بهترین مرکز لیزر آیت الله کاشانی برای ساکنین غرب تهران

مرکز لیزر آیت الله کاشانی

مرکز لیزر آیت الله کاشانی

خیابان آیت الله کاشانی در غرب تهران یکی از پر جمعیت ترین مناطق پایتخت است. هرجا جمعیت ساکنین بیشتر می شود امکانات و مراکز متعدد از جمله فروشگاهی و خدماتی هم زیاد می شوند تا پاسخگوی نیاز مردم باشند. وجود مراکز خدماتی در مناطق مختلف تهران بزرگ مردم را از طی کردن مسافتهای طولانی برای دسترسی به این مراکز در مناطق دیگر شهر راحت می کند.

اما این یک مقاله ی شهرشناسی و جغرافی شناسی نیست. امروز قرار است در مورد یکی از مراکز درمانی/ زیبایی مهم در منطقه ی غرب تهران با شما صحبت کنیم. مرکز لیزر موهای زائد.

با توجه به علاقه و تقاضای روزافزون مردم برای لیزر کردن موهای زائد، مراکز زیادی در تهران تاسیس شده اند که خدمات لیزر ارائه می کنند. همانطور که در مورد سایر مراکز خدماتی هم صادق است، دسترسی محلی به مرکز لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید حتی بیشتر از سایر مراکز.

مرکز لیزر آیت الله کاشانی
مرکز لیزر آیت الله کاشانی

چراکه لیزر یک درمان چند جلسه ای است که نیاز می شود هرچند وقت یکبار به مرکز لیزر مراجعه کنید، لذا سخت بودن دسترسی به مرکز می تواند در طولانی مدت مایه ی عذاب و دردسر شما بشود. به همین خاطر اگر می خواهید درمان لیزر موهای زائد را انجام دهید و برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید، مرکزی را انتخاب کنید که در نزدیکی محل زندگی شما باشد و دسترسی مناسبی برایتان داشته باشد.

در ادامه بیشتر در مورد لیزر موهای زائد صحبت می کنیم و جنبه های مختلف آن را با هم بررسی می نماییم. سپس بهترین مرکز لیزر موهای زائد در محدوده ی خیابان آیت الله کاشانی را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 لیزر موهای زائد

سعی می کنیم خلاصه و کپسولی کمی اطلاعات در مورد مزیت های بیشمار لیزر به شما بدهیم. اگر لیزر موهای زائد را انجام دهید:

  • به صورت دائمی و برای همیشه از شر موهای زائد بدن خلاص می شوید
  • از دست تیغ و ژیلت و اپیلاسیون و عوارض ملتهب کننده و دردناک آنها راحت می شوید
  • درمانی ایمن را تجربه می کنید که هیچ عوارض جدی و طولانی ندارد
  • می توانید همه ی نقاط بدن از صورت گرفته تا نوک پا را لیزر کنید و موهای زائدش را به صورت دائمی از بین ببرید( البته به جز ابرو ها)
  • می توانید به جای یک یا چند قسمت بدن به صورت یکجا کل بدن را لیزر کنید
  • در نهایت بعد از دوره ی لیزر پوستی صاف، شفاف و صیقلی پیدا خواهید کرد
  • زیبایی ناشی از لیزر اعتماد به نفس شما را زیاد خواهد کرد
  • با رفع دائمی موهای زائد بدن به بهداشت فردی خود کمک کرده اید و احتمال بروز عفونت ها و بیماری های باکتریایی ناشی از جمع شدن عرق در موی زائد را کاهش داده اید
  • درمانی به صرفه و اقتصادی را پشت سر گذاشته اید

البته ی همه ی اینها به شرطی است که برای لیزر کردن موهای زائد به مرکز معتبر و با کیفیتی مراجعه کنید.

مرکز لیزر آیت الله کاشانی
مرکز لیزر آیت الله کاشانی

لیزر موهای زائد خانم ها

بیشترین مشتریان لیزر موهای زائد خانم ها هستند. بیشترین نواحی بدن هم که لیزر می شوند معمولا زیر بغل و مخصوصا پا ها هستند. البته این اصلا به معنی آن نیست که آقایان نمی توانند از مزایای لیزر موهای زائد به همان اندازه بهره ببرند. خانم های عزیز بدانند که لیزر فقط مخصوص موهای ضخیم نیست، بلکه می توان موهای کرکی بدن را هم لیزر کرد. هرچند فرآیند آن کمی حساس تر خواهد بود.

پس اگر روی شانه، سینه، کمر و ساید نواحی بدن خود موی کرکی دارید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید، لیزرمی تواند به شما کمک زیادی بکند. اتفاقی که شاید با هیچ روش سنتی دیگری قادر به تجربه کردنش نباشید.

خانم ها شرایط عمومی متفاوت تری نسبت به آقایان دارند که ممکن است در روند لیزر تاثیر گذار باشد. در ادامه به آنها می پردازیم.

مرکز لیزر آیت الله کاشانی
مرکز لیزر آیت الله کاشانی

لیزر موهای زائد در دوران بارداری

دوران بارداری برای یک خانم دوره ی ویژه ای است. نه فقط به خاطر نوزادی که در شکم می پروراند، بلکه به خاطر حساسیت و تغییرات بدن مادر. واقعیت آن است که در دوران بارداری بدن خانم ها دچار تغییرات هورمونی زیادی می شود. همین تغییرات هورمونی ممکن است باعث رشد بیشتر موهای زائد یا جوانه زدن آنها در نقاطی باشد که قبلا رشد نمی کردند.

لیزر به خودی خود تاثیر متفاوتی روی زنان باردار ندارد. اما تغییرات بدن مادر و تحولات جزئی هورمونی باعث می شود بدن ثبات چندانی نداشته باشد. به همین خاطر نمی توان تمام تاثیرات و عوارض لیزر را مانند شرایط عادی بر بدن مادر پیش بینی کرد. لذا ممکن است بدن یک خانم باردار در این زمان خاص واکنش متفاوتی نسبت به لیزر داشته باشد.

از همن رو برای حفظ ایمنی بیشتر توصیه می شود در دوران بارداری درمان لیزر موهای زائد را شروع نکنید، و چنانچه در حین درمان باردار شدید، درمان را تا بعد از وضع حمل متوقف کنید.

مرکز لیزر آیت الله کاشانی
مرکز لیزر آیت الله کاشانی

لیزر در دوران بلوغ

دوران بلوغ بلوغ زنان هم تشابهاتی با دوران بارداری دارد. از منظر اینکه بدن دختران در این دوره هم دچار تغییرات هورمونی می شود. مخصوصا دختران امروزی که تنقلات ناسالم زیادی مصرف می کنند.

از همین رو هرچند لیزر به خودی خود خطری برای این دست از دختران عزیز ندارد، اما باز هم تاثیرات و عوارضش روی پوست غیر قابل پیشبینی است. احتمال بروز خطر ناشی از لیزر در این دوران بسیار کمتر از دوران بارداری است، اما به هر صورت بهتر است چندان روی لیزر کردن موی بدن در این سنین اصرار نکنید. هرچند بعد از معاینات پزشک متخصص حاضر در مرکز، طبق صلاحدید و نظارت او می توان لیزر را برای دختران در حال بلوغ هم انجام داد.

لیزر موهای زائد مردان

مرادن موهای زائد بیشتری بر بدن خود دارند. این مسئله خود به خود آنها را به گزینه ی بهتری برای لیزر تبدیل می کند. علاوه بر آن آقایان می توانند از لیزر برای رفع دائمی موهای صورت یا کنترل رشد آنها همچنین آنکادر کردن ریششان استفاده ببرند.

لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

بهترین مرکز لیزر در محدوده ی آیت الله کاشانی

مرکز لیزری که دسترسی خوبی برای غرب تهران داشته باشد، مزیت فوق العاده ای برای ساکنان محدوده ی خیابان آیت الله کاشانی دارد. چون همانطور که گفتیم لیزر یک درمان دوره ای و زمانبر است( تقریبا شش ماه الی یکسال) که دوری آن نسبت به محل زندگی فرد می تواند دردسر ساز باشد.

خوشبختانه یک مرکز باکیفیت و معتبر با دسترسی مناسب نسبت به خیابان آیت الله کاشانی وجود دارد.

مرکز لیزر هلنیوم، وقع در سمت غرب خیابان آزادی و در نزدیکی میدان، با در اختیار داشتن بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار کادری مجرب از تکنسین های متخصص و با تجربه، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکز لیزر در ناحیه ی غرب تهران است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این مرکزو همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

بهترین مرکز لیزر در محدوده ی آیت الله کاشانی
بهترین مرکز لیزر در محدوده ی آیت الله کاشانی

محقق : ندا ناصری

مطلب بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا