قلوه ای و برجسته کردن لب با تزریق ژل در بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

لب های زیبا و برجسته با تزریق ژل

تزریق ژل لب به محبوب ترین روش در عرصه زیبایی تبدیل شده است و افراد زیادی در تمامی گروه های سنی از تزریق ژل برای برجسته کردن لب خود استفاده می کنند. دیگر برجسته کردن لب فقط مختص سلبریتی ها نیست و همه افراد حتی آقایان نیز متقاضی درمان با این روش جالب هستند.

اگر شما هم برجسته کردن لب توسط ژل را دوست دارید اما با این روش آشنایی ندارید و نمی دانید چه مزایا و معایبی دارد بهترین جا را برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص انتخاب کرده اید.

ماندگاری ژل لب

برجسته کردن لب توسط تزریق فیلر انجام می شود و بر اساس ماندگاری ای که دارد به سه دسته موقت، دائمی و نیمه دائمی تقسیم می شود. میزان ماندگاری ژل لب به فاکتورهای متعددی از قبیل سن بیمار، متابولیسم بدن، ژنتیک، تجربه و تخصص پزشک، نوع روش مورد استفاده و نوع ژل و فیلر بستگی دارد.

ماندگاری ژل تزریق شده
ماندگاری ژل تزریق شده

ترکیب اصلی فیلر نقش بسیار مهمی را در نتایج حاصل از تزریق ژل و ماندگاری آن ایفا می کند. می توان فیلرها را بر اساس ماندگاری و ترکیب سازنده اصلی به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • هیالورونیک اسید رایج ترین نوع فیلر است که نتایج حاصل از آن موقت می باشد اما هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.
  • کلاژن نیز با نتایج موقتی همراه است. اگرچه یک روش ایمن است ماندگاری آن در مقایسه با ژل هیالورونیک اسید محدود است.
  • کلسیم هیدروکسیل آپاتیت با نتایج طولانی‌ تری همراه است و آثار حاصل از آن حدود ۱۸ ماه باقی می ماند اما از آنجایی که یک ترکیب حجیم است معمولاً برای افرادی مناسب است که دوست دارند لب های آنها زیاد بزرگ شود.
  • پلی لاکتیک اسید نیز حدود دو سال ماندگاری دارد و به عنوان یک نوع فیلر با ماندگاری نسبتاً دائمی در نظر گرفته می شود اما به ندرت به درون لب تزریق می گردد.
  • تزریق چربی یک روش دیگر برای برجسته کردن لب است که در این حالت پزشک از چربی های بدن خود شما برای قلوه ای کردن لب ها استفاده خواهد کرد.
  • پی آر پی یا تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یک روش دیگر برای برجسته کردن لب است. در این روش نمونه خون شما تهیه می شود و در دستگاه سانتریفیوژ قرار داده خواهد شد تا تحت شرایط خاص خون و مشتقات آن از یکدیگر جدا شوند. سپس پزشک پلاسمای غنی از پلاکت را به درون لب شما تزریق می کند تا ظاهری کاملا طبیعی را به وجود بیاورد.

بهترین ژل لب کدام است؟

بهترین نوع ژل برای برجسته کردن لب، ژل هیالورونیک اسید است. از آنجایی که این ترکیب به صورت طبیعی در بدن وجود دارد باعث بروز عوارض جانبی نخواهد شد و چند ماه پس از تزریق به طور کامل توسط بافت های نرم لب جذب می شود.

بهترین ژل لب
بهترین ژل لب

یکی دیگر از ویژگی‌ های هیالورونیک اسید آب رسانی به پوست است که یک قابلیت مهم تلقی می شود. فیلرهای هیالورونیک اسید حاوی ویتامین، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، چربی و ترکیباتی از این قبیل هستند.

می ‌توان از این ژل برای افزایش حجم لب بالا یا پایین یا هر دو و نقاط اطراف لب استفاده کرد. استفاده از ژل هیالورونیک اسید ساده است و با عوارض جانبی کمی همراه است و مهمتر از همه آن که پس از تزریق شما نیاز به استراحت در منزل ندارید.

مشکلی که در ارتباط با این موضوع وجود دارد این است که نتایج حاصل از آن وقت است و در صورت تمایل به حفظ نتایج به دست آمده باید مجدداً برای تزریق ژل اقدام کنید.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب

اگرچه این روش زیبایی شامل عمل جراحی و یا حتی استراحت در منزل نیست باید شما برای تزریق ژل لب آماده باشید. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که یک مرکز زیبایی معتبر پیدا کنید تا بتوانید زمان مشاوره با پزشک همه سوالات خود را از او پرسید و یک دیدگاه کلی در این زمینه به دست بیاورید.

حدود یک تا دو هفته قبل از تزریق ژل لب باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون، الکل، آسپرین، ایبوپروفن و روغن ماهی خودداری کنید تا ریسک بروز عوارض جانبی به حداقل برسد. باید به اندازه کافی آب بنوشید تا بدن شما دچار کم آبی نشود.

در اکثر موارد شما نیازی به آزمایشات خاصی ندارید. در صورتی که به هر چیزی آلرژی دارید به پزشک خود باید اطلاع بدهید. خانم های باردار و خانم هایی که در دوران شیردهی به سر می برند و افرادی که دچار مشکلات انعقادی خون، دیابت یا لوپوس هستند مجاز به تزریق ژل لب نخواهند بود.

 

در طول تزریق ژل چه اتفاقی رخ می دهد؟

نحوه تزریق ژل لب
نحوه تزریق ژل لب

قبل از تزریق ژل پزشک به مدت یک تا دو دقیقه لب شما را ماساژ می دهد تا جریان خون رسانی به لب شما را تحریک کند. به طور کلی فرآیند تزریق ژن حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید. سپس پزشک از کرم بی حس کننده استفاده می کند تا شما دچار درد و ناراحتی نشوید و در مرحله بعد به تزریق ژل خواهد پرداخت.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

نتایج به دست آمده پس از تزریق ژل فوراً قابل مشاهده خواهد بود. برای آن که ریسک بروز عوارض جانبی ناشی از تزریق ژل به حداقل برسد باید از آرایش کردن و بوسیدن دیگران، قرار گرفتن در معرض هوای بسیار گرم، مصرف الکل و قرص مسکن، روغن ماهی ویتامین e و داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید. تا زمانی که پزشک به شما اجازه نداده است از ماساژ دادن لب خود اجتناب کنید.

 

بهترین دکتر تزریق ژل

آیا شما قصد دارید در تزریق ژل برای برجسته کردن لب های خود استفاده کنید می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید و درباره بهترین پزشک تزریق ژل لب به جمع ‌آوری اطلاعات بپردازید. بهترین دکتر تزریق ژل لب کسی است که شما بدون هیچ گونه مشکلی سوالات خود را از او می پرسید و او سوالات شما را به صورت صادقانه جواب می دهد.

بهترین دکتر برای تزریق ژل هرگز شما را وادار به برجسته کردن لب نخواهد کرد بلکه تصمیم نهایی را بر عهده شما خواهد گذاشت تا با خیال راحت و به دور از هر گونه فشار و اصراری تصمیم گیری کنید.

 

ارزان ترین مرکز تزریق ژل لب

شاید شما هم تبلیغاتی که مبنی بر برجسته کردن لب با کمترین هزینه و در ارزان ترین مرکز ارائه می شود را دیده باشید. باید خدمت شما عرض کنیم که اگر شما قصد دارید ظاهر خود را زیبا و جذاب کنید باید دست به جیب شوید چرا که زیبایی بدون صرف هزینه میسر نخواهد شد.

ارزان ترین مرکز تزریق ژل
ارزان ترین مرکز تزریق ژل

پس به هیچ عنوان فریب تبلیغات ارزان قیمت را نخورید چرا که استفاده از ژل های بی کیفیت یا به کارگیری تیم بدون تجربه می تواند فاجعه به بار بیاورد. در انتخاب مرکز تزریق ژل دقت کنید و پس از پرس و جو های فراوان و کسب اطلاعات لازم به مرکز مورد نظر خود مراجعه کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا