لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو| لیزر بدون درد

لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو

برای همه ما شیو کردن به یک اقدام خسته کننده برای برطرف کردن موهای زائد تبدیل شده است حالا تصورش را بکنید که برای انجام کاری عجله دارید و مجبور به شیو کردن موهای زائد خود نیز هستید. احتمالاً شما هم بارها در چنین وضعیتی گیر افتاده اید و تصور کرده اید شیو کردن موهای زائد دست و پا، زیر بغل و ناحیه بیکینی یک روند بی پایان است. اما سخت در اشتباه هستید چرا که در سال‌ های اخیر لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو یک انقلاب عظیم را در عرصه زیبایی به وجود آورده است. معمولاً از این دستگاه لیزر برای افرادی که در تایپ پوستی ۳ و ۴ قرار دارند استفاده می شود که با نتایج خوبی همراه استـ در بخش زیر به بیان توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت.

 

لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو
لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو

برای برطرف کردن موهای زائد توسط لیزر دایود، اپراتور هندپیس را روی پوست ناحیه مورد نظر قرار می دهد تا انرژی نور لیزر از طریق سر دستگاه وارد فولیکول های موی موجود در پوست شود.

لیزر باعث می شود که فولیکول های مو به صورت دائمی آسیب ببینند و در آینده توانایی خود را برای رشد مجدد از دست بدهند. نور لیزر دایود فقط توسط فولیکول هایی جذب می ‌شود که در فاز فعال رشد قرار دارند.از آنجایی که موهای بدن ما به تدریج وارد فازهای مختلف می ‌شوند شما به چند جلسه درمان با لیزر دایود نیاز دارید تا نتایج مطلوبی را به دست بیاورید.

 

آیا لیزر برای همیشه موهای زائد را از بین می برد؟

معمولاً اکثر افراد تصور می کنند که نتایج حاصل از لیزر دائمی است و برای همیشه موهای زائد را از بین می برد. این تصور تا حدودی درست است چرا که متقاضیان درمان با لیزر شاهد کاهش ۹۰ درصدی موهای زائد خود خواهند بود اما برای آنکه این نتیجه به دست بیاید باید موهای زائد در فاز فعال رشد هدف قرار بگیرند و دوران درمان شما تکمیل گردد.

لیزر دایود یک جایگزین خوب و جذاب برای شیو ‌کردن، الکترولیز، موم انداختن و استفاده از پودر و کرم های موبر است اما ممکن است برای همه افراد سودمند نباشد.

 

لیزر دایود الیو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که رنگ پوست آنها به طور طبیعی تیره است یا پوست خود را برنزه کرده اند متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو نیستند. این مسئله به تیره بودن رنگ پوست آن ها ارتباط دارد چرا که به جذب مقدار زیادی از نور لیزر می ‌پردازد و این روند باعث بروز تاول پوستی پس از لیزر، تغییر دائمی رنگ پوست و ختی سوختگی آن می شود.

متقاضیان مناسب لیزر دایود
متقاضیان مناسب لیزر دایود

اگر چه پیشرفت هایی در عرصه لیزر دایود به دست آمده است لیزر موهای زائد افرادی که رنگ پوست آنها تیره است توسط دستگاه الیو باید با دقت انجام شود تا ریسک آسیب دیدگی پوست به صفر برسد. دستگاه لیزر الیو بر روی افرادی که رنگ موهای زائد آنها روشن است تاثیر چندانی ندارد.

لیزر دایود برای افرادی مناسب است که رنگ پوست آنها را روشن و موهای زائد شان تیره است چرا که آنها به جلسات درمانی کمتری نیاز دارند و زودتر نتایج مورد انتظار خود را به دست می آورند.

 

لیزر محدوده میدان آزادی

مراکز مختلفی در سراسر تهران وجود دارد که به ارائه خدمات لیزر می پردازند و هریک از آنها از دستگاه های مختلفی برای برطرف کردن موهای زاید استفاده می کنند. ما در مرکز لیزر هلنیوم با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر و به کارگیری تیم تخصصی و مجرب آماده ارائه خدمات لیزر به شما مراجعه کنندگان گرامی هستیم. نگران هیچ چیزی نباشید و با خیال راحت برای درمان موهای زائد خود اقدام کنید.

 

مزایای دستگاه لیزر دایود چیست؟

لیزر یکی از محبوب ترین روش های موجود در عرصه زیبایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و توانست از متقاضیان درمان با لیزر را به خواسته هایشان برساند. دستگاه لیزر دایود الیو با سرعت و فرکانس بالا امکان درمان نقاط گسترده را به صورت همزمان فراهم می کند بدون آنکه از میزان کارایی مثبت آن کاسته شود.

مزایای لیزر دایود
مزایای لیزر دایود

سیستم خنک کننده این دستگاه از احساس درد در طول درمان جلوگیری می ‌کند و شما حس خوبی را در طول جلسات لیزر خواهید داشت. لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو علاوه بر آن که مو های زائد را از بین می برد به سفت شدن پوست نیز کمک می کند و همچنین باعث روشن شدن رنگ پوست خواهد شد.

 

آیا لیزر دایود یک روش ایمن است؟

شایعات متعددی در خصوص ایمنی دستگاه های لیزر به گوش می رسد از سرطان زا بودن آنها تا مسائل مربوط به باروری و ناتوانی جنسی در خانم ها و آقایان. اجازه بدهید حقیقتی را برای شما توضیح بدهیم، پرتوهای نور لیزر طول موج بسیار کوتاهی دارند و فقط می ‌توانند فولیکول های مو که در پوست وجود دارند را هدف قرار دهند.

نور لیزر به هیچ عنوان توانایی نفوذ به درون لایه های زیر سطح پوست را ندارند. حتی در مواردی که از دستگاه لیزر برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده می شود هیچ گونه خطری به لحاظ ناباروری متوجه فرد متقاضی نخواهد بود. این مسئله باعث شده است که از آن به عنوان یک روش ایمن یاد شود.

 

عوارض جانبی لیزر چیست؟

همان طور که به خوبی می دانید همه روش های زیبایی با عوارض جانبی خاص خود همراه هستند و لیزر نیز در همین گروه قرار دارد. عوارض جانبی لیزر معمولاً خفیف هستند و طی مدت چند روز از بین می روند. به عنوان مثال تورم و التهاب پوست و قرمزی آن از عوارض شایع لیزر هستند که شما می توانید برای برطرف شدن سریع تر آن از کمپرس یخ استفاده کنید.

عوارض جانبی لیزر
عوارض جانبی لیزر

بروز تاول پوستی یا سوختگی پوست از عوارض جانبی نادر لیزر هستند که به علت استفاده نامناسب از دستگاه و بی تجربه بودن اپراتور به وجود می آیند. در صورت بروز این عارضه جانبی باید هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کرد.

 

 از لیزر برای درمان چه نقاطی استفاده می شود؟

می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد نقاط مختلف بدن از قبیل صورت، چانه، قفسه سینه، زیر بغل، روی شکم، روی کمر، دست و پا و ناحیه تناسلی استفاده کرد. حتی برخی از آقایان بدن پرمویی دارند که روی گوشش آن تعداد زیادی وجود دارد و این مسئله باعث نگرانی و ناراحتی آنها شده است. در این حالت نیز لیزر می تواند به برطرف شدن موهای زائد گوش آنها کمک کند.

 

آیا لیزر دایود درد دارد؟

این دستگاه لیزر مجهز به سیستم خنک کننده است و سرعت بالای خنک کنندگی آن باعث می ‌شود شما در طول درمان هیچ گونه دردی را احساس نکنید. به همین دلیل از دستگاه لیزر دایود به عنوان لیزر بدون درد یاد می شود.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

لینک منبع سوم

 

2 دیدگاه دربارهٔ «لیزر موهای زائد توسط دستگاه الیو| لیزر بدون درد»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا