از دست ندهید : معرفی مرکز لیزر در شهرقدس !!

مرکز لیزر در شهرقدس

مرکز لیزر در شهرقدس
اگر اتوبان حکیم غرب تهران را تا به انتها بروی ، در غربی ترین نقطه ی تهران به یک شهر کوچک خواهی رسید به نام شهر قدس!!
این شهر که در حال حاضر هم جمعیت زیادی دارد ، یکی از مناطق بسیار خوش آب و هوای غرب تهران است که باغ ها و ییلاقات خیلی معروفی هم دارد!
اما سطح دسترسی ساکنین این شهر برای رسیدن به مراکز اصلی تهران می تواند اندکی سخت باشد!

به خصوص اگر بخواهید یک خدمات پزشکی یا زیبایی را دریافت کنید!
دوستی داشتم که ساکن شهرقدس بود و هر روز ناچاراً حدود 2 ساعت از خانه تا محل کار خود در مرکز تهران را طی می کرد! وقتی که این دوست ما سراغ یک مرکز لیزر موهای زائد را گرفت ، فکر کردم که بهتر است مرکز هلنیوم را به او معرفی کنم که در غرب تهران واقع شده و فاصله اش با شهر قدس چندان زیاد نیست!
این گونه رفیقم را از طی کردن مسیر به آن زیادی خلاص می کردم و هم چنین مرکزی را به او معرفی می کردم که از خدمات و کیفیت کار آن جا اطمینان داشتم!

مرکز لیزر در شهرقدس
مرکز لیزر در شهرقدس

مرکز زیبایی هلنیوم با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر ، بهترین انتخابی است که برای ساکنین شهر قدس وجود دارد ، چرا که علاوه بر نزدیکی ، دارای سابقه ای بسیار زیاد در زمینه لیزر موهای زائد می باشد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مراکز لیزر با دستگاه دایود

خیلی ها وقتی که اسم لیزر دایود را می شنوند ، تصورشان بر این است که این دستگاه قدیمی است و در مقایسه با دستگاه الکس هیچ نیست!
خب اشتباه این افراد در این است که فکر می کنند، دایود و الکس نام برند دستگاه می باشند اما در حقیقت این اسامی به طور موج اشعه ی لیزر برمی گردد نه برند خود دستگاه!
در حقیقت برخی ها به خاطر جنس و ضخامت موهایشان بهتر است از دایود استفاده کنند و برخی دیگر از طول موج الکس!
همه چیز به نظر پزشک و متخصص برمی گردد!بنابراین اگر به دنبال مرکزی برای لیزر موهای زائد می گردید که انحصاراً فلان دستگاه یا بهمان لیزر را داشته باشد ، بهتر است نظر خود را عوض کنید!
مرکز لیزر و زیبایی هلنیوم یکی از مراکزی است که مجهز به بهترین دستگاه های لیزر می باشد که طول موج بسیار خوبی برای موهای نازک و ضخیم دارد و علاوه بر این ، فرد در طول پروسه نیز هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.

مراکز لیزر با دستگاه دایود
مراکز لیزر با دستگاه دایود

لیزر خوب در شهرقدس

آمار مراکزی که مجهز به دستگاه خوب و کیفیت فوق العاده می باشند ، دیگر از دستمان خارج شده است ! در حال حاضر موضوع بر سر انتخاب یک مرکز بر اساس فاکتورهای دیگری است!
به عنوان مثال اگر ساکن شهر قدس هستید، پس طبیعتاً باید به دنبال مرکزی باشید که نزدیک محل سکونتتان است! البته به هیچ وجه نباید فاکتور کیفیت و دستگاه را فدای نزدیکی به محل سکونت کرد!
متاسفانه ما در مرکز هلنیوم ، هر روزه شاهد مراجعه ی افرادی هستیم که با اعتماد بی جا به برخی مراکز لیزر موهای زائد ، دچار سوختگی و التهاب شدید شده اند یا این که رشد موهایشان دو برابر شده است!
در چنین مواقعی ، کار چندان زیادی از پزشکان ما برنمی آید به خاطر این که مهم ترین اصل در این پروسه ، انتخاب یک مرکز با کیفیت و معتبر است!
حرف ها و توصیه های این و آن را فراموش کنید و اگر ساکن شهر قدس هستید ، خودتان برای یافتن یک مرکز لیزر خوب در شهرتان ، آستین بالا بزنید!
اما از کجا بفهمیم که یک مرکز معتبر است یا خیر؟!
اولین و مهم ترین فاکتور این است که اطمینان پیدا کنید این درمان تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود.اگر غیر از این باشد ، باید هر چه سریع تر مرکز مورد نظر را ترک کنید!
دومین فاکتور رعایت بهداشت در مرکز مورد نظر است. یادتان باشد که دستگاه های لیزر می توانند نبع فوق العاده ای برای انتقال بیماری های عفونی و باکتریایی باشند. پس توجه داشته باشید که حتما از سری مخصوص به خودتان برایتان استفاده شود یا این که روی هندپیس دستگاه سلفون یک بار مصرف کشیده شود. از اپراتور درخواست کنید که حتما ملافه ی بیمارستانی تخت را برایتان عوض کند. حتما از یک دستمال کاغذی پاکیزه برای قرار دادن زیر عینک محافظ استفاده کنید!
سومین فاکتور دستگاهی است که برای شما انتخاب می شود. از پزشک مجموعه بخواهید که قبل از هر چیزی موهای شما را معاینه کند. باید مشخص شود که از چه نوع تایپ پوستی برخوردار هستید و متناسب با آن طول موج اشعه ی لیزر را تعیین کرد. این گونه از سوختگی ، التهاب یا عدم سوختن موها جلوگیری می شود!
چهارمین فاکتور و شاید حتی مهم ترین آن ها رعایت اصل مشتری مداری و صداقت است! یک مرکز لیزر خوب باید در ابتدا با مراجعه کننده ی خود صادق باشد و اگر امکان جوابدهی برای موهای آن فرد وجود ندارد این مسئله در ابتدا به او گفته شود!

لیزر خوب در شهرقدس
لیزر خوب در شهرقدس

به عنوان مثال موهای خاکستری، سفید و قرمز به لیزر موهای زائد واکنشی نشان نمی دهند و اصولاً دستگاه لیزر روی آن ها کارکردی ندارد!
دقت داشته باشید که تک تک این فاکتورهایی که ذکر کردیم حائز اهمیت هستند! گرچه خیلی ها فکر می کنند که لیزر موهای زائد پروسیجری ساده و بی دردسر است اما به هیچ وجه نباید خطرات احتمالی آن را دست کم گرفت. خطراتی که با مراجعه به یک مرکز تازه کار و غیر معتبر احتمال وقوعشان بیشتر هم می شود!

بهترین متخصص پوست در شهر قدس

زشک حاضر در مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم دارای مدرک فوق تخصص پوست و مو می باشد و علاوه بر ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد ، بهترین کسی است که می تواند عارضه های مختلف پوستی را نیز درمان کند.در این مرکز پروسیجر های دیگری هم چون تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و فیلر و هم چنین جوانسازی پوست هم انجام می شود!
امیدواریم که با این مطلب کمک کوچکی به شما شهر قدسی های عزیز برای یافتن یک مرکز لیزر در شهرقدس کرده باشیم!
موفق و پیروز باشید

گردآورنده و نویسنده : ندا ناصری

2 دیدگاه دربارهٔ «از دست ندهید : معرفی مرکز لیزر در شهرقدس !!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا