ارائه خدمات فوق العاده در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه

مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه

مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه

اگر کمترین اطلاعاتی در مورد لیزر کردن موهای زائد داشته باشید می دانید که دسترسی مرکز لیزر برای انجام این درمان چقدر مهم است. چون لیزر یک درمان چند چلسه ای و دوره ای است که دوری و سختی دسترسی به مرکز لیزر می تواند در مدت طولانی دوره ی لیزر به یک معضل و دردسر بزرگ تبدیل شود.
روی صحبت امروزمان با ساکنان محترم منطقه ی بزرگ صادقیه، در غرب تهران است. امروز قصد داریم بیشتر با درمان محبوب لیزر موهای زائد آشنا شویم و بهترین و معتبرترین مرکز لیزر موهای زائد در صاقیه یا بهتر است بگوییم در غرب تهران را به شما معرفی کنیم. با ما هراه باشید…

مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه
مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه

لیزر کردن موهای زائد

چرا این روزها خیلی ها لیزر می کنند؟ به خاطر مزیت های فراوان این درمان. اولین و مهمترین فایده ای که لیزر برای شما دارد این است که شما را برای همیشه از شر موهای زائد هر نقطه ای از بدن که بخواهید خلاص می کند.
تصورش را بکنید که تا آخر عمر هیچ مویی روی ناحیه ی زیربغل یا پاها، دستها، ناحیه ی بیکینی یا رکتال شما رشد نکند! تصورش را بکنید که دیگر هیچگاه نیاز نباشد با تیغ یا ژیلت به جان پوست خود بیفتید و آن را ملتهب و جوش جوش کنید، یا اینکه دیگر نیازی نباشد ورق های اپیلاسیون جان شما را با دردشان بالا بیاورند.
لیزر درمانی است که این کار را برای شما انجام می دهد. جالب آنکه بدون کمترین عوارض و خطرات جانبی هم این تاثیر را می گذارد. اما آیا به صرفه است و ارزش وقت و هزینه ای که برایش می کنید را دارد؟

لیزر کردن موهای زائد
لیزر کردن موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است که اگر در یک مرکز معتبر آن را انجام دهید هزینه ی کل دوره ی آن جلسه به جلسه از شما گرفته می شود. این یعنی با توجه به فاصله ی بین جلسات لیزر شما عملا کل هزینه ی درمان را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید.
پس لازم نیست نگران هزینه ی سنگین آن باشید و بخواهید پولهایتان را جمع کنید تا موهای بدن خود را لیزر کنید. البته بعضی از مراکز هستند که جدای از بحث کیفیت درمانشان در زمینه ی هزینه با شما مثل یک گروگان برخورد می کنند! یعنی یا پول چند جلسه را پیش پیش از شما می گیرند تا مطمئن شوند برای ادامه ی جلسات به آنها مراجعه می کنید، یا در هر جلسه بخشی از پول جلسه ی بعد را هم می گیرند! اما این حق هر کس است که اگر نخواست دیگر به آن مرکز مراجعه نکند.
اگر با مرکزی مواجه شدید که این سیستم پرداختی را داشت، فریبش را نخورید، چون این روش پرداختی اصلا آنطور که آنها به شما خواهند گفت عرف و رایج نیست.
از طرفی برای عادلانه بودن قیمت لیزر حتما حواستان به کیفیت خدمات آن مرکز باشد. چون بیشتر از آنکه بخواهید به گرانی یا ارزانی تعرفه های یک مرکز دقت کنید، باید حواستان باشد که قیمت های پیشنهادیشان با کیفیت خدماتشان همخوانی داشته باشد. از همین رو است که بهترین مرکز لیزر در صادقیه و غرب تهران تلاش دارد تا با ارائه ی تعرفه های متوسط و تا حد امکان به صرفه، که با خدمات بی نظریش همخوانی دارد، معیار مناسبی برای قیمت لیزر کردن موهای زائد برای شما باشد.

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

دوره ی لیزر از چند جلسه ی مجزا، با فاصله های منظم تشکیل شده است.تعداد این جلسات به شرایط خاص پوست موی هر فرد اعم از حساسیت پوست، رنگ پوست، ضخامت و رنگ مو و غیره بستگی دارد. اما به طور میانگین هر کس به حداقل 6 الی 12 جلسه ی لیزر نیاز دارد تا بتواند موهای زائد یک ناحیه از بدن را برای همیشه از بین ببرد.
فاصله ی بین جلسات هم به شرایط خاص هر نفر و سرعت رشد موهایش وابسته است. هرچه موهای بدن هرکس زودتر رشد کند یعنی زودتر آماده ی انجام جلسه ی بعدی لیزر خواهد شد. هرکس به طور میانگین به 4 الی 6 هفته نیاز دارد تا برای جلسه ی بعدی لیزر آماده شود. حالا می فهمید که چرا هزینه ی لیزر در بهترین مرکز لیزر غرب تهران اقساط ماهیانه دارد؟با یک حساب سر انگشتی می توانید بفهمید که طول درمان لیزر موهای زائد برای هر نفر حدود 6 الی 12 ماه به طول می انجامد. شاید با خودتان فکر کنید که چرا اینقدر زیاد!!!

مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه
مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه

لیزر چگونه عمل می کند؟

نحوه ی عملکرد لیزر به بهره گیری بسیار کنترل شده از اشعه ی لیزر بر می گردد. اشعه ی لیزر ماهیت نوری دارد که خاصیت اصلی اش تولید گرمای متمرکز و کنترل شده است.
در هر جلسه از لیزر تکنسین با دستگاه مربوطه اشعه ی لیزر را به سطح پوست شما می تاباند. اشعه ی تابیده شده بر سطح پوست مستقیما وارد ریشه های مو شده و با تبدیل شدن به انرژی حرارتی فولیکول موجود در پیاز مو را می سوزاند. فولیکول ماده ای طبیعی در بدن است که عامل اصلی رشد موها محسوب می شود. از طرفی ماهیت نوری اشعه باعث می شود تا تنها جذب نقاط تیره که ریشه های مو هستند بشود و خطری برای پوست نداشته باشد.
با یک یا چند بار لیزر کردن هیچ اتفاق خاصی نمی افتد چون بدن دوباره شروع به تولید فولیکول کرده و رشد موها از نو آغاز می شود. اما چنانچه فرآیند لیزر کردن طی فاصله های منظم و مرتبی انجام شود، بدن رفته رفته به عدم تولید فولیکول عادت کرده و کم کم رشد آن را برای همیشه متوقف می کند. این یعنی بعد از اتمام دوره تا آخر عمر شاهد رشد مجدد موهای ناحیه ی تحت درمان نخواهید بود.
پس رعایت نظم و تعداد جلسات پیش بینی شده ی پیش از درمان الزامی است. در غیر اینصورت لیزر نتیجه بخش نخواهد بود.

مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه
مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه

بهترین مرکز لیزر در صادقیه

اما در کجا می توان این خدمات شگفت انگیز را با بهترین کیفیت به دست آورد؟ کدام مرکز بهترین گزینه ی در دسترس است؟
واقعیت آن است که مراکز لیزر بسیار معتبر و با کیفیت در سطح تهران کم نیستتند. اما اگر در صادقیه یا غرب تهران ساکن هستید، بهترین گزینه ی پیش روی شما مرکز لیزر موهای زائد هلنیوم است.
این مرکز که در بخش غربی خیابان آزادی واقع شده دسترسی فوق العاده ای برای ساکنان عزیز صادقیه دارد. مجهز بودن به بهترین دستگاه لیزر موهای ، در کنار کادری مجرب از تکنسین های متخصص و باتجربه، هلنیوم را به بهترین و با کیفیت ترین مرکز لیزر در ناحیه ی غرب تهران و به خصوص منطقه صادقیه تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت لیزر می توانید سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.

مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه
مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه

محقق : ندا ناصری
مطلب بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا