معرفی یکی از بهترین مراکز بوتاکس در غرب تهران

مراکز بوتاکس در غرب تهران

مراکز بوتاکس در غرب تهران

غرب و شرق چندان مطرح نیست، وقتی که صحبت از یک پزشک معتبر و مرکزی حرفه ای در زمینه های زیبایی در میان باشد ، همه حاضرند از این سر شهر به آن سر بروند.

به هر حال بحث زیبایی صورتمان شوخی بردار نیست.به خصوص اگر تصمیم به تزریق بوتاکس گرفته باشیم!

برخلاف آن چه که خیلی ها فکر می کنند، این بوتاکس نیست که به خودی خود ضرر دارد ، بلکه مراکز بی اعتبار و پزشکان ناشی هستند که اعتبار این گونه مواد درمانی را زیر سوال می برند!

مراکز بوتاکس در غرب تهران
مراکز بوتاکس در غرب تهران

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به خاطر شنیدن داستان های جور واجور در فضای مجازی راجع به تزریق بوتاکس حساس شده اید و به همین خاطر به دنبال یک مرکز درمانی معتبر و پزشکی ماهر و با تجربه می گردید ، پس به جای کاملا درستی آمده اید!

مجموعه ی ما سالهاست که در زمینه های مختلف زیبایی مشغول خدمت به ساکنین غرب تهران و دیگر نقاط شهر است! مرکز زیبایی هلنیوم یکی از معتبرترین مراکز بوتاکس در غرب تهران می باشد که با در اختیار داشتن بهترین پزشکان زیبایی و درماتولوژیست ها تلاش دارد که خدماتی حرفه ای و موثر به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید!

بهترین برند و مارک بوتاکس 

نکته ای که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که کسب نتیجه ی مساعد از تزریق بوتاکس ، صرف نظر از پزشک ماهر به برند و مارک آن نیز برمی گردد!

بازار زیبایی امروز پر از برندهای نا آشنا و غیر معتبری است که استفاده از آن ها می تواند عواقب وخیمی به همراه داشته باشد.

بازار خرید و فروش بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.به همین خاطر باید به دنبال مارک های معروف و جواب پس داده باشید.

متاسفانه در حال حاضر نوعی بوتاکس تقلبی به بازار عرضه شده است که پرچم کانادا روی آن درج شده و به نام دیسپورت اصل انگلیس به متقاضیان فروخته می شود. بنا بر اطلاعیه سازمان بهداشت این بوتاکس مجوز ندارد و استفاده از آن می تواند عوارض جانبی وخیمی به همراه داشته باشد.

بهترین برند و مارک بوتاکس 
بهترین برند و مارک بوتاکس

بهترین و معتبرترین مارک های بوتاکس ، دیسپورت ، مصپورت (بوتاکس ایرانی) ، لینوریز و …می باشند.

هرکسی که کوچک ترین تحقیقی راجع به تزریق بوتاکس کرده باشد ، به خوبی با این برندها آشنایی دارد.

بوتاکس مصپورت خوبه ؟

سوالی که خیلی از مراجعه کنندگان ما می پرسند این است که آیا بوتاکس ایرانی مصپورت کیفیت لازم را دارد یا خیر؟

در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که بوتاکس مصپورت نیز مانند دیگر بوتاکس مکانیزم عمل مشخصی دارد و با انسداد مسیر سیگنال های مغز به عضلات (دستور حرکت ) موجب فلج موقت آن ها شده و در نهایت چین و چروک ها را برطرف می کند.

این بوتاکس تاییدیه سازمان بهداشت را دارد و کاملا اثرات مثبت خود را ثابت کرده است.علاوه بر این به خاطر این که محصول کاملا تولید داخل می باشد ، نسبت به دیسپورت و دیگر مارک های خارجی قیمت پایین تری دارد. پس استفاده از آن کاملا به صرفه می باشد.

نواحی تزریق بوتاکس کدامند ؟

بوتاکس را عموما برای رفع چین و چروک های پیشانی و میان دو ابرو به کار می برند.البته می توان برای خط خنده نیز از بوتاکس استفاده کرد اما به خاطر این که این ناحیه نزدیک به دهان و لب ها می باشد ، توصیه می گردد که برای رفع خط خنده از تزریق ژل و فیلر استفاده کنید.

هم چنین بوتاکس تاثیر خیلی خوبی هم بر روی رفع چین و چروک های خفیف اطراف چشم دارد

نواحی تزریق بوتاکس کدامند ؟
نواحی تزریق بوتاکس کدامند ؟

عوارض تزریق بوتاکس چیست ؟

همان طور که در ابتدای متن گفتیم ، تزریق بوتاکس اگر توسط یک پزشک ماهر انجام گیرد و برند محصول نیز کیفیت لازم را داشته باشد ، هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت. اما نمی توان انتظار داشت که این عملیات هیچ گونه عارضه ای به همراه نداشته باشد.برخی از رایج ترین عوارض بوتاکس شامل موارد زیر است :

  • تورم
  • قرمزی و التهاب
  • افتادگی پلک ها
  • عفونت

باید بگوییم که تمامی این عوارض موقتی هستند و بدون نیاز به درمان های اضافه بعد از مدتی خود به خود از بین خواهند رفت.اما در صورتی که این مشکلات طولانی مدت شدند، توصیه می کنیم که با پزشک خود مشورت کنید تا درمان های لازم انجام شود!

 

تخفیف بوتاکس در تهران

اسم تخفیف که می آید همه ناخودآگاه به یاد وب سایت هایی مثل تخفیفان و نت برگ می افتند.شیوه ی کاری این وب سایت ها این گونه است که با خرید بن های تخفیف ، به مرکز مورد نظر مراجعه کرده و از خدمات آن جا بهره مند می شوید.

تخفیف بوتاکس در تهران
تخفیف بوتاکس در تهران

اما متاسفانه گزارش های زیادی وجود دارد که مراکز مربوطه زیر بار تخفیفی که ارائه کرده اند نمی روند و افراد زیادی بعد از مراجعه به مرکز با هزینه های اضافه و گزاف زیاد دیگری هم مواجه می شوند که چه بسا قیمت نهایی را خیلی بالاتر می برد.

اما ما در مرکز زیبایی هلنیوم ، تخفیفاتی واقعی را به شما ارائه می کنیم و حتی یک ریال اضافه تر از آن چه که اطلاع رسانی شده است از مراجعه کنندگان خود دریافت نخواهیم کرد.

نکته ی خیلی مهم : خیلی از این مراکزی که در وب سایت های تخفیف ، تبلیغات خود را می گذارند، به خاطر فاسد شدن مواد بوتاکس و هم چنین تازه کار بودن، تخفیف می زنند.به همین خاطر باید هنگام انتخاب این تخفیف ها دقت زیادی داشته باشید که مبادا اسیر چنین مراکزی شوید!

 

بوتاکس خوب غرب تهران

با همه ی نکاتی که گفتیم ، دیگر جای تردید نیست که مهم ترین اصل به هنگام تزریق بوتاکس ، انتخاب یک مرکز خوب و  پزشکی ماهر و باتجربه است! پس چرا جستجوی بیخود می کنید؟!

مرکز زیبایی هلنیوم سالهاست که در خدمت تهرانی های عزیز می باشد. اعتبار ما به خاطر رضایت صد در صدی مراجعه کننده هایمان می باشد.!

همین امروز با ما تماس بگیرید و از خدمات بی نظیر هلنیوم بهره مند شوید!

گرد آورنده : ندا ناصری

منبع علمی 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا