بهترین مرکز لیزر مو تهرانسر را بیشتر بشناسید!

لیزر مو تهرانسر

لیزر مو تهرانسر

هیچ چیز بدتر از این است که وسط یک مهمانی مهم ، شخصی به پاها یا دست هایتان زل بزند فقط به خاطر این که موهای زائد دارید! حتما شما هم تا به حال تجربه اش کردید که قبل از یک مهمانی عروسی یا تولد ، تنها چیزی که باید نگرانش باشید ؛ همین موهای زائد است که هرچقدر هم تیغ و ژیلت رویشان بکشید باز هم دون دون های سیاه از روی سطح پوست مشخص هستند و نمی توان کاری برایشان کرد.
خب در این گونه مواقع ، بهترین کار چیست ؟ اگر تا به حال به دنبال یک جواب قطعی برای رفع موهای زائد نرفته اید ، پس باید بگوییم که وقت زیادی را صرف این مسئله نکرده اید !
در حال حاضر بهترین روشی که برای خلاصی از دست موهای زائد می توان به کار برد ، همین لیزر موهای زائد است!
یک بار این درمان را امتحان کنید و بعد از داشتن پوستی صاف و بدون مو لذت ببرید!

لیزر مو تهرانسر
لیزر مو تهرانسر

دوستان عزیز ساکن غرب تهران و علی الخصوص تهرانسر ، این مقاله برای شماست! چرا که می خواهیم یک مرکز فوق العاده ی لیزر موهای زائد در غرب تهران را به شما معرفی کنیم.

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم ، یکی از بهترین و با سابقه ترین مراکز زیبایی غرب تهران است که افتخار دارد کلیه ی خدمات لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما در هلنیوم مشورت کنید!

اما اگر کنجکاو هستید که لیزر موهای زائد چرا به عنوان درمانی فوق العاده شناخته می شود و اصولاً چگونه کار می کند ، پس در ادامه ی مطلب با ما هرماه باشید!

لیزر صورت در تهرانسر

یکی از بزرگ ترین دردسرهای هر زنی می تواند همین موهای زائدی باشد که روی صورت رشد می کنند و باعث تیره به نظر رسیدن پوستمان می شوند! هربار که برای اصلاح و بند انداختن به سراغ آرایش گاهمان می رویم ، انگار که عذابی مجسم را برای خود خریده ایم! درد زیاد وکس و بند انداختن باعث شده که خیلی از زن ها به سراغ دکلوره و بی رنگ کردن این موها بروند. اما کافیست یک بار در معرض نور زیاد قرار بگیرند تا موهای بی رنگ شده به شکل وحشتناکی خودشان را نشان دهند!
بنابراین به نظر می آید که این روش ها هیچ کدام تاثیر جالبی ندارند چرا که بعد از مدتی دوباره روز از نو و روزی از نو!!
اما با لیزر موهای زائد ماجرا متفاوت می شود! می توانید با لیزر صورت برای همیشه از دست این موهای زائد خلاص شوید ، بی آنکه نگران عوارض جانبی یا چیزهای دیگری باشید!

لیزر مو تهرانسر

لیزر صورت در تهرانسر
لیزر صورت در تهرانسر

نکته ی خیلی مهم : به هنگام انتخاب یک دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت ، باید حتما دقت داشته باشید که آن دستگاه برای موهای نازک صورت هم مناسب باشد! چرا که در غیر این صورت ممکن است نه تنها موهایتان برطرف نشوند بلکه ضخیم تر و بیشتر شده و کابوس هر زنی را به واقعیت تبدیل کند.

مرکز لیزر هلنیوم مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد که دارای طول موج مناسبی جهت رفع موهای زائد صورت دارد.از مزایای دیگر این دستگاه می توان به بدون درد بودنش و هم چنین بهداشتی بودن آن اشاره کرد.

نت برگ لیزر تهرانسر

تهرانسری های عزیز اگر لحظه ای وسوسه شده اید که به جای مراجعه به یک مرکز معتبر لیزر ، به سراغ وب سایت های تخفیف بروید ، وظیفه ی خود می دانیم که همین الان شما را منصرف کنیم!
نکته ای که باید در ذهن داشته باشید این است که متاسفانه مراکزی که به وب سایت هایی مثل نت برگ و تخفیفان تبلیغ می دهند ، معمولا اعتبار چندان زیادی ندارند و معلوم نیست که کییفیت لازم را داشته باشند یا خیر !
به همین خاطر باید دقت زیادی به خرج داد.
علاوه بر این انتخاب یک دستگاه لیزر جدید و به روز نیز در جوابدهی این پروسه بسیار تاثیر گذار است! دستگاه های لیزری مثل آی پی ال که در گذشته استفاده می شدند ، به قدری فرد را دچار عوارض و سوختگی می کردند که برای مدتی درمان لیزر موهای زائد از دور خارج شد!
اما با ورود دستگاه های جدیدی مثل دایود و الکس ، توجهات دوباره به سمت این درمان بازگشت!

نت برگ لیزر تهرانسر
نت برگ لیزر تهرانسر

اصولا این دستگاه ها مجهز به نوعی هندپیس هستند که اپراتور با کشیدن این هندپیس به روی پوست فرد و شات زدن ، موجب رفع موهای زائد می شود!
اما مکانیزم عمل خود لیزر به این سادگی نیست. در واقع اشعه ی لیزر جذب نقاط تیره می شود که این نقاط تیره روی پوست همان فولیکول های موست! اشعه ی لیزر بر اساس تفاوت رنگی میان پوست و مو ، موها را تشخیص داده و آن ها را می سوزاند!
به همین خاطر اگر موهای روشنی دارید یا پوستتان تیره است ، ممکن است لیزر موهای زائد روش خیلی خوبی برای شما نباشد!

لیزر مو تهرانسر

فوق تخصص پوست و مو در تهرانسر

یکی دیگر از مزیت های فوق العاده ی مرکز لیزر هلنیوم این است که تحت نظر یک پزشک فوق تخصص پوست و مو می باشد و برعکس خیلی از مراکزی که توسط یک اپراتور یا پزشک عمومی اداره می شوند ، در مرکز هلنیوم تلاش بر این است که نظارت یک پزشک فوق تخصص پوست هم باشد!
علاوه بر این پزشک هلنیوم ،افتخار دارد که کلیه ی خدمات جوانسازی پوست و دیگر عملیات های زیبایی را نیز برای شما ارائه کند. از جمله خدمات پزشک هلنیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد :
تزریق ژل و فیلر برای برجستگی گونه و لب ها ، رفع خط خنده و …با بهترین مواد موجود در بازار (ژوویدرم و رستیلن )
تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک های پیشانی (دیسپورت ، مصپورت ، رینولیزو…)
میکرودرم ابریژن برای جوانسازی ، پاکسازی و لایه برداری پوست

مرکز لیزر خوب در تهرانسر

با تمام این تفاصیل به نظر می آید که بهترین انتخاب برای تهرانسری های عزیز و هم چنین ساکنین غرب تهران مرکز هلنیوم می باشد.

ارائه ی بهترین ها شعار ما نیست ، وظیفه ی ماست!!

گردآورنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا