از لوس آنجلس تا تهران و تجربه من از تزریق ژل در غرب تهران!

تزریق ژل در غرب تهران

تزریق ژل در غرب تهران

قبل از این که به سراغ توضیح پروسیجر تزریق ژل برویم ، می خواهیم یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در غرب تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم که یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در غرب تهران می باشد (محدوده آزادی) افتخار دارد که خدمات زیبایی را با ارزان ترین و با کیفیت ترین ژل ها به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در این مطلب از خانم سین.الف که یکی از مراجعه کنندگان قدیمی و وفادار مجموعه ی هلنیوم می باشد ، درخواست کردیم که تجربه ی خود را در اختیار خوانندگان ما قرار دهد و بگوید که از اساس چگونه شد که به این مرکز مراجعه کرده و کیفیت خدمات دریافتی را چگونه دیده است!
در ادامه شرح این ماجرا را با هم می خوانیم:

تزریق ژل در غرب تهران
تزریق ژل در غرب تهران

تجربه ی من از تزریق ژل لب در غرب تهران (مرکز هلنیوم )

سلام خدمت دوستان گلم..
راستش اگر بخواهم که ماجرای تزریق ژل خودم را از اول برایتان بگویم ، خنده دار به نظر بیاید اما کاملا واقعی است . من تا سن 24 سالگی در لوس آنجلس آمریکا و به همراه خانواده زندگی می کردم و بعد از آن بود که به دلیل پاره ای از مشکلات ناچار شدیم به ایران بازگردیم!
از هر کسی که در آمریکا زندگی می کند، سوال کنید که محبوب ترین شوی تلویزیونی شان چه است و قطعا همگی پاسخ خواهند داد : “کارداشیان ها”
ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم.پیگیری جزییات این خانواده ی شلوغ و پر از دختر برای من که دختری جوان بودم، بسیار جذاب و جالب بود.همه ی دختران هم سن و سالم می خواستند که خودشان را شبیه به یکی از اعضای این خانواده کنند.
تا این که قضیه ی اعتراف کایلی جنر (دختر کوچک این خانواده ) به تزریق ژل لب مطرح شد و همه دانستند که این خانم با تزریق لب های خود را برجسته کرده است!
از آن زمان بود که تب تزریق همه ی دختران را فرا گرفت ، اما تا من بخواهم به خودم بیایم و با موج همراه شوم، ناچار شدیم که به ایران بازگردیم!

یکی از سخت ترین چالش هایی که با آن رو به رو بودم، این بود که دیگر نمی توانستم برنامه ی کارداشیان ها را ببینم.اما هیچ وقت وسوسه ی تزریق ژل لب از سرم دور نشد و به دنبال جایی می گشتم که بتواند لب هایم را دقیقا شبیه به کایلی جنر کند!

تزریق ژل لب در غرب تهران
تزریق ژل لب در غرب تهران

تا این که یک روز همین جور که در اینترنت جستجو می کردم ، با تبلیغ یک مرکز به نام هلنیوم برخورد کردم که فاصله ی زیادی از خانه مان نداشت ( ما ساکن غرب تهران بودیم ) .آن چه که در میان این همه تبلیغ های متفاوت ، نظرم را به این مرکز جلب کرد، استفاده از عکس کایلی به عنوان تبلیغ بود. نمی دانم چه شد که شماره این مرکز را وارد موبایلم کرده و قبل از این که بفهمم به آن جا زنگ زدم و نوبت گرفتم!
باورم نمی شد که این کار را انجام داده ام. به خاطر عدم آشنایی با کیفیت کار پزشکان ایرانی ، مدام تصور می کردم که قرار است بلایی بزرگ بر سر لب هایم بیاید! بین خودمان بماند ولی مدام تصویر سلبریتی های آمریکایی در ذهنم می چرخید که به خاطر تزریق بیش از حد ژل و بوتاکس ، ظاهر وحشتناکی پیدا کرده بودند!
تا این که روز موعود فرا رسید و من به مرکز مراجعه کردم. از لهجه ی انگلیسی ام فهمیدند که نمی توانم به خوبی فارسی صحبت کنم.به همین خاطر برخوردشان خیلی به آرامش من کمک کرد.
وقتی که وارد اتاق پزشک شدم ، بلافاصله راجع به برند ژلی که می خواست به لب هایم تزریق کند، سوال کردم.
پزشک هلنیوم ، جعبه ی ژل را به من نشان داد و با دیدن نام ژوویدرم و هیالورونیک اسید خیالم راحت شد. با توجه به تحقیقات من این ژل بهترین نوع ژل می باشد که حاوی موادی به نام هیالورونیک اسید است. این ماده در بدن انسان وجود دارد و باعث حفظ رطوبت و آب در بافت پوست می شود. به همین خاطر تزریق آن هیچ گونه عوارضی به دنبال نخواهد داشت!
عملیات شروع شد و پزشک قبل از هر چیزی برایم مقداری مواد بی حسی زد.سپس نقاط تزریق را روی لب هایم مشخص کرد و بعد از آن کار تزریق را شروع کرد.

باید بگویم که هیچ گونه دردی را احساس نکردم و قبل از این که به خودم بیایم ، کار تمام شده بود. پزشک آن جا که از علاقه ی من نسبت به لب های کایلی جنر مطلع شده بود، بعد از اتمام کار آینه ای به دستم داد و همزمان عکس کایلی را در موبایلش به من نشان داد.

تزریق ژل لب در غرب تهران
تزریق ژل لب در غرب تهران

باورکردنی نبود!! دقیقا آن چه که می خواستم شده بود. گرچه اندکی ورم و قرمزی روی لب هایم وجود داشت اما مشخصا کار پزشک هلنیوم دست کمی از پزشک خانم کایلی جنر نداشت!
از آن زمان که کیفیت کار و خدمات این مرکز زیبایی را دیدم تبدیل به مشتری وفاداری برای هلنیوم شدم و برای دیگر کارهای زیبایی نیز تنها ترجیح من هلنیوم است!

نت برگ ژل لب تهران

مرکز زیبایی هلنیوم برخلاف وب سایت هایی که بن تخفیف ارائه می کنند ، ترجیحش بر این است که به شکل مستقیم و بدون واسطه ، تخفیف های واقعی خود را به مراجعه کنندگان ارائه کند.
وب سایت هایی مثل تخفیفان و نت برگ ، گرچه بن های تخفیف می فروشند اما راستش را بخواهید ، تقریباً هیچ کس نیست که از خدمات مراکز معرفی شده توسط این دو وب سایت راضی باشد.
چرا که در کمال تاسف با مراجعه به این مراکز ، متوجه خواهید شد که هیچ گونه تخفیف چشم گیری در کار نبوده و تازه باید هزینه های بیشتری هم پرداخت کنید.
توصیه ی ما به شما استفاده از تخفیف های واقعی مراکزی مثل هلنیوم است.

بهترین متخصص تزریق ژل

علاوه بر مارک ژل و موادی که استفاده می کنید ، مهارت و حرفه ای بودن پزشک و متخصص تزریق ژل نیز بسیار حائز اهمیت است.در مرکز هلنیوم تلاش داریم که در وهله ی اول بهترین و با کیفیت ترین مواد ژل (ژوویدرم ، استایلج ، رستیلن و…) را استفاده کنیم و در وهله ی بعد نیز بهترین متخصصین و پزشکان زیبایی را گرد هم بیاوریم.
همین امروز با همکاران ما در هلنیوم تماس گرفته و نوبت بگیرید!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع علمی مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا