معرفی مرکز لیزر موهای زائد شهران از زبان یک مراجعه کننده!

مرکز لیزر موهای زائد شهران | لیزر مو زائد در شهران

مرکز لیزر موهای زائد شهران

دوستان عزیز سلام

از یکی از مراجعه کنندگان عزیز هلنیوم درخواست کردیم که تجربه ی خودش را از لیزر موهای زائد در این مرکز با ما در میان بگذارد. خلاصه ی این تجربه در متنی است که در ادامه می خوانید. با ما همراه باشید :

دوستی داشتم که دو ویژگی بسیار متضاد داشت : هم بسیار تنبل بود و هم خیلی وسواسی!

بنده خدا همیشه آرزو می کرد که کاش قرصی اختراع شود که با خوردن آن هم تمیز شوی و هم موهای زائدت بریزد و دیگر نیازی به اصلاح هر روزه نداشته باشید.

متاسفانه هیچ وقت به آرزوی اولش نائل نشد و هنوز هم ناچار است صبح به صبح دوش بگیرد اما برای دومی راهکار فوق العاده ای پیدا کرد : لیزر موهای زائد !

مرکز لیزر موهای زائد شهران
مرکز لیزر موهای زائد شهران

دوست ما بعد از چند جلسه ی درمانی به کلی از شر موهای زائد پاها و دست هایش خلاص شده بود و دیگر لازم نبود که مرتب موهای زائدش را تیغ بکشد.

از آن جایی که نتیجه ی فوق العاده ای از درمان خود گرفت ،من هم تصمیم گرفتم که آدرس مرکزی که رفته بود را از او پرسیدم ، اما فاصله ی زیادی تا محل زندگی من که شهران بود ، داشت! به همین خاطر خودم دست به کار شده و به دنبال یک مرکز لیزر معتبر در غرب تهران گشتم و این شد نتیجه ی جستجوهای من :

مرکز لیزر هلنیوم ، در حوالی غرب تهران ،یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای لیزر موهای زائد خود به آن جا مراجعه کنید. این مرکز مجهز به بهترین دستگاه لیزر می باشد که یکی از جدیدترین دستگاه های موجود در کشور است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در پروسه ی جستجو برای یافتن یک مرکز معتبر لیزر ، به اطلاعات زیادی هم در این راستا دست پیدا کردم که می خواهم آن ها را با شما در میان بگذارم.

عوارض لیزر موهای زائد : افسانه یا حقیقت؟

مهم ترین نگرانی من در این باره ، بروز عوارض جانبی بود. راستش را بخواهید اینترنت هم می تواند فضای فوق العاده ای برای کسب اطلاعات باشد و هم منبع خیلی بزرگی برای شایعه و افسانه!

وقتی که راجع به عوارض جانبی لیزر جستجو می کردم با عکس های خیلی ترسناکی از بیمارانی برخوردم که دچار سوختگی های فراوانی شده بودند یا این که رشد موهای زائدشان به جای کاهش ، افزایش زیادی پیدا کرده بود!

عوارض لیزر موهای زائد
عوارض لیزر موهای زائد

اما چند نکته ی خیلی مهم :

بروز عوارض جانبی ممکن است به خاطر دستگاه های قدیمی تری مثل آی پی ال باشد .با بروز نسل جدید دستگاه های لیزر دیگر خبری از سوختگی و االتهاب نیست چرا که همه ی ان ها مجهز به دستگاه های کولینگ و خنک کننده هستند که علاوه بر کاهش درد ، جلوی سوختگی را هم می گیرد

یکی دیگر از دلایل بروز عوارض جانبی ، به خاطر عدم در نظر گرفتن برخی نکات از سوی مراجعه کننده و مرکز است. مثلا فرد روی ناحیه ی مورد نظر تاتو دارد یا این که حمام آفتاب گرفته ! در این صورت اشعه ی لیزر قادر به تشخیص فولیکول مو روی سطح پوست نخواهد بود و در نتیجه بافت های اطراف را هم می سوزاند!

یا این که مرکز مورد نظر بهداشت را رعایت نمی کند ، روی هندپیس دستگاه سلفون نمی کشد ، روتختی هر فرد را عوض نمی کند یا این که محیطی غیربهداشتی دارد که همه ی این ها می تواند منجر به بروز عفونت و التهاب های پوستی شود.

در غیر این صورت امکان ندارد که در اثر لیزر موهای زائد دچار سوختگی یا هرگونه عوارض ناگوار دیگری شوید.

عوارض لیزر موهای زائد
عوارض لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

این نکته یکی از اصلی ترین و رایج ترین سوالاتی است که افراد در حین پروسه ی لیزر برایشان پیش می آید. اما واقعاً جواب مشخص و کلی برای این سوال وجود ندارد. به عنوان مثال دوست من (که اول مقاله ذکرش را گفتم ) با 8 جلسه به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کرد اما من بعد از 6 جلسه ، به آن چه که می خواستم رسیدم.

در طی تحقیقات متوجه شدم که تعداد جلسات ، به ژنتیک و هورمون های هر فرد بازمی گردد. اما به طور کلی حدوداً بین 6 الی 12 جلسه لازم است تا به لیزر موهای زائد به خوبی جواب بدهد.

نکته ی خیلی مهم : عروق تغذیه رسان به فولیکول های مو بلاخره خودشان را ترمیم می کنند و پس از مدتی دوباره موهای زائد رشد خواهند کرد (البته با حجم خیلی کمتر).به همین خاطر جلسات شارژ لیزر را نیز باید در نظر بگیرید تا نتیجه ی کلی را حفظ کنید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد
تعداد جلسات لیزر موهای زائد

فاصله میان جسلات لیزر

فاصله ی میان جلسات لیزر ، به خاطر این است که موهای پنهان اجازه دهیم که رشد کنند و به این ترتیب آن ها را با اشعه ی لیزر مورد هدف قرار دهیم! بسته به ژنتیک و هورمون های هر فردی ، دوره ی رشد موها 3 الی 5 هفته خواهد بود. پس فاصله ی میان جلسات لیزر نیز همین قدر است.

نکته ی مهم : به یاد داشته باشید که اگر فاصله ی میان جلسات لیزر خیلی کوتاه یا خیلی زیاد شد ، عملاً این پروسه کارایی خودش را از دست خواهد داد .

قیمت لیزر موهای زائد در مرکز لیزر شهران

خب راستش را بخواهید ، من که نتوانستم مرکز معتبر و با سابقه ای را در شهران پیدا کنم اما بهترین انتخاب من مرکزی حوالی شهران و غرب تهران بود که با مرکز هلنیوم برخورد کردم. مهم ترین اصل در هلنیوم که باعث شد به تصمیم خودم اطمینان کنم ، همین هزینه ی کاملاً منصفانه مرکز بود.قیمت ها علاوه بر این که مناسب بودند ، بلکه پکیج های لیزر نیز فرصت انتخاب زیادی را به شما می دادند تا از میان آن ها یکی را انتخاب کنید.

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

کلینیک پوست در شهران

در نهایت این که باید بگویم گرچه ساکن ناحیه ی شهران هستم اما هربار برای جلسات لیزر خود در مرکز هلنیوم شوق و ذوق زیادی دارم و مسافتی را طی می کنم تا به این مرکز برسم!

علاوه بر خدمات لیزر ، انواع روش های جوانسازی پوست و هم چنین تزریق ژل و بوتاکس نیز در این مرکز انجام می شود.

امیدوارم که تجربه من از لیزر موهای زائد در هلنیوم  برای شما مفید بوده باشد.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا