بوتاکس خوب غرب تهران | رفع چین و چروک صورت با بوتاکس

بوتاکس خوب غرب تهران

بوتاکس خوب غرب تهران

سلام به دوستان گلم
اگر خانم هستید، پس احتمالا تا به حال اسم بوتاکس به گوشتان خورده است و اگر آقا می باشید هم باید سریع تر فکری به حال خودتان کنید اگر که اسم بوتاکس و کاربردهای معجزه آسای آن را نشنیده اید!
در حال حاضر کیه که به ظاهر و زیبایی خودش اهمیت نده؟ هر کسی به فراخور توان و بودجه اش تلاش می کنه که ظاهر جذاب و خوبی را برای خودش رقم بزنه!
اما وقتی که سن ما رو به پیری رفت و چروک های بدقلق روی پوستمان ظاهر شدند، چه کنیم؟!
خب شاید خیلی ها غمباد بگیرن و بگن که خب این هم بخشی از زندگیه و همه باید پیر بشن!
ما هم با این حرف موافقیم ، البته فقط با قسمت اولش.اگر راهکار درستی رو بشناسین ، لازم نیست که پیر بشین و چروک ها صورتتان را بپوشانه!
تو این مطلب تصمیم دارم به یکی از این راهکارهای فوق العاده برای رفع علائم پیری به نام بوتاکس اشاره کنم! بوتاکس به قدری مزایا و منافع داره که واقعا در یک مطلب کوتاه نمی گنجه! به همین خاطر اگر صرفا برای پیدا کردن یک مرکز بوتاکس خوب غرب تهران روی این مقاله کلیک کرده اید، ما هم شما را مستقیماً به صفحه ی موردنظر تان هدایت می کنیم:

بوتاکس خوب غرب تهران
بوتاکس خوب غرب تهران

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم ، یکی از قدیمی ترین و مشهورترین مراکز زیبایی غرب تهران است که خدمات تزریق بوتاکس را نیز برای شما عزیزان انجام می دهد. شما می توانید جهت کسب اطلات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

حالا اگر دوست دارید که مطالب و اطلاعات حرفه ای تری راجع به بوتاکس به دست بیاورید ، توصیه می کنیم ادامه ی این مطلب را از دست ندهید :

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند ؟

شاید شما هم تا به حال راجع به بوتاکس ، از دوستان ، خانواده ، مجله های زرد و شبکه های ایسنتاگرامی چیزهایی شنیده باشید.اما متاسفانه سوءتفاهم های زیادی راجع به درمان با بوتاکس وجود دارد که شاید شما هم نمی دانید!
بوتاکس معمولا برای سه هدف اصلی استفاده می شود : کنترل اسپاسم عضلانی، تعریق بیش از حد زیربغل و خاصیت های زیبایی .
البته ما در این مقاله بر روی هدف سوم (یعنی درمان های زیبایی) تمرکز خواهیم کرد.

بوتاکس حاوی نوعی سم بوتولینوم نوع A ( غیرفعال شده ) ؛ آلبومین انسانی (پروتئینی که در پلاسمای خون انسان وجود دارد) و سدیم کلرید می باشد!

بوتاکس زیبایی را به صورت موقت برای رفع “خط اخم” که نوعی چروک میان دو ابرو است و باعث داشتن ظاهری خسته ، غمگین و عصبانی می شود ،به کار می برند!
این ماده توسط سازمان FDA نیز تایید شده ( البته فقط برای رفع خط اخم) .البته گاهی مواقع برای رفع چین های افقی پیشانی، چین های پنجه کلاغی، چین های ماریونت در گوشه ی دهان و چین های ناشی از مصرف سیگار (اطراف لب) نیز استفاده می شود!

نکته ی خیلی مهم : به هیچ وجه بوتاکس زیبایی را با فیلرهای تزریق شونده اشتباه نگیرید.فیلرهای پوستی به شکل متفاوتی عمل می کنند و با پر کردن بافت ها باعث می شود که چین و چروک ها کمتر نمایان شوند (مهم ترین ژل ها : رستیلن، ژوویدرم ، رادیس و …)

البته پزشک شما بهتر از هرکس دیگری می تواند تشخیص دهد که کدام پروسیجر برای شما بهتر عمل خواهد کرد و مناسبتان خواهد بود.
یک قانون کلی وجود دارد که می گوید ، بوتاکس را برای قسمت های بالایی صورت استفاده کنید (مثل پیشانی ) و فیلرها را برای بخش های پایینی صورت!

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند ؟
بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند ؟

آیا بوتاکس برای چشم بی خطر است ؟

از بوتاکس هم چنین می توان جهت درمان اسپاسم عضلانی چشم و تیک زدن غیرارادی پلک ها(بلفارواسپاسم) نیز استفاده کرد.
این موارد مصرف نیز توسط سازمان FDA تاییده شده و گفته می شود که خطری برای چشم ندارند.
البته قطعا برای اجتناب از بروز عوارض جانبی احتمالی ناشی از تزریق بوتاکس (مثل افتادگی پلک ها، دو بینی ، تار شدن دید ، کاهش دید چشم ، تورم پلک ها و خشکی چشم) باید یک سری مراقبت های ضروری را انجام داد.
اگر دچار هر یک از این عوارض بالا شدید ، فورا به چشم پزشک یا پزشک خود مراجعه کنید!

تزریق بوتاکس درد داره؟

هر تزریقی می تواند درد داشته باشد (حتی یک آمپول ساده ی سرماخوردگی) اما سوزن هایی که برای تزریق بوتاکس استفاد می شوند خیلی خیلی ریز هستند و به همین خاطر معمولاً دردش نیز خیلی کم است.
هم چنین معمولا 10 الی 20 دقیقه قبل از این که تزریق شروع شود، یک نوع ماده ی بی حسی موضعی به پوست زده می شود یا این که از بسته های یخ جهت بی حسی استفاده می گردد!
ممکن است بعدا و زمانی که اثر مواد بی حسی رفع شد ، اندکی دچار درد و ناراحتی شوید اما به هیچ وجه غیرقابل تحمل نخواهد بود!

تزریق بوتاکس درد داره؟
تزریق بوتاکس درد داره؟

بهترین برندهای بوتاکس

در حال حاضر برندهای متنوعی در بازار وجود دارند و دست شما برای انتخاب یکی از آن ها باز است. اما بهترین و معتبرترین برندهای بوتاکس در ادامه فهرست شده اند :
دیسپورت ( ساخت انگلیس با کارایی فوق العاده در رفع چروک های پیشانی ، تا 6 ماه دوام دارد – عوارض جانبی خیلی کم)
مصپورت ( ساخت ایران –تایید شده توسط سازمان بهداشت و دارو – دوام از 3 الی 6 ماه – بدون عوارض جانبی )
لینوریز (ساخت آمریکا –کارایی بی نظیر – دوام تا 6 ماه- بدون عوارض جانبی )

بهترین برندهای بوتاکس
بهترین برندهای بوتاکس

دکتر بوتاکس خوب در تهران

حالا که اطلاعاتی کلی راجع به بوتاکس به دست آوردید ، زمان آن رسیده که به دنبال یک دکتر خوب تزریق بوتاکس باشید . اگر ساکن غرب تهران هستید و نمی خواهید برای جلسه ی درمانی ، خیلی از محل زندگی تان دور شوید ، ما به شما مرکز هلنیوم را معرفی می کنیم که یکی از بهترین پزشکان متخصص پوست و زیبایی آماده ارائه خدمات به شما می باشد!
در مرکز هلنیوم تلاش بر این است که بهترین نتیجه را برای مراجعه کنندگان خود به دست آوریم.

تخفیف بوتاکس در تهران

ما در مرکز هلنیوم ، به مناسبت های مختلف و اعیاد ملی ، تخفیف های فوق العاده ای جهت تزریق بوتاکس یا فیلر ارائه می کنیم که زمین تا آسمان با تخفیف های وب سایت هایی مثل نت برگ و تخفیفان فرق دارد. همین الان با ما تماس بگیرید تا راجع به آخرین تخفیف های این مرکز شما را در جریان قرار دهیم!

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع علمی مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا