چند دلیل مهم برای انتخاب مرکز لیزر پونک تهران

مرکز لیزر پونک تهران

مرکز لیزر پونک تهران

پونک به عنوان یکی از محله های قدیمی تهران ، در حال حاضر جمعیت بالایی دارد. گرچه خیلی ها فکر می کنند که این منطقه پرت است ، اما تنفس هوای تازه ی اول صبح در محله ی چاردیواری چنان روح و روان شما را مست می کند که کمتر کسی حاضر می شود بعد از زندگی در این محله ، به جای دیگری از تهران نقل مکان کند.
اما این ها تازه مزایای پونک است. متاسفانه سطح دسترسی به این خیابان چندان جالب نیست و اگر کاری در مرکز شهر یا اطراف آن برایتان پیش آمد ، جز تاکسی و اسنپ گرفتن ، راه دیگری نخواهید داشت.
در این مطلب تصمیم داریم فوکوس خود را روی یکی از بهترین مراکز لیزر در غرب تهران بگذاریم که احتمالاً برای پونکی های عزیز هم جالب باشد چرا که این مرکز در غرب و نزدیک پونک واقع شده و نیازی نیست برای رسیدن به آن جا مسافت زیادی را طی کنید و از طرف دیگر هم لازم نیست به مراکز تازه کار و بی اعتبار نزدیک منزل هم مراجعه کنید.

مرکز لیزر پونک تهران
مرکز لیزر پونک تهران

مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم یکی از بهترین و قدیمی ترین مراکز لیزر موهای زائد در غرب تهران می باشد که تلاش دارد خدمات فوق العاده ای را در زمینه ی لیزر موهای زائد به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مرکز هلنیوم دو ویژگی خاص دارد که آن را شاید به بهترین مرکز لیزر پونک تهران تبدیل کرده است :
اول از همه این که تلاشمان بر این است که همیشه آپدیت بوده و دستگاه های جدید و به روزی را خریداری کرده و مرکز را به آن تجهیز کنیم. دستگاه کنونی مرکز لیزر هلنیوم ؛ یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است. این دستگاه کاملا بدون درد بوده و هیچ گونه اثری از سوختگی و التهاب روی پوست شما بر جای نخواهد گذاشت.

دوم این که بهترین متخصصین و پزشکان پوست در این مرکز حضور دارند و بر پروسه ی درمان های مختلف نظارت کامل دارند.بنابراین هیچ گونه نگرانی ای از بابت این مسائل نخواهید داشت!

مرکز لیزر پونک تهران
مرکز لیزر پونک تهران

مرکز لیزر موهای زائد در پونک کجاست

مراکز لیزر زیادی در منطقه ی پونک وجود دارند ، اما نکته ی مهم این است که برای انجام این پروسیجر باید به سراغ مرکزی بروید که تجربه و سابقه ی زیادی در این زمینه داشته باشد.
بله ، کافیست جستجوی کوتاهی در حوالی پونک انجام دهید تا با ده ها مرکز لیزر موهای زائد برخورد کنید ، اما واقعا تا چه حدّ این مراکز اعتبار دارند ؟ تا چه اندازه می توان به خدمات این مطب ها اطمینان داشت ؟
خب به نظر ساده می آید ! شما باید قبل از هر چیزی سابقه ی مرکز مورد نظرتان را بررسی کنید. ببینید که از چه دستگاهی استفاده می کنند؟! آیا دستگاه مربوطه کیفیت لازم را دارد ؟ آیا جدید و به روز است ؟ برخورد پرسنل و پزشک آن جا چگونه است ؟ محیط بهداشتی و تمیزی دارد ؟
باید به تمام این سوالات پاسخ مناسبی بدهید و به هیچ وجه این فاکتورها را دست کم نگیرید.

لیزر موهای زائد گرچه به نظر ساده و بی دردسر می آید ، اما ما در مرکز هلنیوم با بیمارانی مواجه شده ایم که به خاطر انتخاب اشتباه یک مرکز ، دچار عوارض وخیمی نظیر سوختگی یا دیگر علائم و مشکلات پوستی شده اند.
به هیچ وجه این مسئله را فراموش نکنید که دستگاه مورد نظر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

مرکز لیزر موهای زائد در پونک کجاست
مرکز لیزر موهای زائد در پونک کجاست

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در منطقه 2

منطقه ی 2 در غرب تهران واقع شده و شامل محله های مثل همین پونک ، جنت آباد ، مرزداران و …می شود.منطقه ای ساکت و آرام با هوایی بسیار دلپذیر و خلوت تر از دیگر مناطق تهران!
همان طور که گفتیم ، خیلی از ساکنین این منطقه ترجیحشان بر این است که اصلاً برای کارهای عادی و روزمره شان هم از این محله خارج نشوند!
به همین خاطر مرکز زیبایی و لیزر هلنیوم فوکوس خود را بر کل منطقه ی غرب تهران گذاشته است تا افراد مختلف دچار مشکل پیدا کردن یک مرکز معتبر و قدیمی نشوند!
بهترین ها معمولاً نیازی به تعریف و تمجید ندارند ، بلکه واردشان که بشوید ، خود حدیث نفس گویند به قول معروف !
مرکزهای زیادی هستند که با مراجعه به آن ها می بینید که نه بهداشت را به درستی رعایت می کنند ، نه برخورد پرسنلشان خوب است ، زمان حساب و کتاب هم که می رسد ، قیمت های عجیب و غریبی به شما ارائه می کنند .همه ی این باعث می شود که تجربه ی جذابی از این مراکز نداشته باشید.
اما بهترین ها همیشه اولویت را با درمان می گذارند نه هزینه !
در هلنیوم ، اصل اول رعایت جانب صداقت با مراجعه کننده است.تلاش داریم از همان ابتدا به افراد بگوییم که باید چه انتظاراتی از روند لیزر موهای زائد خود داشته باشند.
به عنوان مثال اگر موهایی قرمز ، خاکستری یا سفید داشته باشید ، لیزر موهای زائد تاثیری برای شما نخواهد داشت. چرا که اشعه ی لیزر جذب نقاط تیره روی پوست (فولیکول مو) می شود و اگر موهایتان تیره نباشد ، نمی توان انتظار داشت که نتیجه بگیرید.

یا اگر قبل از درمان حمام گرفته باشید و یا روی ناحیه ی مورد نظر خالکوبی و تاتو داشته باشید ، مرکز هلنیوم از انجام لیزر خودداری می کند چرا که احتمال سوختگی و التهاب شدید در این گونه مواقع وجود خواهد داشت.
در کل می خواهیم بگوییم که برای ما بیشتر از هر چیز دیگری رضایت و کسب نتیجه ی خوب اهمیت دارد نه درآمد بیشتر داشتن!

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد

تخفیف لیزر موهای زائد در غرب تهران

علاوه بر تمام این مزیت هایی که برای هلنیوم برشمردیم ، شاید مهم ترین مزیت این مرکز ،تخفیف های جذاب و پکیج های فوق العاده ای است که به مراجعه کنندگان خود ارائه می کند. شما می توانید به سادگی با این مرکز تماس گرفته و راجع به زمان بندی تخفیف ها از همکاران ما سوال کنید.
موفق و پیروز باشید
گردآورنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا