تزریق بوتاکس سعادت آباد |مرکز زیبایی در غرب تهران

تزریق بوتاکس سعادت آباد

تزریق بوتاکس سعادت آباد

از قدیم الایام تا به حال ، همه کیمیاگران و پزشکان به دنبال راهی بوده اند که با استفاده از آن پوست را برای همیشه جوان و شاداب نگه داشت! جستجو برای یافتن یک اکسیر جاودانگی و جوانی ، تمثیل ها و قصه های زیادی را با خودش به همراه آورد. شاید ماجرای اسفندیار و آشیل روئین تن هم از این جا آمده باشد.
سال ها گذشت و هیچ وقت اکسیر جوانی پیدا نشد ، اما علم پیشرفت کرد و در حال حاضر اکسیرهای جوانی نام های علمی به خود گرفته اند! مثلا معجونی که می توانست بیماری تب و عفونت شدید را از بین ببرد ، در حال حاضر اسم شربت سرماخوردگی به خودش گرفته!
همه ی این ها به خاطر پیشرفت علم است. اگر دروغ نگفته باشیم ، علم در زمینه های زیبایی هم پیشرفت چشمگیری داشته و هر روز یک متد جدید به این بازار پر رونق معرفی می شود!

تزریق بوتاکس سعادت آباد
تزریق بوتاکس سعادت آباد

اما شاید معجزه واقعی و اکسیر جوانی پوست ، همین بوتاکس باشد!
از 20 سال گذشته تا کنون که مزایای بوتاکس کشف شد تا حالا هیچ ماده ای نتوانسته به این خوبی آثار پیری و چین و چروک ها را از روی صورت محو کند! شگفت انگیز است!
این ماده که از سم بوتولینوم نوع A به دست می آید می تواند مانع از رسیدن سیگنال های مغزی به عضلات شده و به این ترتیب جلوی حرکت کردن آن ها را می گیرد و در نهایت باعث نرم شدن چروک ها می گردد! درست مثل این که کسی گَرد جوانی روی صورت پاشیده باشد! واقعا مکانیزم اثر بوتاکس دست کمی از جادو ندارد.
در همین تهران خودمان هم تزریق بوتاکس ، طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد! هرکجای شهر که بروید یک مطب زیبایی می بینید که خدمات بوتاکس ارائه می کند و هیچ وقت هم از محبوبیت این پروسیجر کاسته نمی شود!

در حال تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز بوتاکس در غرب تهران و حوالی سعادت آباد را به شما معرفی کنیم!

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم با در اختیار داشتن بهترین پزشکان متخصص زیبایی و استفاده از بهترین مواد بوتاکس ، تلاش دارد که خدمات تزریق بوتاکس را به بهترین نحو به شما ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با مامراجعه کنید.

تزریق بوتاکس سعادت آباد
تزریق بوتاکس سعادت آباد

تخفیف بوتاکس صورت

بوتاکس به قدری همه گیر و محبوب شده که برای ماندن در این بازار رقابت ، همیشه باید یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید. به همین خاطر است که مراکز زیادی ،به مناسبت های مختلف تخفیف های جذابی به مراجعه کنندگان خود ارائه می کنند!
بوتاکس ها انواع و اقسام دارند اما بهترین برندها ، نیازی به معرفی ندارند و کاملا در بازار شناخته شده می باشند.
بیشتر مراکز در حال حاضر از برندهای مثل دیسپورت ، مصپورت ( بوتاکس ایرانی ) ، زنومین ، رینولیز و … استفاده می کنند.

نکته ی خیلی مهم : بعضی وقت ها تخفیف هایی که مراکز ارائه می کنند، مشکوک است. مثلا برند دیسپورت که یکی از معروف ترین مارک های بوتاکس است را به قیمت خیلی پایین ارائه می کنند. این جاست که احتمال تقلبی بودن مارک بوتاکس می رود و شما باید مراقبت باشید که به هوای تخفیف بوتاکس ، دچار عوارض وخیم ناشی از تزریق بوتاکس های تقلبی نشوید!

دکتر بوتاکس خوب در تهران

بعد از برند و مارک بوتاکس ، آن چه که خیلی مهم است ، انتخاب یک دکتر خوب برای تزریق بوتاکس است.پزشکان تزریق بوتاکس سعادت آباد ما ، همگی دارای سال ها تخصص و سابقه در زمینه های زیبایی می باشند ! اما همیشه نمی توان پزشکان خوبی برای این پروسیجر پیدا کرد.
متاسفانه در حال حاضر به خاطر محبوبیت زیاد تزریق بوتاکس ، خیلی از پزشکان عمومی و با تخصص های دیگر هم اقدام به انجام این عملیات می کنند. اما نکته ی مهم این جاست که پروسیجر تزریق بوتاکس ، فقط به یک تزریق ختم نمی شود که هرکسی از عهده ی آن بربیاید!
بلکه باید شناخت خوبی از آناتومی صورت و اجزای چهره داشته باشید. یک تزریق اشتباه می تواند باعث فلج نواحی دیگر صورت شود یا عارضه های بدتری را به همراه داشته باشد.
پس به هنگام انتخاب یک پزشک دقت زیادی داشته باشید ، چرا که این عوارضی که می گوییم ، شایعه و افسانه نیست ، بلکه واقعا رخ می دهند و باید مراقبشان بود.

دکتر بوتاکس خوب در تهران
دکتر بوتاکس خوب در تهران

قیمت جدید تزریق بوتاکس

با این که سال هاست از کشف بوتاکس و فواید آن برای رفع چین و چروک های صورت می گذرد ، اما باز هم خیلی ها تصورات اشتباه زیادی از آن دارند.
یکی از بزرگ ترین سوءتفاهم های موجود در این باره ، راجع به قیمت تزریق بوتاکس است.خیلی ها فکر می کنند این پروسیجر ، نوعی عمل جراحی است و قرار است بستری شوند و در نتیجه هزینه های آن صر به فلک خواهد کشید!
اما چند نکته را به صورت تیتروار بیان می کنیم :
تزریق بوتاکس یک عملیات 20 دقیقه ای است و نیازی به استراحت یا بستری شدن ندارد
هزینه تزریق بوتاکس به برند آن ، دستمزد پزشک و ناحیه ای که تزریق می کنید خواهد داشت!
بوتاکس را برای یک سوم بالایی صورت ( خط اخم ، چین های گوشه ی چشم و چروک های افقی پیشانی ) به کار می برند.
قیمت بوتاکس نسبت به محل تزریق و وخامت آن ممکن است تغییر کند.
با تمام این تفاصیل باز هم باید بدانید که تزریق بوتاکس پروسیجر گرانی نیست. البته باید به خاطر داشته باشید که با انتخاب یک پزشک ناشی و غیرحرفه ای هزینه های جانبی شما خیلی خیلی زیاد می شود ، صرف نظر از هزینه هایی که با سلامت خود پرداخت کرده اید!

قیمت جدید تزریق بوتاکس
قیمت جدید تزریق بوتاکس

مرکز بوتاکس تهران

حال که تمام این نکات را ذکر کردیم ، جا دارد که مجددا از مرکز زیبایی هلنیوم به عنوان یکی از بهترین مراکز بوتاکس تهران یاد کنیم. این مرکز که در غرب تهران واقع شده ، افتخار دارد که کلیه ساکنین محله های مثل سعادت آباد ، مرزداران ، ستارخان، آزادی ، صادقیه ، پونک و … را به خود جذب کند.
شما عزیزان نیز برای یافتن بهترین مرکز تزریق بوتاکس سعادت آباد می توانید به این لینک مراجعه کنید.
گردآورنده و محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا