جوانسازی صورت در بهترین مرکز تزریق ژل در تهران| بهترین مارک ژل صورت

تزریق ژل برای جوانسازی صورت

با بالا رفتن سن برای رسیدن به دوران پیری از حجم چربی، عضلات و استخوان ها و پوست صورت و بدن کاسته می‌ شود که این کاهش حجم باعث می شود پوست صورت حالت افتاده پیدا کند و چین و چروک و خطوط ریز و درشت روی آن به وجود بیاید. در این شرایط نقش جوانسازی صورت پر رنگ خواهد شد.

محصولات متعددی برای جوانسازی صورت وجود دارند که خطوط صورت را از بین می‌ برند و به بهبود ساختار و حجم صورت و لب ها کمک می نمایند. هیالورونیک اسید یک نوع ژل است که به طور طبیعی در بدن همه ما وجود دارد و بیشترین مقدار آن در مفاصل، چشم‌ ها و پوست دیده می‌ شود.

تزریق ژل برای جوانسازی صورت
تزریق ژل برای جوانسازی صورت

این ترکیب در پوست ما به جذب آب می پردازد و باعث می شود پوست به خوبی آب رسانی گردد اما با بالا رفتن سن و کاهش سطح آن در پوست، از مقدار آبی که در پوست وجود دارد کاسته می‌ شود و این مسئله منجر به تشکیل چین و چروک روی صورت خواهد شد. تزریق ژل هیالورونیک اسید می تواند به ترمیم و جوانسازی صورت کمک کند و نتایج حاصل از آن فورا قابل مشاهده هستند.

 

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

هیالورونیک اسید انواع مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از بلیترو بالانس، ژوویدرم اولترا، ژوویدرم اولترا پلاس، رستالین، رستالین سیلک، رستالین لیفت و ولیوما. هر یک از این فیلرهای هیالورونیک اسید دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که پس از تزریق در نقاط مختلف صورت شروع به تاثیر گذاری می کنند.

برای بهبود خطوط ریز اطراف لب و افزایش حجم لب از ژل رستالین سیلک، رستالین، ژوویدرم الترا، و بلترو استفاده می شود. از فیلرهای بلترو و رستالین سیلک اغلب برای اصلاح خطوط ریز صورت استفاده می شود. برای از بین بردن خطوط اطراف بینی که تا نزدیک دهان امتداد یافته است و خطوط اطراف دهان از ژل های ژوویدرم اولترا، ژوویدرم الترا پلاس، رستالین، رستالین لیفت و بلترو بالانس استفاده می شود. برای لیفت گونه نیز اغلب از ژل ولیوما استفاده میگردد تا این قسمت جوان شود.

 

میزان ماندگاری فیلر ها چقدر است؟

میزان ماندگاری هر یک از این فیلرها متغیر است و آثار حاصل از تزریق برخی از آنها مدت بیشتری باقی می ماند. به طور کلی میزان اثرگذاری فیلرها و نتایجی که از تزریق آن ها به دست می آید در افراد مختلف یکسان نیست و اغلب به محل تزریق ژل، سن بیمار، ویژگی‌ های فیلر تزریق شده و ویژگی‌ های فردی پوست متقاضی درمان بستگی دارد.

ماندگاری فیلر چقدر است؟
ماندگاری فیلر چقدر است؟

معمولاً نتایج حاصل از تزریق ژل لب حدود ۶ ماه باقی می ماند. نتایج به دست آمده از تزریق ژل برای رفع خطوط اطراف بینی حدود ۹ تا ۱۲ ماه دیده می‌ شود و تزریق ژل گونه تا ۲۴ ماه ماندگاری دارد. پس از گذشت این بازه ی زمانی شما به تزریق مجدد برای حفظ نتایج به دست آمده نیاز خواهید داشت. پزشک در این مرحله ارزیابی پوست صورت و لب های شما می پردازد تا از نیاز به تزریق مجدد ژل اطمینان حاصل کند.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل شامل چه مواردی است؟

در ابتدا متخصص پوست بررسی سابقه پزشکی شما می‌ پردازد سپس ناحیه ای که قرار است درمان شود را بررسی می نماید. باید پوست ناحیه موردنظر تمیز باشد اما در صورتی که در این قسمت هر گونه عفونتی دیده شود روند تزریق ژل تا زمانی که عفونت برطرف نشده است به تاخیر خواهد افتاد.

اگر شما از قرص های رقیق کننده خون از قبیل آسپرین، ایبوپروفن یا داروهای گیاهی استفاده می کنید باید به مدت دو هفته قبل از تزریق ژل به صورت با اجازه پزشک معالج خود آنها را قطع کنید زیرا باعث می شوند ریسک بروز عوارض جانبی افزایش پیدا کند.

 

کاربردهای ژل هیالورونیک اسید چیست؟

کاربردهای ژل هیالورونیک اسید
کاربردهای ژل هیالورونیک اسید

از ژل هیالورونیک اسید برای موارد زیر استفاده می شود:

  •  رفع چین و چروک صورت
  • رفع خطوط اطراف بینی
  • رفع خطوط اطراف دهان
  • رفع خطوط روی فک
  • افزایش حجم لب ها
  • برطرف کردن خطوط دور چشم
  • برجسته کردن گونه ها
  • از بین بردن خطوط کنار گوش
  • افزایش حجم پشت دست ها

 

چه افرادی نمی‌ توانند متقاضی درمان با تزریق ژل باشند؟

تزریق ژل هیالورونیک اسید برای افراد زیر ممنوع می باشد:

  •  افرادی که دچار عفونت فعال هرپس دهانی یا صورت هستند.
  • افرادی که در محلی که قرار است تزریق انجام شود عفونت دارند.
  • افرادی که دیابت کنترل نشده دارند.
  • افرادی که دچار مشکلات انعقاد خون هستند.
  • افرادی که در دوران بارداری یا شیردهی به سر می برند.
  • افرادی که به هر یک از محصولات هیالورونیک اسید حساسیت دارند.

تزریق ژل هیالورونیک اسید برای جوانسازی صورت در افرادی که از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن استفاده می کنند باید با احتیاط انجام شود.

 

آیا تزریق ژل هیالورونیک اسید درد دارد؟

پزشک قبل از شروع فرایند تزریق ژل از پماد بی حس کننده استفاده می کند تا شما در طول درمان هیچ گونه دردی را احساس نکنید. همچنین برخی از برندهای فیلرهای هیالورونیک اسید برای احساس راحتی بیشتر در شما حاوی لیدوکائین هستند. استفاده از کمپرس یخ قبل و بعد از تزریق ژل در کاهش درد و تورم بسیار موثر است.

 

عوارض جانبی تزریق ژل چیست؟

عوارض تزریق ژل
عوارض تزریق ژل

تورم و کبودی خفیف، خونریزی، قرمزی پوست و به وجود آمدن توده در محل تزریق از عوارض جانبی شایع تزریق ژل محسوب می‌شوند. اما بی‌حسی، بروز واکنش آلرژیک، عفونت، تاول و تشکیل کیست، بروز واکنش التهابی، حرکت کردن فیلر به سایر نقاط صورت، کبود شدن رنگ پوست و تشکیل بافت اسکار از جمله عوارض جانبی غیر رایج تزریق فیلر هستند که به بررسی فوری پزشکی نیاز دارند.

 

مراقبت های پس از تزریق ژل شامل چه مواردی است؟

  •  شما می توانید پس از اتمام تزریق ژل به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازید و نیازی به استراحت در منزل ندارید.
  •  پس از انجام دادن فعالیت هایی که باعث می شود عرق کنید و خسته شوید خودداری نمایید.
  • در صورتی که درد و تورم در محل تزریق ژل حساس شد می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  •  تا ۵ روز از مصرف آسپرین و داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب خودداری کنید.
  •  به مدت ۷ تا ۱۰ روز پس از تزریق ژل از مصرف ویتامین ای، روغن ماهی، جین سینگ و سیر اجتناب کنید.
  • از ماساژ دادن صورت خود پرهیز نمایید.

 

تزریق ژل ارزون

برخی از افرادی که قصد جوانسازی صورت خود را دارند به دنبال تزریق ژل ارزان می‌ گردند و می‌ خواهند که با صرف هزینه بسیار ناچیز صورتی جوان و شاداب داشته باشند. چنین چیزی اصلا ممکن نیست چرا که باید برای زیبایی صورت هزینه کرد.

تزریق ژل های بی کیفیت و به عبارتی ارزان قیمت می تواند ریسک بروز عوارض جانبی را به شدت افزایش دهد. چنانچه قصد تزریق ژل صورت را دارید کاملا احتیاط کنید و از وسوسه شدن برای امتحان کردن ژل های ارزان قیمت اجتناب نمایید.

 

درماتولوژیست در تهران

برای تزریق ژل شما باید به بهترین متخصص پوست در تهران مراجعه کنید تا نتیجه مطلوبی را از درمان خود به دست بیاورید. شما می توانید با مراجعه به مراکز زیبایی ما از خدمات ما بهره مند شوید. ما با به کارگیری تیم تخصصی و استفاده از بهترین برندهای ژل به شما برای جوانسازی صورت کمک می‌ کنیم.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا