بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران کجاست ؟!

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران

بهترین مرکز تزریق ژل لب

نزدیک محل کارم ، یک مرکز زیبایی بود که همیشه می دیدم زنان و مردان زیادی بیرون آن صف می گیرند.حتی بعضاً صبح زود می آمدند و اسمشان را یادداشت می کردند که زودتر از همه نوبتشان شود. باور کردنی نبود اما این مطب به قدری شلوغ بود که یک بار کنجکاوی ام گل کرد و داخل شدم تا ببینم چه خبر است!

اما چشمتان روز بد نبیند ،محیط داخل مطب بیشتر شبیه به قصابی بود تا یک مرکز درست و حسابی پزشکی! اما فاجعه تر از خود مطب با تمام محیط نامناسب و غیربهداشتی اش ، نتیجه ی کار پزشک آن جا بود!

زنان و مردان بیچاره ای که یا لب هایشان شبیه به لب ماهی متورم شده بود یا این که به خاطر تزریق بد بوتاکس ابروهایشان به قدری بالا رفته بود که باید در پیشانی به دنبالشان می گشتی!!

وحشت کردم و فورا از آن جا بیرون آمدم.فقط این سوال برایم پیش آمده بود که با این وضعیت فاجعه بار چرا خیلی ها به این مطب و این پزشک مراجعه می کنند؟! بعدها فهمیدم که تنها علتش قیمت های به شدت ارزان مواد ژل و بوتاکس این مرکز بود!

بهترین مرکز تزریق ژل لب
بهترین مرکز تزریق ژل لب

راستش را بخواهید خیلی غصه ام گرفت که چرا مردم ما صرفاً به خاطر قیمت پایین تر باید به چنین جاها و پزشکانی مراجعه کنند و از یک کار با کیفیت زیبایی محروم بمانند!

این ماجرا باعث شد که بخواهم اندکی اطلاعات خودم را در این زمینه بیشتر کنم و بدانم که دقیقاً تزریق ژل و فیلر چگونه است و بهترین مارک ها و برندهایی که وجود دارد، شامل چیست.

مرکز زیبایی هلنیوم ، بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران می باشد که افتخار دارد کلیه ی خدمات زیبایی و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

حالا به سراغ اصل مطلب می روم و اطلاعات خودم را در این زمینه با شما در میان می گذارم.با ما همراه باشید

بهترین ژل تزریقی صورت

ژل و فیلرها را می توان برای هر نقطه از بدن تزریق کرد.اما این ژل ها از چه موادی ساخته می شوند و آیا اصولا عوارضی برای بدن دارند؟

ژل ها عموما از ماده ای به نام هیالورونیک اسید انسانی تولید می شوند. این ماده در بدن انسان وجود دارد و باعث می شود که آب و رطوبت در بافت پوست و بدن باقی مانده و طراوت و شادابی آن حفظ شود!

اما سن ما که بالاتر می رود ، تولید هیالورونیک اسید هم کم می شود. با تزریق این ژل ها به دو منفعت اساسی دست پیدا می کنید :

هم موجب افزایش حجم و برجستگی لب و گونه می شود

هم این که هیالورونیک اسید باعث جذب بیشتر آب و رطوبت در پوست می شود

از دیگر مزایای این ژل ها می توان به تحریک بدن به تولید بیشتر کلاژن و الاستین ، اشاره کرد!
این دسته از ژل ها عوارض جانبی خیلی کمی دارند و توسط سازمان FDA آمریکا نیز تایید شده اند.

بهترین ژل تزریقی صورت
بهترین ژل تزریقی صورت

بهترین ژل های تزریقی صورت هم آن دسته ژل هایی می باشند که حاوی هیالورونیک اسید باشند مثل : ژوویدرم ، رستیلن ، استایلج و …

هزینه تزریق ژل لب

همان طور که در اول متن هم گفتم ، هزینه های پایین تزریق ژل لب می تواند فاجعه بار باشد. واقعیت این جاست که مراکزی که قیمت های خیلی پایینی برای خدمات خود ارائه می کنند ،عموما کیفیت خیلی بدی دارند و بیشتر مواقع از برندهای بی کیفیت و چینی استفاده می کنند تا هزینه های خودشان را پایین نگه دارند.

اما در یک مرکز معتبر با پزشکی حرفه ای و منصف ، کیفیت کار فدای هزینه ی پایین نمی شود. قیمت تزریق ژل لب محدوده ی مشخصی دارد و بسته به نوع برند فیلرتان و تجربه ی پزشک ممکن است این قیمت اندکی جا به جا شود . به همین خاطر اگر با مرکزی مواجه شدید که قیمت هایی بسیار پایین تر از نرمال دارد ، بهتر است فوراً به کیفیت کارشان شک کنید.

هزینه تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل لب

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

هرکسی که گفته ” خنده بر هر درد بی درمان دواست ” مشخصا تا به حال با پدیده ای به اسم خط خنده مواجه نشده است.گرچه خندیدن برای سلامتی بدن ، مغز و روح بسیار موثر است اما این خنده ها نشانه ی خود را هم باقی می گذارند که به آن خط خنده یا ” خطوط نازولابیال” می گویند.

این مشکل با بالا رفتن سن بروز پیدا می کند (مخصوصاً در کسانی که حالات بیانی زیادی دارند )

اگر خط خنده ی شما آزارتان می دهد ، یک نوع فیلر فوق العاده وجود دارد که می تواند به خوبی این چروک ها را رفع کرده و ظاهر آن ها را کاهش دهد. این فیلر ژوویدرم Vollure XC نامیده می شود.

این نوع ژل که از خانواده ی ژوویدرم هاست ، بهترین گزینه برای رفع خط خنده است.چرا که بسیار سبک می باشد و وزن مولکولی پایینی دارد!

ژوویدرم Vollure XC یک نوع فیلر پوستی هیالورونیک اسید می باشد که می تواند چین و چروک های متوسط تا وخیم صورت را رفع کرده و تا 18 ماه هم ماندگاری داشته باشد .

گرچه این نسخه از ژل ژوویدرم به تازگی توسط سازمان FDA تایید شده اما فرمول آن از سال 2013 در اروپا و کانادا استفاده می شده است!

این فیلر تزریقی بسیار موثر به زیر سطح پوست تزریق می شود تا علاوه بر افزودن حجم، باعث رفع چین و چروک ها (خط خنده ) شده و ظاهر زیبای جوانی را به شما بازگرداند!

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده
بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

بهترین متخصص تزریق ژل | معرفی بهترین دکتر تزریق ژل

گرچه انتخاب یک برند معروف و جواب پس داده برای تزریق ژل خیلی مهم است اما شاید از آن مهم تر ، انتخاب یک پزشک زیبایی باشد که بتواند به خوبی این پروسیجر را برایتان انجام دهد. اگر به افراد تازه کار و ناشی اعتماد کنید ، ممکن است عوارض وخیمی گریبان گیرتان شود ، حتی اگر از بهترین مارک ژل استفاده کرده باشید.

در این جا تصمیم داریم که یکی از بهترین دکترهای تزریق ژل را به شما معرفی کنیم :

پزشک مرکز زیبایی هلنیوم ، افتخار دارد که با سال ها تجربه در زمینه ی تزریق ژل و فیلر در خدمت شما باشد.

شما می توانید از اینجا با مرکز هلنیوم در تماس باشید.

گردآورنده و مترجم : ندا ناصری

منبع علمی مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا