تخفیف بوتاکس در تهران : تخفیف های واقعی و غیرواقعی را بشناسیم!

تخفیف بوتاکس در تهران

تخفیف بوتاکس در تهران

تزریق بوتاکس فقط با 100 هزار تومان (با بهترین مواد دیسپورت انگلیسی )!!
از این جمله های تبلیغاتی تا به حال شنیده اید ؟!در کوچه و خیابان تراکت هایی به شما داده اند که تخفیف های متنوعی داشته باشد ؟ مثلا با 4 جلسه لیزر رایگان ، یک جلسه ی لیزر هدیه بگیرید ؟!
خب بله ، هیچ چیز به اندازه ی یک تخفیف جذاب و خوب ، نمی تواند ما را به سمت محصول یا خدماتی جذب کند! مخصوصاً اگر این تخفیف ها بالای 50 درصد باشد!

تخفیف بوتاکس در تهران
تخفیف بوتاکس در تهران

اما یک نکته ی خیلی مهم : از پشت پرده ی این تخفیف ها خبر دارید ؟ فکر می کنید چرا برخی مراکز بدون هیچ گونه دلیلی تخفیف می زنند؟!
آرام باشید! قرار نیست که شما را بترسانیم و بگوییم هرگونه تخفیف بوتاکس در تهران ، قرار است خطرناک باشد. فقط تصمیم داریم شما را با تخفیف های واقعی و غیر واقعی آشنا کنیم که دچار ضرر مالی نشوید!
با ما همراه باشید تا جنبه های بیشتری از این ماجرا را روشن کنیم!

بوتاکس تخفیفان

وب سایتی مثل تخفیفان و نت برگ ، بن های تخفیف می فروشند! تنوع گسترده ی خدمات و محصولاتی که در این وب سایت ها ارائه می شود ، همه ی ما را وسوسه می کند که بن ها را بخریم!
مثلا با فونت درشت در صفحه ی اصلی می نویسند که تخفیف بوتاکس در تهران فقط با 100 هزار تومان! بعد که وارد صفحه ی مورد نظر می شوید ، با فونت خیلی ریزی در گوشه ی پرتی از صفحه نوشته اند که این تخفیف فقط شامل فلان خدمات می شود! اما دیگر دیر شده ! چرا که شما بن را خریده اید و ناچارید به مرکز مورد نظر مراجعه کنید.
این یکی از رایج ترین شکایت هایی است که راجع به وب سایت های تخفیفی می شود. پس یک نتیجه ی مهم را می شود گرفت : بن های تخفیف ، راهکار مناسبی برای دریافت خدمات زیبایی و پزشکی مثل بوتاکس نیستند!

بوتاکس تخفیفان
بوتاکس تخفیفان

بوتاکس کل صورت ، فقط …؟!

این هم یکی دیگر از حقه هایی است که بیشتر در بازاریابی مطرح می شود! مثلا شما تراکتی را در خیابان دریافت می کنید که روی آن نوشته : بوتاکس کل صورت فقط با فلان قیمت !!
بعد که چشمتان به قیمت مورد نظر می خورد ، می بینید که این هزینه فقط برای بوتاکس یک ناحیه از صورت است. در ضمن تمام قسمت های صورت که نیازی به تزریق بوتاکس ندارد و اصلاً این ماده بیشتر مواقع برای یک سوم بالایی صورت به کار می رود و برای نواحی ای مثل خط خنده و گونه ها ، ترجیح این است که از تزریق ژل و فیلر استفاده شود.
پس می بینیم که تزریق بوتاکس کل صورت ، چندان حقیقت ندارد و صرفاً جهت بازاریابی استفاده می شود.
این نکته می تواند شاخک های هر کسی را تیز کند. به همین خاطر است که خیلی ها اعتماد خودشان را به تخفیف های واقعی از دست داده اند!
نگران نباشید، هنوز به پایان مطلب نرسیده ایم! در انتها به شما خواهیم گفت که کدام تخفیف ها قابل اعتماد هستند و می توان از آن ها استفاده کرد. با ما همراه باشید

بوتاکس کل صورت
بوتاکس کل صورت

بوتاکس ارزان در تهران

این هم یکی دیگر از روش های رایج برای جذب مشتری می باشد. قیمت های خیلی ارزان برای بوتاکس ، نه تنها خیلی جالب نیست بلکه می تواند نوید پیامدهای وحشتناکی را بدهد!
به عنوان مثال ، چندی پیش در یکی از روزنامه های صبح گزارشی آمده بود که یک مرکز زیبایی ، به خاطر قیمت های ارزانی که داشت ، پر از مراجعه کننده بود. اما بعدها به خاطر شکایت افراد متوجه شدند که این مرکز، بوتاکس و فیلرهای را می خریده است که تاریخ انقضایشان نزدیک بوده و این چنین هزینه ی کمتری برای خرید این محصولات میکرده است!
هم چنین از مواد بی کیفیت و بوتاکس های تقلبی برای افراد استفاده می کرده که همین مسئله منجر به بروز مشکلات وخیمی در بیماران شده بود و در نهایت کار این مرکز را به تعطیلی و پلمپ کشاند!
پس قیمت پایین همواره به معنی پیروزی و برد نیست! گاهی شکست سنگینی در انتظار شماست ، فقط هنوز با آن مواجه نشده اید.

مرکز بوتاکس تهران کجاست ؟

خب حالا که به اندازه ی کافی راجع به تخفیف های غیرواقعی برخی مراکز هشدار دادیم ، زمان آن رسیده که بگوییم کدام تخفیف ها قابل اعتماد هستند و می توان از آن ها استفاده کرد.
خب اولین تخفیفی که قابل اعتماد است ، تخفیف هایی است که به مناسبت افتتاحیه ی مرکز یا مطب پزشکی ارائه می شود. بیشتر مواقع این کار جهت معرفی مرکز و هم چنین آشنایی افراد با مجموعه ی مورد نظر انجام می شود .
به همین خاطر می توان نسبت به کیفیت کار و موادی که برایتان استفاده می شود ، اطمینان داشت! به هر حال اگر مسئله معرفی یک مرکز به مردم باشد ، همه تلاش می کنند که بهترین خدمات خود و با کیفیت ترین محصولات را ارائه کنند تا خاطره ی خوشی از آن جا در ذهن فرد باقی بماند!

مرکز بوتاکس تهران کجاست ؟
مرکز بوتاکس تهران کجاست ؟

پس این یکی از تخفیف های واقعی مراکز زیبایی بود !
نکته ی خیلی مهم : اگر مرکز تازه کار باشد ، باید ریسک عدم دریافت نتیجه و ناشی بودن پزشک آنجا را نیز در نظر بگیرید!
اما دومین تخفیف واقعی چگونه است ؟ خب این یکی قابل اطمینان تر خواهد بود.ما ایرانیان دوست داریم که به مناسبت های مختلف و اعیاد باستانی مان ، به همدیگر هدیه و کادو بدهیم!
برخی مراکز زیبایی هم همین اقدام را در پیش می گیرند.مثلا عید نوروز که می شود ، مراکز معتبر در ارائه ی تخفیف برای بوتاکس و ژل و جوانسازی و … گویی با هم مسابقه می گذارند و همه ی این ها از فرهنگ ما می آید.
پس تخفیف هایی که به مناسبت های مختلف و به بهانه ی اعیاد ارائه می شود نیز قابل اعتماد هستند!
حال که صحبتمان راجع به مراکز با کیفیت و بی کیفیت تمام شد ، می خواهیم یکی از این مراکز معتبر که به مناسبت های مختلف تخفیف می دهد را به شما عزیزان معرفی کنیم :

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم افتخار دارد که تخفیف بوتاکس در تهران را برای هم شهری های عزیز ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به زمان تخفیف ها و پکیج های ویژه ی تخفیف لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما در تماس باشید.

گردآورنده و محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا