اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر خیابان آزادی هستید، بخوانید!!

مرکز لیزر خیابان آزادی

مرکز لیزر خیابان آزادی

خیابان آزادی یکی از مهمترین خیابان های تهران است. خیابان آزادی-انقلاب به دلیل اینکه شاهراه ترافیکی است، از قدیم شاهرگ حیاتی تهران بوده. اما این مسئله چه ارتباطی به لیزر دارد؟

خب یکی از مهمترین مولفه ها برای انتخاب یک مرکز لیزر، جدای از کیفیت کار مطلوب، این است که سطح دسترسی آن مرکز به شما چقدر مناسب است. اگر محل کار یا زندگی شما در حوالی خیابان آزادی است، بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که در همین محدوده باشد.

ولی نکته ی قابل تأمل تر در مورد مرکز لیزری که در محدوده ی خیابان آزادی وجود دارد دسترسی آسان به آن از سراسر تهران است، نه فقط محدوده های همسایه. هرجای تهران که باشید به سادگی با استفاده از مترو یا حتی تاکسی و اتوبوس می توانید به جای جای این خیابان دسترسی داشته باشید. چون همانطور که گفتیم خیابان آزادی شاهرگ ارتباطی پایتخت است.

پس چنانچه مرکز لیزر معتبری را انتخاب کنید که حوالی خیابان آزادی است، می توانید مطمئن باشید که مولفه ی اول را رعایت کرده اید،یعنی سطح دسترسی خوبی به آن دارید.

مرکز لیزر خیابان آزادی
مرکز لیزر خیابان آزادی

اما چرا سطح دسترسی به مرکز لیزر اهمییت دارد؟ در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم. با ماهمراه باشید.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

لیزر یک درمان دوره ای است. منظور از دوره ای این است که باید طی چند مرحله و جلسات متعدد و مجزا انجام شود تا بتواند تاثیر لازم برای حذف دائمی موهای زائد بدن را به همراه داشته باشد. این مسئله تبلیغ نیست، بلکه روش کار لیزر است. به هر مرکزی هم که در سراسر دنیا برای لیزر مراجعه کنید همین را به شما می گوید.

فاصله ی بین جلسات لیزر به سرعت رشد مجدد موها وابسته است. چراکه در هر جلسه از لیزر، موهای زائد ناحیه ی تحت درمان از بین رفته، و باید منتظر بمانید تا موهای حذف شده دوباره به حدی از رشد برسند تا آماده ی لیزر شدن گردند. مدت زمان لازم برای رشد مو برای هرکس با دیگری متفاوت است.

به طور میانگین هر فرد به 4 الی 6 هفته ، فاصله بین جلسات لیزر نیاز خواهد داشت. اما در مورد تعداد جلسات لیزر هم باید گفت که این مسئله هم باز به شرایط مستقیم هر فرد وابسته است. پارامتر هایی همچون ضخامت، تراکم و رنگ موی بدن در کنار میزان حساسیت پوست فرد در تعیین تعداد جلسات لیزر موثر هستند.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟
لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

اگر باز هم بخواهیم میانگینی برای تعداد جلسات لیزر در نظر بگیریم، باید بگوییم که هر نفر به 6 الی 10 جلسه لیزر نیاز دارد تا روند دوره ی درمانی را کامل کند و با موفقیت برای همیشه از شر موهای زائد بدنش خلاص شود.

با یک حساب و کتاب ساده متوجه می شوید که طول کل دوره ی لیزر بین 6 ماه الی یکسال است. مدتی که در آن تقریبا هرماه باید به مرکز لیزر مراجعه کنید. پس می بینید که دسترسی آسان و راحت مرکز منتخبتان اهمیت زیادی در آسایش و راحتی شما خواهد داشت.

عملکرد لیزر

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا لیزر یک درمان دوره ای است؟ چرا نمی توان در همان یک جلسه موها را به طور کامل و برای همیشه از بین برد؟

پاسخ این سوال به نحوه عملکرد لیزر بر می گردد. درمان لیزر موهای زائد از اشعه ی لیزر برای رفع موها استفاده می کند. اشعه ی لیزر که ماهیت نوری دارد، خاصیت اصلی اش ایجاد حرارت متمرکز و کاملا کنترل پذیر است.

روند درمانی به این صورت است که در مرکز لیزر تکنسین هندپیس متصل به دستگاه لیزر را روی سطح ناحیه ی تحت درمان می کشد و از این طریق طی چند شات اشعه ی لیزر را به موهای زائد می تاباند. اشعه ی تابیده شده بر سطح پوست به دلیل ماهیت نوری مستقیما وارد نواحی تیره تر که ریشه های موها باشند می گردد و با تبدیل شدن به انرژی حرارتی زیاد، عملا ریشه ی مو را می سوزاند.

سوختن مستقیم ریشه ی مو باعث از بین رفتن فولیکول که عامل اصلی رشد موهاست می شود و رشد آن را تضعیف می کند. فولیکول اما یک ماده ی طبیعی است که بدن دوباره اقدام به بازتولید آن میکند. در این جاست که چند جلسه ای بودن لیزر اهمیت پیدا می کند. چراکه اگر این فولیکول های تضعیف شده اما دوباره رشد کرده در بازه ای منظم از بین نروند، کم کم قدرت سابق را پیدا کرده و موها را سر جایشان بر می گردانند.

به همین دلیل انجام دادن لیزر در جلسات متعدد رفته رفته بدن را به توقف کامل تولید فولیکول عادت می دهد و رشد موهای زائد را برای همیشه متوقف می کند. در غیر این صورت لیزری که در یک یا چند جلسه ی محدود انجام شده باشد تاثیری دائمی و همیشگی نخواهد داشت و کارکردش مانند یک اپیلاسیون ساده خواهد بود.

عملکرد لیزر
عملکرد لیزر

بهترین مرکز لیزر در خیابان آزادی

محدوده ی خیابان آزادی محدوده ی وسیعی است و ممکن است مراکز لیزر زیادی در این ناحیه وجود داشته باشند. اما بهتر است بدانید که همه ی آنها اعتبار لازم را نداشته و خدماتشان کیفیت مطلوبی ندارد.

وقتی می خواهید مرکز لیزری را انتخاب کنید، حتما به دو نکته توجه داشته باشید. اول سطح تخصص، مهارت و تجربه ی تکنسین هایش، و دوم به دستگاه مورد استفاده اش.اهمیت تخصص تکنسین که واضح است، اما در مورد دستگاه لیزر باید بدانید که هرچه دستگاه مورد استفاده جدیدتر باشد، ایمن تر است و تاثیرگذاری بیشتری هم دارد. هرگز فریب مراکزی را نخورید که این اطلاعات را بی مورد و اغراق شده می دانند. آنها یا بی اطلاعند، یا به خاطر دستگاه های قدیمی شان حاضر به پذیرش ضعفشان نیستند.

بهترین مرکز لیزر در خیابان آزادی
بهترین مرکز لیزر در خیابان آزادی

مرکز لیزر هلنیوم واقع در محدوده ی خیابان آزادی، با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و حرفه ای، به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و آماده ی ارائه ی با کیفیت ترین خدمات درمان لیزر موهای زائد به شما عزیزان است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

درد لیزر

درد لیزر همواره یکی از بزرگترین نگرانی های مردم در مورد این درمان بوده است. البته حق هم دارند. یکی از موارد اهمیت جدید بودن دستگاه لیزر به همین مسئله ی درد آن بر می گردد. در دستگاه های قدیمی لیزر فرآیند کاهش درد فقط با استفاده از کرم های ضد درد صورت می گرفت، در حالی که دستگاه های جدید به سیستم خنک کننده مجهز هستند.

این سیستم بعد از هر شات لیزر سطح پوست را که با لیزر داغ شده خنک می کند و درد آن را به میزان قابل توجهی ( در حد یک مور مور ساده) کاهش می دهد.

محقق : ندا ناصری

مطلبی برای حرفه ای ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا