آدرس مراکز لیزر در تهران را از کجا پیدا کنیم؟

آدرس مراکز لیزر در تهران

آدرس مراکز لیزر در تهران

هر ناحیه یا منطقه از تهران را که بگردید احتمالا حداقل یک مرکز لیزر پیدا می کنید. چون این درمان به خاطر مزیت ها و تاثیرات فوق العاده اش این روز ها بسیار محبوب و همه گیر شده. کار تا جایی پیش رفته که حتی بعضی از مراکز و سالن های زیبایی هم دستگاه لیزر خریده اند و اقدام به رفع دائمی موهای زائد مشتریانشان می کنند!
اما آیا این به معنای آن است که می توانید در هر مرکزی لیزر موهای زائد را انجام دهید؟ بله. اما آیا خدمات هر مرکز لیزر قابل اعتماد و موثر هستند؟ مسلما خیر. نمی توان تصور کرد که کیفیت خدمات لیزر یک سالن زیبایی با یک مرکزتخصصی برابر باشد. البته این باز هم به معنی این نیست که مراجعه کردن به یک مرکز تخصصی لیزر، تضمینی برای دریافت بهترین کیفیت درمانی است.

آدرس مراکز لیزر در تهران
آدرس مراکز لیزر در تهران

با این اوصاف پس چرا مراکزی که خدمات لیزر انجام می دهند اینقدر زیاد شده اند؟ به کدام مراکز می توان اعتماد کرد؟ این مراکز کجا هستند؟
اگر این سوالات در ذهن شما هم شکل گرفته، در ادامه پاسخ آنها را به شما می دهیم.

بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران

لیزر کردن موهای زائد درمانی است که به ظاهر ساده است. کاری ندارد، یک دستگاه لیزر به قیمت گزاف می خرید، کاتالوگ آن را مطالعه می کنید، سپس مشتری را روی تخت درمان می نشانید، هندپیس دستگاه را روی پوست او می گذارید و کلید شات زدن را فشار می دهید.
اینها تصورات خیلی از مراکزی است که خدمات لیزر ارائه می کنند. به همین دلیل هم هست که مراکز لیزر اینقدر زیاد شده اند. در واقع این مراحل درست هم هستند اما قطعا این درمان به ظاهر آسان هرگز با این سهل انگاری ها نتیجه بخش نخواهد بود. در ضمن، مرکزی که دستگاه را خریداری کرده، از کجا می دانسته کدام دستگاه چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ علاوه برآن بیشتر مراکز هم به خاطر قیمت بالای دستگاه های لیزر معمولا تلاش می کنند تا دستگاه های ارزان تر را خریداری کنند. یا بدتر، دستگاه هایی که مشابه لیزر هستند.

آدرس مراکز لیزر در تهران
آدرس مراکز لیزر در تهران

احتمالا خودتان تا الان حدس زده اید که راه تشخیص یک مرکز لیزر معتبر و با کیفیت چگونه است. برای تشخیص کیفیت درمان یک مرکز همواره به دو نکته توجه کنید. یکی اینکه دستگاه لیزر مورد استفاده شان به روز، جدید و از برند خوبی باشد، و دیگر اینکه تکنسین های متخصص و ماهری داشته باشد.
بهترین برند های دستگاه های لیزر موهای زائد، مدل های جدید دایود و الکساندرایت هستند. به این دو نام دقت کنید، و در مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید دنبالشان بگردید. از طرف دیگر یک تکنسین متخصص، بدون سوال از شما هیچوقت درمان را شروع نمی کند. بلکه حتما اول از شرایط سلامت شما، وضعیت پوست و حساسیت ها و پوستی، آلرژی هایی که دارید، مکمل ها و دارو هایی که مصرف می کنید و غیره سوال می پرسد. همه ی اینها به خاطر آن است که بتواند به درستی شدت اشعه ی لیزر را برای شخص شما تنظیم کند.
اما واقعا…..

بهترین مرکز مرکز لیزر تهران کجاست؟

هرچقدر که تعداد مراکز لیزر زیاد است، تعداد مراکز معتبر آن به نسبت کم است. ولی این به معنی آن نیست که در پیدا کردن این مراکز دچار دردسر می شوید. برای اینکه از نگرانی درتان بیاوریم بهتر است یکی از مراکز را به شما معرفی کنیم.
مرکز لیزر هلنیوم، واقع در خیابان آزادی، دسترسی فوق العاده ای از همه ی مناطق تهران دارد. این مرکز با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ، در کنار کادری مجرب از تکنسین های متخصص و با تجربه، ازجمله بهترین و باکیفیت ترین مراکز لیزر موهای زائد در سطح شهر تهران است. شما برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت لیزر می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
اما ما در شعارمان صادقیم. فریب تبلیغات را نخورید. برای اینکه حرف ما در مورد کیفیت این مرکزبه شما ثابت شود، خودتان به ما سر بزنید و از نزدیک با مرکز هلنیوم آشنا شده و با تکنسین های ما مشورت کنید.

آدرس مراکز لیزر در تهران
آدرس مراکز لیزر در تهران

آدرس مراکز لیزر در تهران

جمله بهترین و با کیفیت ترین مراکز لیزر موهای زائد در سطح شهر تهران است. شما برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت لیزر می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
اما ما در شعارمان صادقیم. فریب تبلیغات را نخورید. برای اینکه حرف ما در مورد کیفیت این مرکزبه شما ثابت شود، خودتان به ما سر بزنید و از نزدیک با مرکز هلنیوم آشنا شده و با تکنسین های ما مشورت کنید.

آدرس مراکز لیزر در تهران
آدرس مراکز لیزر در تهران

هزینه لیزر موهای زائد

خیلی ها هستند که حتی دوست ندارند در مورد لیزر صحبت کنند. چون خیال می کنند آنقدر گران است که بهتر است هرگز آن را انجام ندهند!
این درحالی است که اتفاقا لیزر یکی از به صرفه ترین درمان هاست. شاید مجموع قیمت 6 تا 12 جلسه ای لیزر ناگهان شما را متعجب کند، اما نگران نباشید. لیزر درمانی است که جلسات آن چندین ماه به طول می انجامند. اگر به یک مرکز معتبر مانند هلنیوم مراجعه کنید، هزینه ی هر جلسه از لیزر به صورت جداگانه و پس از همان جلسه از شما دریافت می شود. از آنجایی که جلسات ماهانه هستند، شما عملا کل مبلغ درمان را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت خواهید کرد.
پس هیچ فشار مالی به شما وارد نمی شود. علاوه بر آن بعد از دوره ی لیزر دیگر موی زائدی روی پوست شما رشد نخواهد کرد. این یعنی یک صرفه جویی مادام العمر در خرید تیغ و ژیلت و انجام اپیلاسیون. پس می بینید که اگر تصویر بزرگ را در نظر داشته باشید، درمان لیزر موهای زائد نه تنها اصلا گران نیست، بلکه در مجموع بسیار هم به صرفه است.

آدرس مراکز لیزر در تهران
آدرس مراکز لیزر در تهران

عوارض لیزر موهای زائد

یکی دیگر از مسائلی که مردم در موردش نگرانی دارند، مسئله ی عوارض و خطرات لیزر است. به صورت عمومی این مسئله نگرانی ندارد، اما اگر به مرکز نامناسب و نامعتبری مراجعه کنید، باید هم ترس داشته باشید. یک تکنسین غیر متخصص، با تنظیم نادرست دستگاه می تواند آسیب های بعضا جدی به پوست شما وارد کند.عوارض لیزر در صورت انجام نامناسب آن عبارتند از:
• کبودی شدید
• تاول
• خونریزی
• عفونت
• لک پوستی
• زخم
• تغییر رنگ پوست
• سوختگی ملایم تا شدید

آدرس مراکز لیزر در تهران
آدرس مراکز لیزر در تهران

اما چنانچه به مرکز باکیفیتی برای لیزر مراجعه کنید، می توانید مطمئن باشید که این عوارض هرگز اتفاق نمی افتند. لیزر موهای زائد به ذات درمان بسیار ایمن و کم عوارضی است. اگر به مرکز مناسبی مراجعه کنید، تنها شاهد عوارض عمومی زودگذر و سطحی خواهید بود که خود به خود بعد از چند ساعت الی چند روز از بین می روند. عوارضی که عبارتند از:
• قرمزی
• التهاب
• کبودی سطحی
• ورم ملایم
• سوزش

محقق : ندا ناصری
مطلب بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا