخفیفان تهران

شهر تهران بیشتر میزان از بن های تخفیفی وبسایت ها را به خود اختصاص داده است.طبیعی است! چرا که با وجود این همه جمعیت ، بازار رقابت بسیار سنگین بوده و مراکز ناچارند که مرتب تخفیف بدهند یا ویژگی های متفاوتی داشته باشند تا در این بازار باقی بمانند.

در ادامه به برخی از رایج ترین تخفیف هایی که روی پروسیجرهای زیبایی اعمال می شود، اشاره می کنیم!

با ما همراه باشید

تخفیف میکرودرم در تهران

پاکسازی و جوانسازی پوست ، یکی از اصلی ترین دغدغه های زیبایی ماست! هر روز که از محیط بیرون به خانه بازمی گردیم ، غبارها و آلودگی های شهری را روی صورتمان حمل می کنیم و تصورمان بر این است که با شستشوی با آب و صابون ، این کثافات و آلودگی ها پاک می شوند!
اما به هیچ وجه این گونه نیست چرا که ذرات ریز غبارها و آلودگی ها به منافذ پوستمان نفوذ کرده و باعث می شوند که به مرور زمان لایه ای مرده روی سطح پوست به وجود بیاید!
بهترین روش برای لایه برداری و پاکسازی پوست ، استفاده از پروسیجرهایی مثل میکرودرم ابریژن است.

در این روش با استفاده از یک دستگاه ، مقادیری پودر کریستال خیلی ریز روی صورت پاشیده می شود و سپس با یک وکیوم ، از روی پوست برداشته می شوند و عملیات لایه برداری انجام می گردد.

به این ترتیب لایه ی شاداب و جوان زیرین ، نمایان شده و تا حد زیادی از بروز عارضه های پوستی دیگر جلوگیری می شود.

 

گرچه میکرودرم ابریژن پروسیجر گرانی نیست اما خیلی ها به دنبال یافتن تخفیفان پزشکی ، همیشه وبسایت های تخفیف را جستجو می کنند.

اما به جای هدر دادن وقت خود، بهتر است به سراغ مراکز بروید که در وهله ی اول هم قیمت های منصفانه و خوبی ارائه می کنند و هم این که به مناسبت های مختلف تخفیف می زنند. این گونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این مراکز معتبر هستند و به هر مرکزی سر نزده اید!

تخفیف لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد هم از آن دسته درمان هایی است که به قول معروف آف خورش ملس است !!

در هر خیابان و کوچه ای یکی را می بینید که دارد تراکت تخفیف لیزر موهای زائد را ارائه می کند. اما خیلی باید مراقب بود. چرا که مهم ترین اصل در درمان لیزر موهای زائد ، انتخاب یک دستگاه معتبر و جدید است که بتواند به خوبی موهای زائد را رفع کند.

متاسفانه دستگاه های قدیمی (مثل آی پی ال ) وجهه ی خوب این درمان را مغشوش کردند و همه فکر می کنند که با لیزر کردن ، قرار است دچار سوختگی و التهاب شدید بشوند یا بدتر از آن ، قرار است که موهای زائدشان بیشتر و انبوه تر شود!

اما دستگاه های جدید لیزر به خوبی توانسته اند خود را اثبات کنند. اصولاً دو برند معتبر دستگاه لیزر در ایران موجود است : دایود و الکساندرایت!

مرکز لیزر و زیبایی هلنیوم با در اختیار داشتن دستگاه جدید دایود ( آلیو) 2018 مفتخر است که تخفیف های فوق العاده ای بر خدمات خود اعمال کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

توصیه ی اکید ما به شما این است که به هوای تخفیف گرفتن ، بدن خود را به دست دستگاه های فاقد اعتبار و مراکز تازه کار ، نسپارید!

ما در مرکز هلنیوم با افراد زیادی مواجه هستیم که به خاطر انتخاب یک مرکز اشتباه ، دچار ضررهای بدنی و مالی زیادی شده اند.

بیایید شما از این دسته نباشید!!

تخفیف تزریق ژل و بوتاکس

ژل و بوتاکس هم یکی از محبوب ترین پروسیجرهای زیبایی است که اگر تخفیفی در این زمینه ارائه شود، افراد از آن استقبال زیادی می کنند.

تخفیف تزریق ژل و بوتاکس
تخفیف تزریق ژل و بوتاکس

 با گذشت سال ها ، این دو روش به عنوان بهترین روش های جوانسازی پوست و رفع چین و چروک شناخته می شوند.

اما ارائه ی تخفیف های عجیب و غریب در این زمینه حتی مشکوک تر است. چرا که مرغوبیت و کیفیت مواد بوتاکس و ژل باید بسیار بالا باشد تا از بروز عوارض جانبی جلوگیری شود.

اما متاسفانه همان گونه که بارها دیده ایم ، تخفیف های زیبایی بیشتر مواقع به خاطر گذشتن تاریخ انقضای محصولات و مواد بوتاکس و فیلرهای برخی مراکز است.

اما این گونه هم نیست که هیچ مرکزی تخفیف واقعی ارائه نکند!
مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم ، همواره و به مناسبت های مختلف ، تخفیف های جالبی بر محصولات و خدمات خود اعمال می کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در هلنیوم تماس بگیرید!

محقق و گردآورنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا