نکاتی که باید درباره مرکز تزریق بوتاکس صادقیه بدانید!

تزریق بوتاکس صادقیه

تزریق بوتاکس صادقیه

تهران به قدری بزرگ و وسیع است که هر منطقه ی آن به قدر یک شهر کوچک می باشد.به همین خاطر است که تنوع خدمات در هر محله زیاد است. خدمات پزشکی و زیبایی هم دست کمی ندارند و در حال حاضر هرجای شهر که بروید ، ساختمان های پزشکان را می بینید که از هر تخصص و فوق تخصصی یک نفر هست!

تزریق بوتاکس صادقیه
تزریق بوتاکس صادقیه

تمرکز ما در این مطلب ، مراکزی است که در محله ی بزرگ صادقیه وجود دارند و می خواهیم اندکی راجع به اعتبار آن ها صحبت کنیم و در نهایت هم یکی از بهترین مراکز زیبایی در غرب تهران را برای ساکنین این منطقه معرفی کنیم!
تزریق بوتاکس پروسیجر ساده و بی دردسری است اما به هیچ وجه نباید چند فاکتور را دست کم گرفت.
به عنوان مثال ، بوتاکس ماده ای است که شایعات و افسانه هایی زیادی پیرامونش وجود دارد. خیلی ها نگرانند که مبادا با تزریق این ماده ، دچار عوارض وخیمی شوند. شایعه ها کم نیستند.
یکی از اصلی ترین این شایعه ها راجع به منبع تولید ماده ی بوتاکس است.در مقالات پیشین بارها گفته ایم که ماده ی بوتاکس از سم بوتولینوم نوع A به دست می آید. این سم همان سمی است که در کنسروهای تاریخ مصرف گذشته هم پیدا می شود ( فیلم بدون تاریخ ، بدون امضا را به یاد می آورید ؟ )!
این سم یکی از خطرناک ترین سموم دنیاست که مقدار خیلی کمی از آن می تواند باعث مرگ و میر هزاران موجود زنده شود. شاید به همین خاطر است که انقدر نگرانی راجع به تزریق بوتاکس وجود دارد.
اما سه نکته را مدّ نظر داشته باشید :
1- سم موجود در بوتاکس ، کاملا غیرفعال است
2- بوتاکس توسط سازمان FDA آمریکا تایید شده است
3- تنها بوتاکس های تقلبی و چینی هستند که منجر به بروز عوارض می شوند
اما مهم ترین نکته را برای آخر کار گذاشتیم :
بهترین و با کیفیت ترین برندهای بوتاکس را وقتی که در اختیار یک پزشک ناشی و تازه کار بگذارید ، ممکن است ختم به فاجعه شود. پس انتخاب یک مرکز و پزشک معتبر و حرفه ای مهم ترین اصلی است که باید هنگام تزریق بوتاکس در نظر داشته باشید

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم ، یکی از بهترین مراکز زیبایی غرب تهران می باشد که افتخار انجام پروسیجرهای زیبایی برای سال های زیادی را داشته است. بنابراین می توانید از لحاظ کیفیت و مهارت پزشکان ما اطمینان پیدا کنید.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

 

تزریق بوتاکس صادقیه
تزریق بوتاکس صادقیه

مراکز بوتاکس در غرب تهران

غرب تهران تراکم جمعیتی فراوانی دارد.محله هایی مثل صادقیه ، پونک ، مرزداران ،آیت الله کاشانی ، ستارخان و… همگی در غرب تهران واقع شده اند. پس می توان چنین در نظر گرفت که مراکز بوتاکس زیادی در این ناحیه وجود دارند.
اما همان طور که گفتیم انتخاب یک مرکز زیبایی مناسب و با کیفیت ، به هیچ وجه کار شوخی برداری نیست ، به خصوص برای تزریق بوتاکس!
تزریق بوتاکس ریزه کاری های زیادی دارد که 90 درصد آن ها به شناخت درست و مناسب از آناتومی صورت برمی گردد.
بوتاکس را بیشتر مواقع برای یک سوم بالایی صورت استفاده می کنند. یعنی برای رفع چین و چروک های میان ابروها ، چین های افقی پیشانی ، چین های پنجه کلاغی و …
با تزریق بوتاکس در عضله های مسئول بروز چین و چروک ها ، سدی به وجود می آید که مانع از رسیدن سیگنال مغزی به عضلات برای حرکت کردن می شود!
به این ترتیب چین و چروک ها نرم شده و ظاهرشان کمرنگ تر می شود.
اما پیدا کردن عضلات مسئول کار ساده ای نیست! باید پزشکتان به خوبی با آناتومی صورت آشنا باشد. باید بداند که دقیقا کدام عضله باعث بروز چین و چروکتان شده است.
خیلی وقت ها افراد در مراکز بی اعتبار و نزد پزشکان ناشی تزریق بوتاکس را انجام می دهند اما به خاطر تزریق اشتباه یا بیش از حد، عوارض جانبی زیادی برای آن ها پیش می آید یا این که اصلاً هیچ گونه نتیجه ای از درمان خود نخواهند گرفت.
اصولاً اثرات بوتاکس موقتی است و بسته به برندی که از آن استفاده می کنید، ممکن است از 3 الی 6 ماه هم دوام داشته باشد. اما عوارض جانبی بوتاکس بی کیفیت و تقلبی خیلی طولانی مدت تر از 6 ماه روی پوست باقی می مانند .
مثلاً عارضه ای مثل کهیر های ناشی از بوتاکس چینی ، می توانند حتی تا 7 سال هم دوام داشته باشند . خانمی از مراجعه کنندگان هلنیوم ، می گفت که 4 سال پیش به اصرار یکی از دوستانش به مرکزی تازه کار مراجعه کرده بود!
این خانم می گفت که بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس التهاب و قرمزی صورتم را فرا گرفت و به تدریج همین قرمزی ها منجر به بروز های کهیرهای ناجوری شد که با هیچ درمانی از بین نرفتند و سال ها مهمان ناخوشایند پوستش بودند.
پس علاوه بر انتخاب یک پزشک ماهر ، اطمینان از کیفیت و مرغوبیت بوتاکس نیز بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر بوتاکس هایی مثل دیسپورت ، لینوریز ، زنومین ، مصپورت ( بوتاکس ایرانی ) به فراوانی استفاده می شوند و کیفیت بالای آن ها باعث شده که مراجعه کنندگان هم از تزریق آن ها استقبال کنند.
غیر از این برندهایی که نام بردیم ، استفاده از هرگونه مارک ناآشنا و تازه ممکن است عوارض جانبی داشته باشد.

مراکز بوتاکس در غرب تهران
مراکز بوتاکس در غرب تهران

تزریق بوتاکس پونک | بوتاکس خوب غرب تهران

اگر ساکن پونک هستید و به دنبال یک مرکز خوب و با سابقه ی تزریق بوتاکس در غرب تهران هستید ، به هیچ وجه مرکز زیبایی هلنیوم را از دست ندهید ! بهترین پزشکان زیبایی در این مرکز مشغولند و بهترین خدمات تزریق بوتاکس را به شما ارائه می کنند.
پونکی ها ، اهالی صادقیه ، مرزداران و کلاً نواحی غرب تهران !! همین امروز می توانید با هلنیوم تماس بگیرید و نوبت رزرو کنید.

تزریق بوتاکس پونک
تزریق بوتاکس پونک

تخفیف بوتاکس در تهران

مرکز زیبایی هلنیوم ، به مناسبت های مختلف و اعیاد رسمی کشور ، تخفیف های جالبی برای خدمات بوتاکس و تزریق ژل خود ارائه می کند.این تخفیف ها کاملاً واقعی بوده و برعکس بن های تخفیفی هزینه های اضافه ای از شما دریافت نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی واقعی بودن این تخفیف ها می توانید این مقاله را مطالعه کنید.
محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا