لاین بدن کجاست +لیزر بیکینی و لاین چیست؟!

لاین بدن کجاست

لاین بدن کجاست

برای شما هم پیش آمده که سوالی راجع به سلامت خود داشته باشید اما به خاطر این که این سوال درباره ی عضوی خصوصی از بدن شما بوده است ، از پرسیدن آن صرف نظر کرده اید؟!
خب به نظر می آید این مسئله چیز کاملا رایجی است و همه ماها تا به حال یک بار آن را تجربه کرده ایم.اما واقعا بحث سلامت و بهداشت چیزی نیست که بتوان راجع به آن سهل انگاری کرد و اجازه داد که شرم و خجالت بر ما غالب شود!
راجع به بحث لیزر موهای زائد هم قضیه همین گونه است.برای این که موهای زائد همه ی جای بدن را لیزر کرد ، ناچاریم از اسامی و نام هایی انتخاب کنیم که شاید به گوش مخاطب آشنا نباشند.
در این مطلب سراغ لاین بدن می رویم و می خواهیم بگوییم که این ناحیه کجاست!
اگر با آناتومی بدن آشنایی کلی داشته باشید ، می دانید که پزشکان و دانشمندان برای نقطه نقطه ی بدنمان اسم های مختلفی گذاشته اند. به عنوان مثال خود من تا همین چند سال پیش ، شکم و معده را با هم اشتباه می گرفتم و وقتی که این ناحیه درد می کرد ، می گفتم که شکم درد گرفته ام!
تازه این روی خوش ماجراست! وقتی که بحث اعضای خصوصی بدن مطرح باشد ، ناآگاهی ها بیشتر هم می شود. به عنوان مثال وقتی که صحبت از لاین بدن می کنیم ، منظورمان خط رویش مویی است که روی باسن وجود دارد.
به همین خاطر لیزر موهای زائد این ناحیه معمولا با شرم و حیای بی موردی گره خورده است.

لاین بدن کجاست
لاین بدن کجاست

لیزر لاین چیست

موهایی که روی لاین بدن رشد می کنند، متاسفانه یکی از آلوده ترین موهای بدن را شکل می دهند که پاکیزه نگه داشتن آن ها کار سخت و دشواری است.
خیلی ها برای رفع این موها، از ژیلت و تیغ استفاده می کنند اما خارش ناشی از ژیلت کشیدن ، می تواند آدم را تا مرز جنون دیوانه کند و راستش را بخواهید ، این ناحیه هم جایی نیست که بتوان هر زمانی که دلتان خواست آن را بخارانید!
به همین خاطر بهترین توصیه برای این دسته از دوستان ، استفاده از لیزر موهای زائد است. با این روش ، شما می توانید بی دردسر و به بهترین شکل ممکن موهای زائد این ناحیه را برای همیشه رفع کرده و از بروز بیماری های عفونی در این نقطه پیشگیری کنید.
اما باید چند نکته را در این زمینه در نظر داشته باشید :
همان گونه که گفتیم این ناحیه ، معمولاً آلوده است و سطح زیادی از مراقبت و بهداشت را می طلبد. بنابراین اگر تصمیم به لیزر موهای زائد این ناحیه گرفته اید ، حتما به سراغ مرکزی بروید که بهداشت را رعایت می کند.
مثلاً خیلی از مراکز روی هندپیس دستگاه لیزر ، سلفون یک بار مصرف می کشند تا به این ترتیب ریسک انتقال بیماری های عفونتی و باکتریایی را به به حداقل برسانند. یا این که در دستگاه های لیزر الکساندرات نیز از سری های جداگانه برای هر فرد استفاده می شود که بعد از درمان به خود شخص تحویل داده می شود.
حتما و حتما از دستگاهی استفاده کنید که ریسک بروز سوختگی و التهاب در آن کم است. چرا که این ناحیه بسیار حساس است و هرگونه سوختگی و التهاب شدید می تواند شما را با اختلال مواجه کند.

لیزر لاین چیست
لیزر لاین چیست

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم ، یکی از بهترین مراکز لیزر غرب تهران می باشد که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر،  مفتخر است که کلیه خدمات لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. این دستگاه کاملا بدون درد بوده و بیشترین میزان بهداشت و پاکیزگی را دارد. علاوه بر این ریسک بروز سوختگی و التهاب نیز در این دستگاه بسیار پایین است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بیکینی زنانه کجاست

لاین بدن تنها نقطه ی حساس بدن ما نیست ، بلکه یکی دیگر از چالش برانگیز ترین نقاطی که موهای زائد آن را می توان لیزر کرد ، بیکینی می باشد.
تقریباً هیچ زنی نمی خواهد که موهای زائدی روی این ناحیه از بدن خود داشته باشد. صرف نطر از جاذبه های جنسی یک بیکینی بدون مو ، مسئله بهداشت نیز مطرح است!
زنان به علت سیستم بدنی خود و عادت های ماهیانه ، باید مراقبت زیادی از این ناحیه ی بدن خود داشته باشند و از ابتلای آن به عفونت و بیماری پیشگیری کنند. واقعیت این جاست که رشد موهای زائد یکی از اصلی ترین دلایل رشد و نمو باکتری های بیماری زا در این ناحیه می باشد.
اما هرچه بیشتر با تیغ و ژیلت به جان این موها بیفتیم ، ضخیم تر می شوند و تراکم انبوه آن ها باعث می شود که مکان بی نظیری برای باکتری ها به وجود بیایند تا با خیال راحت و آسوده به رشد بپردازند!
بیکینی زنانه به ناحیه ی ژنیتال ( آلت تناسلی ) گفته می شود و خط بیکینی به محل رویش این موها در فاصله ی میان بیکینی و ران ها!
رفع موهای زائد این نقطه از بدن برای هر زنی واجب است چرا که پاکیزه ترین نقطه ی بدن وی رحم و دستگاه تناسلی اوست و باید از هرگونه عفونت و باکتری دور بماند. اما چگونه این بهداشت را رعایت کنیم؟
خب متوجه شدیم که تیغ و ژیلت راهکار مناسبی نمی باشند، پس باید چه کرد؟

لیزر بیکینی چیست

پاسخ در لیزر موهای زائد نهفته است.با لیزر این ناحیه می توانید به خوبی رشد این موها را متوقف کرده و از بروز بیماری های عفونی جلوگیری کرد.

لیزر بیکینی چیست
لیزر بیکینی چیست

اما در این خصوص هم باید حواس جمع باشید که چه مرکزی را انتخاب می کنید !
رعایت بهداشت در لیزر بیکینی حتی از لاین بدن هم مهم تر است چرا که بیماری خطرناکی به نام تبخال یا زگیل تناسلی به راحتی منتقل می شود و باید حتما از بهداشت مرکزی که انتخاب می کنید اطمینان حاصل نمایید.
به خاطر داشته باشید که یکی از مهم ترین فاکتورهای بهداشت ، رفع موهای زائد است و برای این منظور چه کاری بهتر است لیزر موهای زائد ؟!!
محقق و گردآورنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا