لیزر در جنوب تهران | قیمت لیزر موهای زائد

لیزر در جنوب تهران

لیزر در جنوب تهران

وقتی حرف جنوب تهران می شود بیشتر یاد چه چیز هایی می افتید؟ مناطق پر تراکم، پر رفت و آمد و البته ارزانی قیمت کالا ها در بازار های معروفی مثل عبدل آباد. واقعیت آن است که درجنوب تهران به دلیل جغرافیای اقتصادی و توان خرید مردم، معمولا می توان اجناس را با قیمت هایی کمی پایین تر از سایر نقاط شهر تهیه کرد.
این مسئله در مورد تعرفه های خدمات مختلف هم صادق است. در ادامه ی روند محبوبیت و همه گیر شدن درمان لیزر موهای زائد برای رفع دائمی و همیشگی موهای اضافه ی بدن، مراکز لیزر زیادی در سراسر مناطق و به خصوص در جنوب تهران تاسیس شده اند.

لیزر در جنوب تهران
لیزر در جنوب تهران

اگر در جنوب شهر ساکن هستید احتمالا سالن های آرایشی و مرکز های زیادی را می بینید که خدمات لیزر ارائه می کنند. جالب آنکه هزینه ی بسیاری از آنها هم شاید خیلی ارزانتر از آنی باشد که در سایر مناطق تهران مشاهده می کنید. دلیلش این ارزانی را هم قبلا گفتیم.
اما وقتی چیزی را ارزان خریداری می کنید، یعنی دارید جای دیگری هزینه ی این ارزانی را می پردازید. یادتان باشد که هیچ ارزانی بی علت نیست. هزینه ی قیمت کم معمولا کیفیت پایین است. شاید در نگاه اول این مسئله چندان مهم نباشد، اما وقتی صحبت از لیزر به میان می آید، کیفیت آن خیلی خیلی ارزش پیدا می کند.
لیزر درمان ساده ای است که هرکسی یکبار روند آن را ببیند فکر می کند او هم می تواند انجامش دهد. به همین خاطر هم هست که تعداد مراکز لیزر اینقدر زیاد شده. اما خریدن دستگاه لیزر خوب و استخدام تکنسین متخصص اصلا اتفاق ارزانی نیست. به همین خاطر هم بسیاری از این مراکز، به خصوص در جنوب تهران، با خریدن دستگاه های قدیمی و استخدام تکنسین های کارنابلد، سعی می کنند هزینه ی درمان را کاهش دهند.

لیزر در جنوب تهران
لیزر در جنوب تهران

در نگاه اول شاید خوشحال باشید که دارید هزینه ی کمتری خرج می کنید، اما وقتی بعد از درمان می بینید که اثرش بعد از مدت کوتاهی از بین رفته و موها دوباره شروع به رشد می کنند، یا بدتر دچار عوارض و آسیب های پوستی شدید می گردید، تازه متوجه می شوید که آن اندک صرفه جویی در هزینه چه تبعاتی به همراه داشته.
لیزر موهای زائد یک درمان است، یعنی با سلامتی شما سر و کار دارد. پس با این صرفه جویی های بی مورد سلامتی خود را به خطر نیندازید. حال باید چه کنیم؟ چطور می توان هزینه ی گزاف برای لیزر پرداخت نکرد و در عین حال بهترین کیفیت خدمات را هم دریافت کرد؟ نگران نباشید. راهکار های خوبی پیش روی شما وجود دارند. با ماهمراه باشید تا با آنها آشنا شوید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

بهترین مرکز لیزردر تهران کجاست؟ خب خیلی جاها. اما بهترینی که برای شما تعریف می شود، پیش از هر چیز باید سطح دسترسی خوبی برای شما داشته باشد. پس اگر در جنوب تهران هستید، توصیه می کنیم مراکز لیزری را در نظر بگیرید که در مرکز شهر واقع شده اند. چون دسترسی به آنها برایتان آسان تر خواهد بود. اما….

بهترین مرکز لیزر مرکز تهران کجاست؟

مراکز لیزر زیادی در مرکز تهران وجود دارند، اما همه ی آنها واجد شرایط بهترین بودن نیستند. علاوه بر آن بهترین بودن شروط متعددی دارد. پیشنهاد ما به شما مرکز لیزر موهای زائد هلنیوم، واقع در خیابان آزادی است.
این مرکز هم دسترسی بسیار خوبی از تمام مناطق تهران دارد، و هم به یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر مجهز است. علاوه بر آن حضور تکنسین های متخصص و با تجربه ی حاضر در این مرکز کیفیت خدماتش را تضمین می کند. شما می توانید برای آشنایی با هلنیوم و گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

لیزر در جنوب تهران
لیزر در جنوب تهران

اما دلیل مهم دیگری که هلنیوم را به بهترین مرکز لیزر در مرکز تهران تبدیل می کند، اول تعرفه های بسیار مناسب آن نسبت به کیفیت خدماتش است، و دوما سیستم تسویه و پرداختش. چون همانطور که می دانید

هزینه لیزر موها زائد

اهمیت زیادی در اعتبار و کیفیت یک مرکز لیزر دارد. اگر به مرکز هلنیوم مراجعه کنید می بینید که بر خلاف سایر مراکز با شما مثل یک گروگان مالی برخورد نمی شود! در بسیاری از مراکز برای اینکه مطمئن شوند تا شما کل جلسات لیزر را در همان مرکز انجام می دهید، یا کل هزینه دوره را همان اول از شما می گیرند، یا بخشی از هزینه جلسه بعدی را در جلسه قبل از شما دریافت می کنند.

لیزر در جنوب تهران
لیزر در جنوب تهران

و اما در هلنیوم. در این مرکز شما هزینه ی هر جلسه را بعد از اتمام همان جلسه می پردازید. این یعنی علاوه بر آزادی انتخاب شما در کل روند جلسات لیزر، هیچ گونه فشارمالی هم به شما وارد نمی شود.
چون با توجه به فاصله ی یکماهه ی جلسات لیزر و این سیستم پرداختی شما عملا هزینه کل دوره را به صورت قسط بندی شده و ماهیانه پرداخت می کنید.

تفاوت لیزر با درمان های مشابه

لیزر تنها یکی از روش های رفع دائمی موهای زائد می باشد، اما امروزه عملا به تنها، بهترین، موثر ترین و ایمن ترین آنها تبدیل شده است. روش های دیگری مانند آی پی ال و الکترولیزر نیز وجود دارند اما ایمنی و اثر بخشی لیزر را دارا نیستند. به همین علت هم از دور خارج شده اند.
لیزر روشی پیشرفته است که از اشعه ی لیزر که ماهیتی نوری دارد و در واقع انرژی گرمایی بسیار متراکم و قابل کنترل است، استفاده می کند. روند درمانی به این صورت است که اشعه ی لیزر بعد از تابیده شدن روی پوست، به خاطر همان ماهیت نوری جذب نقطه های تیره تر می شود. نقطه هایی که بر سطح پوست همان ریشه ی موها هستند. این یعنی لیزر به پوست کاری نداشته و اثری روی آن نمی گذارد، به همین خاطر هم بسیار ایمن است.

لیزر در جنوب تهران
لیزر در جنوب تهران

اشعه ی جذب شده در ریشه مو به حرارت تبدیل شده و فولیکول موجود در پیاز مو را می سوزاند. فولیکول که ماده ای طبیعی و عامل رشد اصلی موهاست، بعد از مدتی دوباره تولید می شود. به همین دلیل هم لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است. بعد از چند جلسه لیزر، فولیکول ها رفته رفته برای همیشه نابود شده و تولیدشان متوقف می شود. این یعنی روند رشد موهای زائد هم کم کم برای همیشه متوقف می گردد.
تعداد جلسات لیزر برای هر کس متفاوت است اما به صورت میانگین هر نفر به 6 الی 12 جلسه لیزر نیاز دارد. جلساتی که فاصله ی حداقل یکماهه از هم دارند.
محقق : ندا ناصری
مطلب بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا