مرکز لیزر در جنت آباد | بهترین مرکز لیزر غرب تهران

مرکز لیزر در جنت آباد

مرکز لیزر در جنت آباد

اگر ساکن جنت آباد هستید باید به خوبی بدانید که این منطقه چقدر از مرکز شهر دور است. این یعنی برخی دسترسی ها برای ساکنین این منطقه قدری سخت است. وقتی هم که بحث پیدا کردن مرکز لیزر مطرح می شود، این دسترسی محدود اهمیت زیادی پیدا می کند.
چون اگر قصد داشته باشید مرکزی را برای لیزر موهای زائد انتخاب کنید، باید به راحتی و آسانی دسترسی آن توجه داشته باشید. اتفاقی که ممکن است در این منطقه به سادگی رخ ندهد. البته منظورمان این نیست که در جنت آباد یا حوالی آن مرکز لیزری وجود ندارد، بلکه منظورمان مجبور نشدن به انتخاب برخی مراکز غیر معتبر به خاطر عدم آگاهی از وجود گزینه های بیشتر است.

مرکز لیزر در جنت آباد
مرکز لیزر در جنت آباد

چنانچه قصد لیزر کردن موهای بدن خود را دارید و ساکن جنت آباد هستید یا محل کارتان در آنجاست، بهتر است بدانید که می توانید به سادگی به مرکز لیزر هلنیوم مراجعه کنید. هلنیوم در محدوده ی خیابان آزادی دسترسی بسیار ایده آلی برای کسانی دارد که در جنت آباد هستند. علاوه بر سطح دسترسی مناسب، کیفیت بسیار بالای خدمات به واسطه ی در اختیار داشتن جدیدترین دستگاه های لیزر با بهترین تکنسین های متخصص، باعث شده تا هلنیوم به یکی از معتبر ترین مراکز لیزر در محدوده ی غرب تهران تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
در ادامه بیشتر در مورد مقوله ی لیزر موهای زائد و دلیل اهمیت سطح دسترسی آن با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

چرا لیزر؟

لیزر موهای زائد زیر مجموعه ی درمان های زیبایی است. اگر شما هم از شیو کردن های مداوم و زمانبر و همچنین پر دردسر موهای زائد هر نقطه از بدن خود خسته شده اید یا دیگر طالقت و حوصله ی درد و هزینه ی اپیلاسیون را ندارید، می توانید از مزایای لیزر بهره ببرید.
لیزر موهای زائد درمانی است که با یک دوره انجام دادن آن می توانید برای همیشه موهای زائد بدن خود را از بین ببرید. چراکه لیزر تاثیر دائمی و مادام العمر دارد. اگر قبلا با لیزر آشنایی نداشتید، احتمالا سوالات زیادی در ذهنتان ایجاد شده است که در ادامه تلاش می کنیم پاسخ آنها را به شما بدهیم.

مرکز لیزر در جنت آباد
مرکز لیزر در جنت آباد

چرا دسترسی به مرکز لیزر اهمیت زیادی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم لیزر یک درمان دوره ای است. یعنی باید طی چند جلسه ی متداوم و مجزا انجام شود. جلساتی که فاصله ی آنها قطعا بیشتر از چند ساعت و چند روز است.
به واسطه ی اینکه لازم است برای این درمان هرچند وقت یکبار دوباره به مرکز لیزر مراجعه کنید، دسترسی نامناسب می تواند در بلند مدت مایه ی دردسر شما باشد و وقتتان را هدر دهد. مثلا اگر در ناحیه ی غرب باشید و مجبور باشید در ساعات پر تردد به مرکز لیزری بروید که از شما خیلی دور است، احتمال دارد به خاطر ترافیک دیر به مرکز برسید و نوبت لیزرتان که آن همه برایش دردسر کشیده اید را از دست بدهید.
پس هرچه مسیر رسیدن به مرکز لیزر برای شما آسان تر باشد، راحت تر خواهید بود و وقتتان هدر نخواهد رفت. علاوه بر آن هرگاه مشکلی هم پیش بیاید یا سوالی داشته باشید که نیازمند حضور در مرکز است، راحت تر می توانید به آنجا مراجعه کنید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات این درمان دوره ای بیش از هرچیز به شرایط پوست و موی خود فرد وابسته است. عواملی همچون رنگ پوست، حساسیت پوست، بیماری های خاص آن فرد، ضخامت مو، رنگ مو و غیره در تعیین تعداد جلسات مورد نیاز هرکس موثر هستند.
اما اگر بنا باشد عدد میانگینی را در نظر بگیریم، باید بگوییم که به طور متوسط هر نفر به حداقل 6 جلسه و حداکثر 15 جلسه لیزر نیاز دارد تا موهای زائد بدنش برای همیشه از بین بروند.

مرکز لیزر در جنت آباد
مرکز لیزر در جنت آباد

فاصله بین جلسات لیزر

قبلا هم گفتیم که اگر قصد لیزر کردن موهای بدن خود را دارید، بهتر است عجله ای نداشته باشید. فاصله ی بین جلسات لیزر چند ساعت و چند روز نیست. بلکه آنهم به سرعت رشد مو در بدن هر فرد بستگی دارد. هرچه موهای بدن فرد سریع تر رشد کنند یعنی زود تر آماده ی دوباره لیزر شدن هستند.
اگرچه سرعت رشد مو در بدن هرکس با دیگری متفاوت است، اما به طور میانگین هرکس به 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارد تا موهای بدنش آماده ی جلسه ی بعدی لیزر شوند.

لیزر موهای زائد آقایان

اینکه عموم مردم فکر می کنند لیزر مختص خانم هاست، ناشی از اطلاع رسانی نامناسبی است که تا کنون از این درمان انجام شده. واقعیت این است که موهای زائد بدن آقایان از خانم ها بیشتر است لذا اصولا گزینه های مناسب تری برای لیزر هستند. هرچند تابو های اخلاقی و اجتماعی عموما جلوی مردان را برای لیزر کردن موهای بدنشان می گیرد.

مرکز لیزر در جنت آباد
مرکز لیزر در جنت آباد

جالب است بدانید که ریش و سبیل مرد ها هم موی زائد به حساب آمده و کاملا قابل لیزر شدن هستند! نگران نباشید، تنها کاربرد لیزر حذف همیشگی ریش و سبیل شما نخواهد بود بلکه با آن می توانید به جای حذف، رشد موهای صورتتان را کنترل کنید.
موی صورت مردان عموما به خاطر تیغ زدن های مداوم زود و زیاد رشد می کند، در حالی که می توانید با لیزر سرعت رشد آنها را کاهش داده و به حد دلخواهتان برسانید!

خطرات لیزر موهای زائد

لیزر در واقع یکی از ایمن ترین و بی خطرترین درمان های موجود است. اما شاید از بعضی افراد خلاف این را بشنوید! نکته این است که در گذشته لیزر درمان نسبتا پر عوارضی بود که خیلی ها رغبتی به انجام آن نداشتند. علاوه بر آن برخی از مراکز به دلیل خدمات نامناسب باعث می شوند لیزر خطراتی برای پوست به همراه داشته باشد.

مرکز لیزر در جنت آباد
مرکز لیزر در جنت آباد

اما تکنولوژی لیزر در دوره ی اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته و دستگاه های جدید لیزر در کنار تکنسین های آموزش دیده ی متخصص، عملا خطر لیزر را به صفر رسانده اند. کسانی که از ایمنی لیزر بد می گویند یا اطلاعات تاریخ گذشته ای دارند و یا به مرکز نامعتبر و بی کیفیتی مراجعه کرده اند. اگر مرکز خوبی را انتخاب کنید می توانید اطمینان صد در صدی به ایمنی لیزر داشته باشید.

محقق : ندا ناصری
مطلب تخصصی بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا